Aktív témák
-
Ger|||
aktív tag
én fejlesztgetek, fejlesztgetek, egyszer csak azt veszem észre hogy a cucc iszonyatosan szaggat a következő gépen:
ecs k7s5a + 2200 Mhz AMD
384 mbyte DDR
fx 5200 (128 megás, 128 bites, 274/544 Mhz)
A videókártya az már tuti hogy szűk keresztmetszet, nem bírja a ppolígonokat sajna. A másik meg hogy a lod mikor éppen változik erősen megrántja a processzort. Érezhetően szaggat egyet lodváltáskor.
Ezen a gépen a játék csak full minimumon hajlandó élvezhető sebességgel elfutni.
A memória is csontig tele, 256 megával már húzza nagyon a száját.
Kérdem én: vajon azoknál akik nálamnál erősebb videókártyával rendelkeznek vajon a játék teljesítménye egyenes arányosságban fog -e növekedni a videókártya teljesítményének növekedésével, vagy a cpu lesz a szűk keresztmetszet?
Amúgy a játék egy 3d-s manga játék.
Fordító: DBC1.1.3E -
-
Ger|||
aktív tag
gyanaxom még az fsb-re is
-
Ger|||
aktív tag
ez csak egy kis minigame lesz. LEsz egy csaj meg egy labirintus aminek be lehet állítani a méretét, és ugye teljesen véletlenszerű lesz a labirintus. Mindenfele lepkék repkednek, a fűszálak lengedeznek a szélben, lehet menni nappal, sötétben, be lehet állítani a csaj hajának a színét, meg hasonló apróságok, amúgy olyasmi nézetes mint a tombraider.
Mondjuk a fű lengedezik a szélben effektet az fx 5200 nem igen szereti
a fű árnyékot vet és bump mappingel a földön a sok maszat effektet az fx olyannyira nem szereti, hogyha a játék minőségét közepesre állítom, egész pontosan 4 fpsel megy
nééégy egééész -
Ger|||
aktív tag
az egyedüli optimizáció amit még végre tudok hajtani az a bump mapping körül van, és egy kicsit fill rate takarékosabb lesz
bár mikor nekiültem megírni úgy terveztem hogy egy 5200ason azért 20 fpsel el fog döcögni közepes szinten.
nadeugye a közepes relatív dolog.
maxon meg se tudom nézni, mindíg betellik a memó vagy széttfagy és kiugrik nekem deszktopba
vajon egy 5700ason hogy menne? -
Ger|||
aktív tag
szal pénzt kéne beleölnöm. Akkor inkább szaggasson, úgysem én fogok játszani vele
[Szerkesztve] -
Ger|||
aktív tag
Ati radeon 7000 is megpróbáltam. Nagyon szánalmasan ment, pedig aztán dx7es gém
-
Ger|||
aktív tag
ai ebbe nincs, mert egyjátékos. Amúgy olyan gém ahol ennyit eszik az ai, az egy elég szarul megírt ai. Kivéve ha sakkjáték vagy hasonló
szal vga és memória...
honnét szerzek én olcsón brutális dx7es kártyát? -
Ger|||
aktív tag
dbc1.1.3, azaaaaaaz DarkBasic 1.1.3
én csak annyit mondok neki hogy sync, ő már cseréli is a backpuffert
amúgy asszem tripla pufferel a kicsike
átlagban? Hát ez jó kérdés... Miután elkészítettem a modelleket mindenre nyomtam egy helyes kis kettes szintű mesh smootot, aaazazigazi
Közepes szinten játszva nem látható rajta hogy polygonos lenne. Igaz, megy vagy 5 fps-en
teszek fel képet -
Ger|||
aktív tag
Bővebben: link
weblap:
http://legend.php.hu -
Ger|||
aktív tag
mivel még nincs föltöltve
volt egy másik labirintusos gémem ami fel volt töltve. De az másik, és azt voodoo1hez terveztem
ezt meg GF 6800 GT-re
------
jah hogy lod
szal ugye van a közelbe egy ojjektum aminek magas a polígonszáma
nade ugye, megyünk távolabb, már nem kell olyan magas poligonszám, jó oda kis polgonszámú ojjektum is. Ez a lod. Lehet hogy a változik szót rossz értelemben használtam
persze be lehet állítani a lod minőségét. FX5200on pl maximális poligonszámú objektumot ki sem lehet rajzolni normális sebességen -
Ger|||
aktív tag
a dbc egy dx7es progi. Szal olyanoknak van akik még nem tudnak c-zni. Vagy akik nem akarnak c-zni esetleg. NAgyon amatőrök is el-el boldogulnak benne, lényegébe annyi a külömbség pl az openglhez, hogy ott ugye.. Hmm... nem igazán értek (még ) az openglhez, de asszem minden rendereléskor el kell talán küldeni a poligonokat???? Vagy nem. Nah a lényeg az, hogy itt minden elkülldés autómatikusan történik, nekünk csak nyomni kell egy load object parancsot, és már be is húzza a 3ds vagy x fájlt! Ezen kívül szinte megegyezik a vb-vel, csak ez teljesen karakteres, olyan mintha dosos lenne az egész cucc, de közbe windowsos. Szal kb ennyi.
-
Ger|||
aktív tag
a béta verzió kész és éppen felfele töltődik.
addíg is itt a readme:
Labirintus 3D
Készítette Kovács Gergő 2004-ben.
A súgó olvasásához ajánlom az 1280x1024-es felbontást 32 biten.
I. Gépigény
II. Játék kezelése
III. Útmutató
IV. Kapcsolat
I. A játék futtatásához minimálisan a következo gép szukséges:
-AMD 1,8Ghz/ Intel Pentium4 1,8Ghz / Intel Celeron 2,5Ghz processzor
-384 Mbyte memória
-nVidia GeForce4 MX440/Ati Radeon 8500 videókártya, vagy bármely más
DirectX7 támogatással és minimálisan 64 Mbyte rammal
-700 Mbyte a windows swap fájlnak
A játék a következo gépen közepesen futtatható:
-AMD 2.6Ghz
-512 Mbyte memória
-nVidia GeForceFX 5900/Ati Radeon 9700 vagy bármely DirectX7 kompatibilis videókártya
256 mbyte memóriával.
A játék a következo gépen jól fut:
-AMD Athlon64
-1 Gbyte ram
-nVidia GeForce6800/Ati Radeon x800
A játék a következo gépen lett elkészítve: ECS K7S5A + 2.1Ghz AMD processzor
384 mbyte DDR-ram, GeForceFX 5200. A játék minimális beállításokkal élvezhetoen futott.
Módomban állt tovább a játékot tesztelni ATi RadeON 7000 (64 Mbyte), de a játék nem futott
megfelelő sebességgel. Valószínuleg tartom hogy egy Radeon 7500-on már élvezhető
sebességgel futna a játék. Voodoo2/3 videókártyával egyes textúrák elveszhetnek vagy életlenek
maradhatnak. Egy GeForce6800 vagy 6600as videókártyával valószínuleg magas beállítások mellett
is játszható marad a játék.
II. A játék kezelése:
Miután elindítottuk a labirintus3d.exe állományt, egy menü fogad minket, ahol be tudjuk álltani
a felbontást. A minoség, felbontás és színmélységgel kapcsolatos információ a III. pontban
olvasható. Ebben a menüben be lehet állítani továbbá, hogy a játék nappal, vagy éjszaka
játszódjon. A nappali játszma a kezdoknek ajánlott. Az esti pedig az igazi profikra vár, vagy
azokra, akiknek nem jelent elég nagy kihívást a nappali játszma. Hogyha esti pályát választunk,
akkor nem látható rendesen a labirintus térképe sem.
Beállíthatjuk továbbá a fohös haját, súlyát, és méretét is.
Mielott nekiállnánk játszani, ajánlom, hogy vegyünk elo papírt és ceruzát, hogy rögzíteni tudjuk
a már bejárt útvonalat.
A térképen jelezve van a kiindulási pont (zöld) és a cél (piros) is.
A térkép alja a déli, a teteje az éjszaki irányban áll.
A játék során egy iránytu is a segítségünkre lesz, melyen mindig a piros mutat az északi irányba.
A főhős az előre, w, vagy a joystick felfele gombokkal mozgatható előre, kanyarodni az egér
segítségével, vagy a balra, jobbra, joystick balra gomb, joystick jobbra gomb segítségével tudunk.
Tolatni nem tudunk. Játék közben kilépni az escape gommbal tudunk.
Gyorskilépést a b gombal hajthatunk végre. Az fps megtekintéséhez használjuk az f gombot.
A játék befejeztével egy nagyvonalú elemzést is kapunk a 3d-s teljesítményről.
III. Útmutató
Az integrált csodavideókártyákkal való kompatibilitás fenntertása miatt a játékban kiválasztható
320x240-es felbontás is. Ezt csak nagyon gány videókártya esetén válasszuk.
320x240-től egészen 1600x1200-ig választhatunk felbontást. Geforce2 ill Ati Radeon 7X00
esetében ne válasszunk 32 bites felbontást, és csak 640x480ba játszunk.
Ha a videókártyánk támogatja, akkor kapcsoljuk be a 4x élsimítást a kártya
meghajtóprogramjában!
Alacsony minőség
Közepes minőség
Ez egy béta verzió. A játékban még maradhattak kisebb hibák. Ezek közül pár előfordulhat:
-miután befejeztünk egy játékot, nem lehet új játékot kezdeni, mert a program lefagyhat
-ha kevesebb, mint 512 mbyte RAM-van a gépben, a játék labilissá vállhat
-néhány optikai egér nem reagál megfelelően a balra/jobbra gombokra, ha előre is megyünk
-lod-nál a játék berángathat (javítva)
-a grafikát maximumra állítva a program játék közben kifagyhat
Egyéb hibával nem találkoztam még. Amennyiben bármelyik hiba előfordul, kérlek írd le a
géped típusát és a hibát is.
IV. Kapcsolat:
email: gerilegend@freemail.hu
web: http://legend.php.hu | http://free.x3.hu/legendsoftware/projects/starty.html -
Ger|||
aktív tag
http://legend.uw.hu/labirintus3d.rar
Bővebben: link -
Ger|||
aktív tag
válasz God Vazzeg #43 üzenetére
darkbasic.hu
-
Ger|||
aktív tag
válasz Flashback #42 üzenetére
a zene kikapcsolható lesz
14 fpsed helyett a tesztpadon már 35-el fut minimumba egy fx 5200al.
Mivel kéne szted feldobni? Ez egy labirintus
mindenesetre lesz a főhősnek benne vetett árnyéka. De csak a főhősnek, félek, hogyha minden cuccvnak lenne, megint csak 1-2 lenne az fps -
Ger|||
aktív tag
itt az új readme
Labirintus3D (verzió 2B)
Készítette Kovács Gergő 2004-ben.
A súgó olvasásához ajánlom az 1280x1024-es felbontást 32 biten.
I. Gépigény
II. Játék kezelése
III. Útmutató
IV. Kapcsolat
I. A játék futtatásához minimálisan a következo gép szukséges:
-AMD 1,6Ghz/ Intel Pentium4 1,6Ghz / Intel Celeron 2,5Ghz processzor
-384 Mbyte memória
-nVidia GeForce4 MX440/Ati Radeon 7500 videókártya, vagy bármely más videókártya
DirectX7 támogatással és minimálisan 64 Mbyte rammal
-512 Mbyte a windows swap fájlnak
A játék a következo gépen rendesen futtatható:
-AMD 2.6Ghz
-512 Mbyte memória
-nVidia GeForceFX 5900/Ati Radeon 9700 vagy bármely DirectX7 kompatibilis videókártya
256 mbyte memóriával.
-256 Mbyte a swap fájlnak
A játék a következő gépet valószínűleg szeretni fogja :
-AMD Athlon64
-1 Gbyte ram
-nVidia GeForce6800/Ati Radeon x800
II. A játék kezelése:
Miután elindítottuk a labirintus3d.exe állományt, egy kis bevezető fogad minket, amit az ecsape
vagy az enter gombbal tudunk áttlépni. Ezután egy menü fogad minket, ahol be tudjuk álltani
a felbontást. A minoség, felbontás és színmélységgel kapcsolatos információ a III. pontban
olvasható. Ebben a menüben be lehet állítani továbbá, hogy a játék nappal, vagy éjszaka
játszódjon. A nappali játszma a kezdoknek ajánlott. Az esti pedig az igazi profikra vár, vagy
azokra, akiknek nem jelent elég nagy kihívást a nappali játszma. Hogyha esti pályát választunk,
akkor nem látható rendesen a labirintus térképe sem.
Beállíthatjuk továbbá a fohös haját, súlyát, és méretét is.
Mielott nekiállnánk játszani, ajánlom, hogy vegyünk elo papírt és ceruzát, hogy rögzíteni tudjuk
a már bejárt útvonalat. Ajánlom, hogy dolgozzunk ki egy saját kódrendszert is az útvonal
rögzítése érdekében. Ilyen lehet az elkerült leágízások vagy a ki nem használt csomópontok
számának rögzítése. Ilyen eljárásra nagy útvesztő használatakor lesz szűkség, külömben
iránytű ide vagy oda, bizony könnyen eltévedhetünk.
A térképen jelezve van a kiindulási pont (zöld) és a cél (piros) is.
A térkép alja a déli, a teteje az éjszaki irányban áll.
A játék során egy iránytű is a segítségünkre lesz (mint már említettem), melyen mindig a piros
mutat az északi irányba. A főhős az előre, w, vagy a joystick felfele gombokkal mozgatható
előre, kanyarodni az egér segítségével, vagy a balra, jobbra, joystick balra gomb, joystick jobbra
gomb segítségével tudunk. Tolatni nem lehet. Játék közben kilépni az escape gommbal tudunk.
A sétálás sebességén gyorsítani a shift gomb nyomva tartásával tudunk.
Gyorskilépést a b gombal hajthatunk végre. A képkocka/másodperc értéket játék közben nem
lehet megtekinteni, mert egy hiba miatt 2d-s műveletnél leesik az fps, és a valódi érték
töredékét mutathatja (a hiba csak nVidia videókártyákat érint).
A játék befejeztével egy nagyvonalú elemzést is kapunk a 3d-s teljesítményről, és az átlagos fps
értékről.
III. Útmutató
Az integrált csodavideókártyákkal való kompatibilitás fenntertása miatt a játékban kiválasztható
320x240-es felbontás is. Ezt csak integrált 64bites csodamasinák esetén válasszuk ki, mert
előfordulhat hogy pár helyen a szöveg nem jelenik meg megfelelően.
320x240-től egészen 1600x1200-ig választhatunk felbontást. Geforce2 ill Ati Radeon 7X00
esetében ne válasszunk 32 bites felbontást.
Ha a videókártyánk támogatja, akkor kapcsoljuk be a 4x élsimítást a kártya
meghajtóprogramjában!
Alacsony minőség
(Radeon 7500-al játszható)
(nincs árnyék, kis látótáv
nincs fű, nincs krómozás
alacsony geometriai minőség)
Közepes minőség
(GeForce3-al játszható)
(van árnyék, kis látótáv
gyenge minőségű fű
nincs krómozás
jó geometriai minőség)
Jó minőség
(GeForce FX5950-el játszható)
(van árnyék, kis látótáv
közepes minőségű fű
minimális krómozás
magas geometriai minőség)
Extra minőség
(?????-el játszható )
(van árnyék, közepes látótáv
legjobb minőségű fű
maximális krómozás
magas geometriai minőség)
A játék a következo gépen lett elkészítve: ECS K7S5A + 2.1Ghz AMD processzor
384 mbyte DDR-ram, GeForceFX 5200. A játék közepes beállításokkal játszhatóan futott.
Módomban állt tovább a játékot tesztelni ATi RadeON 7000 (64 Mbyte), de a játék nem futott
megfelelő sebességgel. Valószínuleg tartom hogy egy Radeon 7500-on már élvezhető
sebességgel futna a játék. Voodoo2/3 videókártyával egyes textúrák elveszhetnek vagy életlenek
maradhatnak. Egy GeForce6800 vagy 6600as videókártyával valószínuleg magas
beállítások mellett is játszható marad a játék.
minimum: FX5200, 800x600, 32: játszható, 33 fps
közepes: FX5200, 800x600, 32: játszható, 21 fps
jó: FX5200, 800x600, 32: lassú, 14 fps-en futott.
minimum: Radeon7200, 640x480, 16, épphogy játszható, 19 fps.
Aki nVidia videókártyát használ, és kevesebb mint 512 mbyte memóriáj van, az inkább
tegyen e játék erejéig a gépbe egy régebbi ATI videókártyát, mert
nVidia videókártyával nagyon sokat nyúl a vincseszterhez mind betöltéskor, mind
játék közben. Ati videókártyával ilyet nem csinált nekem.
A játék valószínűleg elfut a következő videókártyákkal is, bár nem állt
módomban tesztelni velük:
-Nvidia: TNT, TNT2, GeForce256/2/3/4
-Ati: Radeon8500/9000/9200/9500/9700/9800
A következő videókártyákkal tesztelve volt a játék:
-Ati RadeON_VE(7000)/ RadeON 9600, nVidia GeForceFX5200
Ez a második béta verzió. A játékban még maradhattak kisebb hibák.
A hibák listájához nyisd meg a bug.txt fájlt! A játék még részint optimizálatlan!
Azok a hibák, amik Ati Radeon 9600-al jelentkeztek, javítva lettek.
Mielőtt játszanál, gondoskodj a DirectX és a legújabb meghajtóprogramok
telepítéséről is! Nvidia videókártyák esetében az 5X.XX-65.XXes szériát nem javaslom,
a játék bepixelesedhet, lassú lehet, és a színek lehet hogy rosszul fognak
megjelenni. A 40-es széria és 66-tól felfele viszont rendesen
működik. Ati esetében a Catalyst 4.11-el teszteltem, minden tökéletes volt.
IV. Kapcsolat:
email: gerilegend@freemail.hu
web: http://legend.php.hu
külföldről: http://free.x3.hu/legendsoftware/projects/starty.html -
Ger|||
aktív tag
javítások/változások
csak 11 mega
fps megegeresedett
tnl inicializáció rendben
háttérzene rendben
hangok rendben
+ van a főhősnek árnyéka
radeon9600 hibák javítva
textúrahibák javítva
szép menü
gyorsabb betöltődés
valamivel stabilabb
és gyorsabb
MÉG NEM TÖLTŐDÖTT FEL! MÉG PÁR PERC!
http://legend.uw.hu/labirintus3d.rar
Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5