Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
27.-én elvileg kilép early access-ből a játék, és jönnek az első keleti fronttal kapcsolatos tartalmak. Azért remélem lassan jut erőforrás optimalizációra is, még mindig szégyenletesen fut a játék.
-
Fitzgerald
veterán
Stalingrad mindenkinek szar, főleg ott a vágányoknál.
GPU kihasználtság van hogy 20%-ra (!) is leesik.
Fejlesztők azt írták Steam-en, hogy készül már a hotfix.
Kursk relatíve jól fut, HLL-mércével mérve legalább is.
Ez a játék még 100+ FPS-el is gyakran olyan, mintha 30-al futna.
Régi mapok közül csak Carentan-t és Sainte-Marie-du-Mont-ot próbáltam (mást nem is nagyon lehetett, most mindenki az új mapokon nyomja), ezeken mintha stabilabb és magasabb lenne a framerate, mint korábban.
Korai volt még az az 1.0, ennek a játéknak még legalább egy évnyi early access kellett volna...Amúgy a Kursk szerintem rohadt jó map lett. Gyors, nagy nyílt terekkel.
De azért ott a német állásoknál közelharcra is van lehetőség a kis épületekben.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ezt sokan szeretnénk, de ugye az új tartalommal lehet elsősorban visszahozni a játékosokat.
Post Scriptum többek között azért döglődik, mert nem vették komolyan ezt a dolgot.
Ezek az indie taktikai shooterek általában nagyon gyenge lábakon állnak, erősen rétegműfaj.
Ha kicsit bővülne a csapat, akkor lehet jobban meg tudnák osztani az erőforrásokat, de ahhoz meg eladások kellenek, vagy a kiadónak kéne több pénzt beletenni a dologba.
Mindenesetre kíváncsi vagyok hol fog tartani a játék mondjuk egy év múlva. -
Fitzgerald
veterán
válasz tankraid #241 üzenetére
Hello, gyakran van ingyenes időszak, általában a nagyobb frissítésekkel egy időben.
Ha idegenekkel játszol akkor elég vegyes általában a csapat, ahogy kb. az összes multis lövöldében. Játékos van elég.Más:
Megjött ma a performance patch, kíváncsi vagyok. Remélem nem a max. fps-t tolták fel, hanem a brutális dropokat igyekeztek eliminálni.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz tankraid #243 üzenetére
Ott van még a Squad esetleg, vagy az Insurgency: Sandstorm. Post Scriptum nagyjából megdöglött, szóval II. VH-s témában a Hell Let Loose maradt kb., ha mil-sim jellegű shootert keresel.
Ezek közül talán a Squad-al játszanak a legtöbben, de az is csak néhány ezer játékost jelent, picik ezek az indie shooterek.
Ott is 100 fős meccsek vannak, viszont az a játék jóval hosszabb ideig volt early accessben mint pl. a HLL, szóval kiforrottabb, több benne a tartalom.Patch kapcsán:
A Stalingrad map tényleg sokkal jobban fut, de a random dropok, stuttering továbbra is megvannak, főleg ADS közben. Ez még nem az a peccs.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Na, megtörtént a csoda úgy tűnik. Nem akarom elkiabálni, de tegnap nyomtam két meccset az új update-el (Carentan, Hill 400), és soha nem volt még ennyire sima a frametime grafikon, illetve konzisztensen magasan a GPU kihasználtság.
ADS közben sem szaggatott, nem is hittem a szememnek.
Nem tudom mi a helyzet a többi mapon, de majd játszom hétvégén pár meccset, és meglátjuk. -
Fitzgerald
veterán
válasz voodoo98 #258 üzenetére
Attól függ miről cseréltél. Ha valami régebbi/gyengébb konfigról váltottál a mostanira, akkor ja, az már nyilván önmagában elég lehetett a komolyabb élményhez.
Nálam annyi történt mostanában, hogy a 3200-as CL16-os ramomat 3600-as CL14-re cseréltem, de ez még az utolsó update előtt volt, és 1440p-ben a gyorsabb/szorosabb időzítésű ram amúgy sem nyom olyan sokat a latban mint alacsonyabb felbontásokon, procilimites közegben. Főleg nem egy középkategóriás VGA mellett.
Proci, VGA, SSD meg ugyanazok mint update előtt (5800X, 6700 XT).Amúgy kicsit korán örültem, mert bár a próbált mapok egy jó részén valóban konzisztensebb a teljesítmény, azért még mindig van olyan map, amelyen továbbra sem az (Stalingrad magasan kiemelkedik ezek közül), de összességében még ezeken is jobb, mint néhány hónapja volt.
DX12 nálam windowed fulscreen-ben nem crashelget.
Fullscreenben csinálta anno, azért is váltottam windowed-ra.Az úgy valid szerintem, nagyon sokáig borzalmas állapotban volt a játék teljesítmény szempontjából. Még idén, az év első felében is. De már elég sokat faragtak a teljesítményen is. Ha be-beakad még bizonyos mapokon, az "normális", illetve nem a te gépeddel van a probléma (feltételezem hogy kellően erős géped van, ha átlag 100 felett az fps).
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Én nem vettem észre különbséget teljesítményben (sem a stuttering kapcsán) akár ki van kapcsolva a SAM, akár be.
ADS-nél még mindig be-be szaggatt nagyon ritkán, de ez is map illetve szerver függő.Hát ja, 12900k-val el tudom képzelni, hogy nem szarok a minimumok.
Nálam is hasonlóan nézett ki a dolog amikor 5800x-re váltottam 3700x-ről, nem is gondolná az ember hogy 1440p-n is ennyit számíthat az erős proci... -
Fitzgerald
veterán
Latency kapcsán szerintem arról van szó, hogy ez egy pici indie játék ami pár hónapja jelent még csak meg konzolokra, idővel majd dolgoznak ezen is.
A Series S meg a One X-nél is gyengébb hardver (a GPU-ja biztosan gyengébb mint a One X-é még ha a CPU része modernebb is), valószínűleg ennyit bír...