-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
taranis
addikt
válasz sutatokisr #34207 üzenetére
Nekem is amúgy, jópár obit és kiegészítőt rendeltem tőlük az elmúlt években. Kár, hogy ha gond van, akkor refund az egyedüli megoldás. Nem irigylem a kártyás vásárlókat.
colorizer.net
-
vakablak93
őstag
válasz sutatokisr #35170 üzenetére
Hát, fagyogat az Af, konkrétan megnyomom az expogombot és csak villog a zöld négyzet a kijelzőn de nem csinál semmit.
A másik hogy hiába mozdítom a joysticket de nem megy odébb, akkor se ha a kijelzőn próbálnám odébb tenni.
Ha újraindítom akkor pár másodpercig/percig jó aztán meginnt megáll ahol épp hagytam...
Aztán meginnt újraindítom és vagy jó vagy nem, de van hogy mint pl ma, teljesen normálisan megy.De nemsokára hazaérek, majd akkor újrafelrakom a legutolsót és utána ellválik.
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest