Hirdetés

Aktív témák

  • Polllen

    nagyúr

    válasz villamos #11917 üzenetére

    Kinek mi a fontos... Nekem jobban fájt eddig az ügyfélszolgálat nulladékoskodása hiba esetén, mint hogy box van a digitális tv-hez... :DDD amúgy a fibernél meg lehet kerülni a box-t? :F

    A digitális tv-t meg nem véletlenül erőltetik, sztem hallottál már te is arról, hogy végleg meg akarják szüntetni az analóg adásokat. (nem mellesleg nekem kifejezetten tetszenek a digi-ben rejlő lehetőségek)

    Mindenesetre nem védeni akarom a upc-t, semmi nyűgöm eddig velük, viszont a fibernet ügyfélszolgálattal kifejezetten elégedetlen vagyok és most örülök, hogy végre jön valami más, hátha jobb lesz.

    (A szomszédom pár hónapja összesen 9 hibabejelentést tett, mert napközben szakadozott a net. A hibát csak azután javították ki, hogy a 9. esetnél megkérte őket, nézzék vissza, hogy pontosan hányszor telefonált eddig be és hogy pontosan mit is csináltak eddig. Pár óra múlva jött a szerelő és 3 házzal lejjebb meg is találta a hiba okát. Én 2x intéztem velük ügyet, hasonlóképpen gördülékeny volt és gyors.)

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

Aktív témák

Hirdetés