Új hozzászólás Aktív témák

  • csoresz2

    tag

    válasz Sefneni #9465 üzenetére

    Szeretnénk megköszönni bizalmát, hogy nálunk vásárolta meg laptopját, és reméljük, elégedett vele.
    Nyilvántartásunk azt mutatja, hogy Ön egy Lenovo készülékkel rendelkezik. Annak érdekében, hogy az esetlegesen előforduló probléma esetén ne érje Önt kellemetlenség, és minél előbb érvényesíteni tudja garanciáját, ezúton értesítjük, hogy a Lenovo gépek garanciális ügyintézésében változás következett be.

    Hazánkban a garanciális szervizügyintézést a Telemax végzi. A korábban használt ügyfélközpont telefonszáma azonban megváltozott, az új telefonszám:

    +36-23-801-729

    Természetesen a Laptopszalon szervizei is segítenek Önnek eljuttatni a készüléket a hivatalos garanciális szervizpartnerhez, amennyiben Önnek ez a kényelmesebb megoldás. Szervizeink elérhetőségét a www.laptopjavitas.hu oldalon is megtalálja.

    További információk:
    A Telemax szerviz a következő Lenovo termékek garanciális javítását intézheti:
    • IdeaPad termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga)
    • IdeaCentre termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q)
    • Lenovo B & M notebook termékcsaládok
    • Lenovo H & K desktop termékcsaládok
    • IdeaPad tablet: A, S, Yoga termékcsaládok

    A garanciális ügymenetről az alábbi linken talál részletes leírást:
    http://techkalauz.hu/laptop/cikkek/visszakoltozott-magyarorszagra-a-lenovo-szervizhalozata-orulhetnek-az-ideapad-tulajdonosok-163

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák