- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
● ide várjuk a Prohardver! lapcsaláddal kapcsolatos fejlesztési javaslatokat
● a bugokat, hibákat ne itt, hanem a Bugok a PH! lapcsalád oldalain topikban jelezzétek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xtremist
senior tag
Helló Mindenkinek! Egy kérdés. Szerintetek nem lenne lehetséges és érdemes készíteni egy külön alkategóriát a hibás videokártyáknak? Mindenki felrakja a rákos szétb###ott hulladékát, fölösleges átrágni való információhalmazokkal felhígítva ezt az egyébként nagyon hasznos és szórakoztató hirdetési felületet. A válaszokat, hozzászólásokat, véleményeket előre is tisztelettel köszönöm!
Üdv:xtremist -
xtremist
senior tag
Helló! Következő lenne a feltevés: valahogyan fel kéne hívni a hirdetők és az olvasók figyelmét arra, hogy sok terméket "gyári garanciával" hirdetnek, ez szinte minden esetben külföldön, vagy cégnévre áfa nélkül vásárolt terméket (első sorban videókártyát) jelent. Ezzel az a nagy probléma, hogy teljesen félrevezetik a vevőket, mert a gyári garanciát a legtöbb esetben csak a vásárlás országában, és a bejelentő nevére szóló, sorozatszámot tartalmazó számlával fogadják el. Email-ben érdeklődtem az asus-nál és a következőket írták: csak az értékesítés országában lehet a garanciaigényt érvényesíteni, a számlán szereplő személynek. Ha cégnév vagy más személy van a számlá, akkor rögtön bukta az egész. A másik, hogy egyre több norvégiában vásárolt terméket hirdetnek. Norvégia nem uniós tagország, amelyik gyártónál regionális érvényesség garancia van, ott másik régióba esnek. És így árulnak itt fél millió forint fölötti értékű termékeket, gyakorlatban érvényesíthetetlen garanciával. Egy két hirdetőnél rákérdeztem, és azt sem tudják hogy ki az akinek a nevére szól a számla. Valami linket vagy lenyíló szöveget kellene szerintem elérhetővé tenni az oldalon ami legalább arra figyelmeztet hogy tájékozódjanak ezzel kapcsolatban vásárlás előtt, vagy olyan figyelmeztetést mint ami fent volt videókártyáknál hogy "nincs licit az oldalon", mert újabban ez nagyon gyakori jelenséggé vált, hogy már nem külföldi garis, hanem gyári garis a termék, ami pedig a fent vázolt esetekben semmit sem ér ha szükség lenne rá.
-
xtremist
senior tag
válasz Viktor0610 #20727 üzenetére
Azta! Most már van kirendelt moderátorom? /s/ Köszönöm a gyors választ, és további szép napot!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...