Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz [-HERO-] #19262 üzenetére

    Az a gond hogy nagyon nagy “divat” lett foleg a gamer laposok koreben hogy mindenki kuld vissza mindent mert sajnos a gepek 70% fos.

    Nem akarok kötekedni (dehogynem :D ) de a "divat" és a "fos, ezért visszaküldi" szavak nem igazán férnek meg egy mondatban szerintem:
    Ami fos, azt vissza kell küldeni. Nem divatból, hanem elvből. Ami nem új pedig annak lett eladva, azt szintén. Nem kell elfogadni, hogy átb.sznak, még akkor se ha csak "kicsit".
    Persze nyilván vannak speciális esetek (pl. amiket korábban is beszéltünk itt a topikban, hogy 40-60ezer forint kedvezmény-t megér-e x órányi futási idő?) de az alapvető lényegen nem feltétlen változtat.

    Amúgy meg ennek ahogy te fogalmazol, "visszaküldős-divatnak" van a legkevesebb értelme: ha folyton egy körforgásban van a laptop ügyfél-bolt között, akkor lényegében sosincs eladva a termék, ez pedig nyilván nem érdeke senkinek se: az ügyfél nem kap laptopot, a boltnak nem lesz bevétele csak a gond

    Egy megoldás lehetne erre, de persze ez többletköltséget vonz maga után: több, jobb, részletesebb minőségellenőrzés kellene és büntetés azokra akik újként adják el azt ami nem új. Én személy szerint úgy vagyok vele, hogy inkább ráfizetek egy picivel többet, de akkor legyen zsír új.

Új hozzászólás Aktív témák