Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz Luissimo #2905 üzenetére
Elmagyarázod a logikát? "Minden egyes kockája jól látható, ezért visszavonatták a mozikból."
Ennek baromira nincs köze egymáshoz. Emlékeim szerint rendesen összevesztek az alkotók a producerekkel, volt ingyen DCP kópia moziknak. De ez valamikor tavaly volt. Tévés jog ettől tök független, ahogy a VOD jog is. Akár azt is meg lehet csinálni (csak nincs értelme), hogy a mozis forgalmazás napján tévében, neten, repülőn, bárhol mehessen az alkotás.
A Kojotra visszatérve: valóban jó minőségű digitális kópiát adott este az HBO, de azért tegyük hozzá: a film igen jelentős része verőfényes nappal játszódik, a tömörítésből (ezzel nem tudsz mit kezdeni, hiába többszöröse a broadcast kimenő jel az általad látottnak, azt a szolgáltató tömöríteni fogja, egészen egyszerűen azért, mert egyébként "nem férne" el) adódó látható hibák leginkább a sötét jeleneteknél érhetőek tetten.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Luissimo #2909 üzenetére
Olyat látsz ebbe, ami ebben a formában biztosa nem igaz. ÉN is néztem a filmet (igaz, nem végig, de csak mert nagyon fáradt voltam).
Kezdjük a tényekkel: a film elején ott volt a Megafilm logója (ez Kálomista cége). Ahhoz ,hogy az HBO-n ez le tudjon menni, a két fél (ebben az esetben a film forgalmazási jogaival rendelkező fél - ez lenne a Megafilm, máskülönben nem lett volna ott az elején a logójuk - eladta azt vagy az HBOnak, vagy egy harmadik félnek (bevett gyakorlat, hogy az HBO megkapja a paytv jogot, így először ott megy le a film, majd utána megy tovább "normál" kereskedelmi tévés vetítésre az alkotás). A balhé/műbalhé dologhoz annyit tudok hozzátenni, hogy a producer(ek) pontosan tudták, hogy mit pénzelnek, olvashatták a könyvet, így már tavaly sem értettem, hogy min ment a kiakadás (sosem derült ki).A kópia meg értelemszerűen rendes minőség volt (legrosszabb esetben is 2K broadcast 50 mbps), hiszen a jogtulajdonos azt adta át. Ne abból indulj ki, hogy mi van a youtubeon, meg milyen "kalóz" másolatok keringnek netszerte Hidd el, rálátok bizonyos folyamatokra, nem a levegőbe kiabálva írtam a fentieket.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Ezt tőlük kellene megkérdezni. Nagy valószínűséggel amúgy igen, hiszen szinte mindenhez készítenek magyar változatot, de ha lesz is, az biztosan csúszással fog elkészülni. Egyébként teljesen pontos a magyar felirat és nincsenek is nagyon gyorsan váltakozó dialógok. És persze az eredeti nyelv mindig jobb
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz #22718208 #3089 üzenetére
Egy brit sorozat miért kapjon orosz hangsávot? Ahhoz orosz színészekkel kellene forgatni, mert annak sok értelme nincs ,hogy egy svéd/brit színész oroszul szólaljon meg csak azért, mert Csernobilban játszódik valami.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Luissimo #3098 üzenetére
Láttam, imádtam és hatalmas húzás volt a készítőktől.
Csak ott castoltak orosz származású, egyébként addig ismeretlen színészeket, a két ismertebb főszereplő meg megtanulta azt a pár orosz mondatot, amikor a forgatókönyv úgy hozta. És tegyük hozzá: egy hat évados sorozatról beszélsz, míg a mostani öt epizódos mini.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
A legvalószínűbb ok az, hogy lejárt a tartalomra vonatkozó szerződés. A sorozat forgalmazója a CBS és eladhatta Magyarországon/a régióban (gondolom az HBO okosan régiósan vásárol filmjogot és VOD jogot, mert olcsóbb) és emiatt került ki a kínálatból.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Luissimo #3145 üzenetére
Lehet, hogy én emlékszem rosszul, de a tartalmaknál jelölve van, hogy mi meddig érhető el.
