- Hálózatokról alaposan
- Linux kezdőknek
- foobar2000
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- AliExpress tapasztalatok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
skayline
tag
Tisztelt fórumtársaim!
Következőben kérném a véleményetek/ segítségetek.
2013.05.06-án vásároltam az iPonban egy SAPPHIRE 11201-20-20G HD7770 1GB GDDR5 GHZ EDITION OC PCIE videokártyát. Első napokban nem nyüstöltem mint kiderült hiba volt, mert mikor elkezdtem dolgoztatni hibákat dobott ki .
2013.05.14-én bevittem, hogy intézzék el a cserét mivel hibás a termék. Szó nélkül bevették garanciába és a fentebb feltöltött képet és társait is mellékletbe csatolták maguknak. Teltek a napok és lejárt a 15nap, vga kártya nélkül maradtam mert az alaplapon nincs így elkezdtem velük levelezni, hogy mi is van már mivel a jogszabályban 15 nap van megadva amire kell törekedniük. Nagy nehezen jó pár levél váltás után mikor már nyomatékosítottam a tényeket és felszólítottam, őket, hogy biztosítsanak legalább addig egy videokártyát, hogy a munkám is tudjam végezni nagy nehezen rávették magukat és a saját költségemre elmehettem a boltjukba 2013.06.04 napján volt ez. Itt kezdődik a sztori még érdekesebb része 2013.05.27 napján rendeltem egy tabletet legyen min legalább az emailokat és hasonló dolgokat intéznem meg amúgy is kellett már. Haza hoztam a terméket és feltettem a töltőre mivel annyira le volt merülve, hogy a boltban nem tudtam kipróbálni, erre az a tény fogad, hogy újra kaptam az iPontól egy hibás terméket mert mikor a tenyerembe vettem a tabletet azt vettem észre, hogy a bal szélén középen elszíneződik egy pontban mint ha megnyomnám a képernyőt pedig csak a tenyeremben tartom és semmit nem csinálok. 2013. június 7., péntek jön a levél a tablettel kapcsolatban "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek."Érdekesség aznap meg is jelent náluk, hogy rendelhető a termék de cserélni nem tudták? Újra megrendeltem a terméket kíváncsian várom, hogy ugyan azt a hibás terméket árusítják vagy sem?!
Következő lenne a kérdésem, hogy a videó kártyával kapcsolatban mit tudnék lépni mert lassan 30 napja tartják maguknál és az én pénzemből gazdálkodnak mint vga mint tablet terén.
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Óra topik
- 3D nyomtatás
- Sorozatok
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- További aktív témák...
- iPhone 14-es, 256 GB, független
- Xiaomi Redmi 13 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Realme GT Neo 3T Dragon ball z edition
- Xiaomi Redmi Note 13 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Akku: 86% Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Doboz, 1 Év Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest