Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86952448

    törölt tag

    válasz Pocok256 #19283 üzenetére

    #19282 echterion: Kösz!

    ---

    Elmondom, mire gondolnék, ha rosszhiszemű lennék.

    A jótállás az adatbázis szerint 2020.11.16-án jár le. A dell központban a hölgy azt állította, hogy a jótállási idő akkor indul, amikor a vas elhagyta a szervizt. Ha rosszhiszemű volnék, ezt nem hinném el, és arra gondolnék, hogy 2017.11.16-án egy vevő bekapcsolta az új 7577 laptopját.

    Észrevette, hogy ferde a fedlap, moslék a billentyűzet és az onoff gomb el van billenve. Bánatában úrjapasztázta, és amikor rájött, hogy ezzel csak - 1 C°-t ért el, ijedtében leejtette a laptopot. Aztán vígasztalásképpen lerecskázta, majd visszaküldte a boltnak. A bolt elküldte a dellnek a fedlap miatt. A dell küldött neki egy új gépet, vagy visszakapta a pénzt.

    A szerviz 2017.12.12-én (hardvernapló) visszapakolt rá egy rendszert, és frissítette az nvidia drivert. Elővett egy új dobozt, felcímkézte, ráragasztotta az új zárjegyet, és elküldte a boltnak, ami meg elküldte nekem. Én ugye lehánytam, ha hazaértem a falhozkenem, azután rálépek. Aztán megtartom, mert a dell baszik küldeni a logot a hardvernaplóról reggel óta, és a laptopszalonból sem kapok visszajelzést a számlamódosítással kapcsolatban.

    Még jó, hogy nem vagyok rosszhiszemű. Minden rendben lesz. A laptopszalonban nagyon segítőkészek, és vagy választok egy új vasat itt debrecenben, vagy visszakapom a pénzem. A dell is azért nem küldi a logot, mert nagyon alaposak, és lelkiismeretesek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák