Hozzászólok Aktív témák

  • b-type

    nagyúr

    Sztem az élversenyzők közt tizedek vannak, minden egyéb az autó.
    Egy átlag körön Alonso, Hamilton, Vettel 4-5 tizeddel különbözik maximum....egy ideális időt tekintve, azaz nem kiugróan elkapott jó kör, vagy kiugróan elhibázott kör...egy ideális kört tekintve.
    Minden más az az autó.
    Ez lehet összetettebb, mint pl. a Red Bull esetében, ahol a szokásos:
    -egy harmad rész versenyző.
    -egy harmad rész technika (autó)
    -egy harmad rész tapadás

    A Red Bull behúzza a kétharmadot, autóból, mivel manapság nagyon fontos hogy hogyan kezeli az autó a gumikat, az AUTÓ!
    Ezért nem játszik Button, a híresen gumikezű versenyző, hiszen nála is ment már levesbe gumi, és jött hamarabb cserélni mint mondjuk Hamilton.
    Tehát nagyon hangsúlyos az autó(!) gumikezelése.

    A Red Bull behúzza a technikából eredő harmadot, és a gumiból eredő harmadot...mindkettő az autó érdeme elsősorban.

    Vettel-t az eredményei igazolják, semmi nem változott tavaly óta, semmi...egyszerűen több győzelme, és gyors köre lett...és az eredményekkel nehéz vitatkozni,...de nálam pl. semmi nem változott, Vettel egy qva jó autóban ül, ezért nem tudom véleményezni a teljesítményét. Nyer, oké.
    Valójában én még mindig úgy gondolom, ebben az évben is változatlanul, hogy nagyon nagy mozgásszabadsága van...az év legbeszédesebb pillanata volt, amikor versenybe szállt a leggyorsabb körért 18 körös közepes gumijain, Alonso 9 körös puha gumijaival.
    ...és ha nincs előtte forgalom nem 4 tized lett volna a különbség.
    Állandóan fogni kell rádióban, mert menne mint a meszes...mert tudna menni az autó.

    https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Hozzászólok Aktív témák