Azt meg nyilván te sem gondoltad komolyan, hogy 1. kib*szásból szedik le 2. nézik, hogy te épp a felénél jársz
A műsorbeszerzés sem úgy megy, mint azt a legtöbb ncoretv-n szocializálódott egyed (nem rád gondoltam, nyugi) elképzeli.
A szerződésben benne van, hogy eddig a napig az HBO jogosult a film VOD felhasználására, ha ez lejárt és a szerződés nem módosult, akkor a mozi kikerült a kínálatból (mert megvette valaki más - pl. a Netflix, vagy Amazon). Nem olyan bonyolult ez.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz #53667584 #3198 üzenetére
Félve kérdem: Play Store reviewban jelezted a hibát ÉS az HBO üfsz-en jelezted a hibát? Minden készüléken ők sem tudnak tesztelni
Itt van amúgy egy részletes lista: https://helpcenter.hbogo.eu/hu/eszkozok-es-platformok/mely-android-smart-tv-ken-hasznalhato-a-szolgaltatas
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz bigdady #3200 üzenetére
A válasz az hbogo.hu GYIK-ben is ott van: Az HBO GO támogat minden olyan LG Smart TV-t, amelyen LG WebOS fut. A régebbi verziók továbbra is érintetlenek maradnak és működnek további értesítésig.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Somatom #3225 üzenetére
a MyTV a saját szolgáltatásuk, az HBO Go meg nem. Jelentős különbség Miért is tegyen a Telenor szívességet az UPCnek? (UPC kapja a fejpénzt az HBO-tól az előfizető után, nem a Telenor).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz #53667584 #3290 üzenetére
Felejtsétek már el ez a mi HD, mi nem az f*szméregetést. Lehet bármilyen kontent 1920x1080 natív felbontású, ha 2 megabit a maximális bitrátája, és ugyanúgy a 1280x720 is lehet akár 7000 kbps. Melyik lesz a szemednek kedves, "jobban kinéző"?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Értem, de továbbra sem értem a felháborodást. Az adaptív streaming a világon mindenhol így működik. Nem nagyképűség, mert értem és átérzem a problémát, de érdekes módon teljesen normál UPC-s előfizetéssel ÉS normális (nem szolgáltatói routerrel), UTP-s csatlakozással soha, semmilyen problémám nem volt és normális képminőséggel néztem 49 collos tévén az HBO GO kínálatát (vagy én vagyok szerencsés, vagy szar kontentet nézek ) . Továbbra is tartom, hogy akinél probléma van, az első körben a saját konfigjában nézzen körül. Ja, és mielőtt megvádol bárki is: semmi közöm az HBO-hoz.
Tegyük hozzá halkan: az HBO itteni szolgáltatása nem értelmezhető kifejezés, lévén cseh médiahatóság alá bejegyzett szolgáltatásról beszélünk, elképzelhető (de egyáltalán nem biztos), hogy a kontent maga "itthonról" jut el hozzád.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz #22718208 #3298 üzenetére
De ha ennyire fosnak találod... Akkor miért használod?! Senki nem tart pisztolyt a fejedhez. Ezt nem értem. Bónusz kérdés: felügyeleti szerv(ek)nél tettél már bejelentést? Az nem fogja soha megoldani, ha csak itt szidod őket Tapasztalat, hogy egy felettes szervnek már nem tolnak csípőből lerázó választ.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz #22718208 #3300 üzenetére
NAIH, ez a GDPR világos megsértése, jó eséllyel egy büntetés a vége. Ha nem akarsz ezzel szórakozni, akkor csak válaszlevélben megírod az HBO üfsznek, hivatkozva a GDPR-ra, hogy az adatait teljes törlését kérted (elfelejtés joga), lesznek szívesek teljesíteni is.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Somatom #3325 üzenetére
Vélhetően más algoritmus figyeli a root meglétét. Sajnos ez a szerződéses kötelezettség nem a szolgáltatók találmánya (amire hivatkoznak), hanem a nagy stúdiók által köttetett szerződések fontos kitétele. A tévécsatornák emiatt követelik meg a root checket a partnereiktől.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Ehhez semmi közük a jogvédőknek, adott területre (országra) veszi meg az HBO (Netflix, RTL Most, Viasat Play, lehetne bármit ide írni) a VOD jogot (illetve, ha tévé, akkor a tévés sugárzás jogát) a jogtulajdonos forgalmazótól. Ahogy cigam is írta a tök jó focis példával illusztrálva, könnyen lehet, hogy Szlovákiába másnak adták el ugyanazt a tartalmat - azaz értelemszerűen korlátozni kell - geoblockinggal - az elérhetőséget. Ez színtisztán üzlet, semmi más. Te sem csinálnád másként.
És nem véletlenül írtam a Netflixet is: teljesen más kontentet érsz el mondjuk Nagy-Britanniában, mint itthon. Az ok ugyanez.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
Azt, hogy nincs. Legutoljára, amikor HBO-s belső emberrel beszéltem és basztattam, hogy ez 2019ben nagyon gáz, azt mondta,hogy felveti a következő meetingen. De nyilván nem ezen múlik.
Igazából nekünk, usereknek kell minél hangosabban verni az asztalt, példálózni a Netflix/Amazon Prime-mal. Ésszel fel nem tudom fogni, hogy miért nem képesek kiadni ezt a sávot is, pláne úgy, hogy az ac3 fájl ott van náluk (lévén a tévében kimegy a nyamvadt 5.1). Ja, de: sávszélességet spórolnak.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz #22718208 #3412 üzenetére
Kérlek olvasd el figyelmesen és értelmezd azt, amit írtam. "egészen biztosan úgy vásárolnak, hogy a tévés jog mellé vod jog is, ráadásul régióra."
Ez azt jelenti, hogy megvesz valamit lineáris sugárzásra ÉS VOD jog, és nem kizárólag Magyarországra, hanem CEE régióra. Mivel az HBO lineáris HD adása 5.1 hangot IS képes továbbítani, így értelemszerűen kap 5.1 eredeti hangsávot, illetve ha forgalmazó jogtulajdonos itthon a mozis/DVD-s forgalmazás miatt készített 5.1 magyar szinkront, akkor kapják azt is.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Sanyi.mTs #3418 üzenetére
Normális router (némi priorizálás a streameknek) és nem wifis kapcsolat csodákra képes. A legelején bufferel kb 5 másodpercig, egy pillanatig SD a felbontás majd átugrik HD-re és úgy is marad. Persze lehet, hogy szerencsés vagyok.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Ahogy korábban leírta valaki, simán lehet, hogy az átalad használd dinamikus IP (feltételezem, hogy nem fizetsz fix IP-ért) a mútlban valamikor, valamiért (pl spammelés, email-szerver, bármi) veszélyesnek lett jelölve. Azért jópár olyan szolgáltatás ismert, ami gyűjti, rendszerezi ezeket az IP-ket, majd azokat továbbadja más szolgáltatónak.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Korábbi nevén:
• HBO
• HBO Max
• HBO Max & OD
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- iPhone topik
- SaGa: Emerald Beyond teszt
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Revolut
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
- Philips Evnia 42M2N8900 (42", OLED, 3840x2160, 138Hz, HDR10, G-Sync) Új, Bontatlan!
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS érintő i5-8365U 16GB DDR4 256GB SSD ujjlolv gar
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, Samsung Galaxy Tab S9 Ultra 5G 265GB 14.6" K3449
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen