Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz ---Lasali--- #36284 üzenetére

    Nem kellett cserélni semmit, csak szétkapták és újrakentek mindent.
    Túl olcsó? Kb az volna az én elképzelésem is a dokumentálásról, hogy makrófényképeket csatolni a jegyzőkönyv mellé. Egy olyan beszédes tényfeltáró doksi, mintha csak én szedtem volna szét és én néztem volna bele. Mérésekkel, vizsgálati eredményekkel, összeszerelés műszaki előírásaival (meghúzási nyomatékok, stb) ahogy kell. Ezért a szolgáltatásért full szervízzel kétszer ennyit is simán hajlandó lennék fizetni évente egy alkalommal. De akkor garanciát kérek a javításra - mint az autóiparban, ha a baleset visszavezethető szerelői mulasztásra, akkor büntető eljárás.* Akkor megvolna a bizalom, hogy igen megfelelő kezek közt volt és ezzel a géppel lejöhetek a hegyről, mert nem fog széthullani alattam. Meg szervizkönyv vezetést, hogy évekkel később is visszakövethető legyen minden beavatkozás.
    Jah és akkor olyan finomságokról még szó sem esett, mint repedésvizsgálat, stb.

    Nyilván átlag polgár átlag játékbiciklijéhez minek, de a több százezres csodáknál már elvárható lenne ez a precizitás. :K

    *Egyszer a colos menetes kormánycsapágyam esett szét városban menet közben, előtte egy nappal hoztam ki szervizből a gépet ahol ezt is szerelték. Mondanom sem kell, ha baleset ért volna ez miatt, akkor úgy ráhúznám a vizeslepedőt a szervizre, hogy csak pislognának.
    Nem kell, hogy szaré hugyé dolgozzanak, csak csináljanak tisztességes munkát! :K

    szerk: olvasgattam amit linkeltél, hát nagy generált azért ne keverjük a full szervizzel! :N
    Gondolom a full szerviz alatt konkrétan mindent értesz. Mármint atomjaira szedni a gépet és újra összerakni az utolsó csavarig.
    Nehogy azt hidd, hogy az enyémen bármit is letakarítottak volna, éppen csak azt, amit szereltek.
    Pl. az XT hátsó váltógörgő törött kerámia csapágyát eddig egyik szerviz sem vette még észre, pedig nem az első generálozáson esett át a gép. :P Itt figyel a polcomon az új váltógörgő is, csak még nem raktam be, mert végül is a három darabban lévő kerámia siklócsapágy egészen egyben maradt idáig a helyére illesztve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák