Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    Csak félve kérdezem, a nagy bizonytalankodás és haladékkérés helyett, nem lett volna egyszerűbb a bankoknak 4 csoportra osztani az ügyfeleket és az alapján értesíteni őket:

    1.Aki belépett netbankba/appba az elmúlt 30 napban, annak netbank üzenet/értesítés(3 hónapon át, havi egyszer)
    2.Akinek van aktív SMS szolgáltatása, annak SMS
    3.Akinek van kapcsolattartási telefonszám/(e-mail), annak hívás/(mail)
    4.Aki a fentiek egyikébe sem fért bele postai levél

    Mindenki (legalább) egyszer a lehető legolcsóbb módon egyértelműen értesítve lenne, hogy érintett vagy nem érintett.

    Esetleg még három hónapon át a számlára is rárakni, a forgalmi lista elé.

Új hozzászólás Aktív témák