- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bLaCkDoGoNe
veterán
A Sierra Madre kaszinó kincsét kell megszerezned három társaddal együtt. A helyszín a kaszinó körül épített város, melyet egy mérgesgáz-felhő zár el a külvilágtól majd később a kaszinó maga.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Inkább olyasmi, mint a Pitt.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Nekem jobban tetszik a FV térképe, szinte minden bokorban találhat az ember valami érdekességet. A F3-ban néha marha unalmas volt a pusztaságban kutyagolni egyik felfedezetlen helyről a másikra. A FV mapja viszont tele van szórva helyszínekkel, mindenhol talál az ember valami érdekeset, amíg megpróbál A-ból B-be eljutni.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Valószínűleg azért, mert a sivatag közepén nincs olyan sok autó, mint Washington DC-ben.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Igen, nekem is jobban tetszik a Capital Wasteland és az urbánus környezet, de a Mojave tényleg ilyen, a képeket nézve. Már megszoktam, sőt, hangulatosnak találom. Főleg, ahogy ciripelnek a tücskök, meg csipognak a madarak.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Xblades
tag
Nem aktiváltad a pluginodat, amikor megnyitod a GECK-et, és betöltöd a pluginodat elötte aktiválnod kell.
A betöltés ahol fel vannak sorolva a master és plugin fájlok van lent egy Set as active file gomb, azzal aktiválod a pluginod, és utána már tudsz is menteni a pluginodban( vagyis a régebbi mentésedbe)MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
SteeWe
aktív tag
De jó hogy feljött a Vault 34-ről a szó.
Quest: Hard Luck Blues. East Pump station. Tudom mit kellene csinálni, DE amikor odaérek nem jelöli be a térképen felfedezetként és gyanítom, hogy ezért nem jelenik meg a computeren az ami kellene.
Ilyennel telálkoztatok már? Hogy lehetne ez megoldani? Többször betöltöttem már régebbi mentés, de nem segített. Errefele már régen jártem és azóta elég sokmindent csináltam ezért nem akarom betolteni a jóval ez előtti mentést. -
SteeWe
aktív tag
Na erre nem gondoltam volna ezért nem is kerestem, ki fogom próbálni.
Másik gondom:
Quest: I could make you care, Farm Tech (Vault 22) line.
A data megvan. Bring data back to the elder at Hidden Valley aktív. De korábban már a rengefinder-is megszereztem ezért a Bring the ragefinder to the elder at Hidden Valley is aktív.
Bemegyek a nagy terembe aminek a közepén a főnök ül. Veronika szépen odasétál, de a beszélgetést nem kezdik el, persze egy ideig én se tudok beszélni a főnökkel. Miután tudok beszélni csak egy másik questel kapcsolatban jön fel válaszlehetőség. A quest: Still in the dark.
Ötlet ennek a megoldására? -
senior tag
Az egyik elemzésben azt írta valaki, hogy a DC-ben sokat kellett gyalogolni ha fel kellett fedezni valamit és itt meg egymás hegyén-hátán vannak a felfedezni valók hogy ez tök jó. Na igen, de NPC-k meg valahogy mégis kevesebben vannak szerintem, így lehet néha ugyanolyan unalmas is mint a FO3.
Nekem összességében jobban bejött a Fallout 3, sok szupermutánssal milyeneket csatáztam, meg érdekesebbek voltak a helyszínek is szerintem.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
nagyúr
Lehet, csak én szívok FO3-mal, de amióta csak megvan a gáma (először sima, angol, majd megvettem a Collector's Edition-t a lunchbox miatt, aztán magyarított/pecselt, később DLC-kkel bővítve, legutóbb pedig a GOTY-t szereztem be a plusz 2 DLC-vel), a hiba ugyanaz maradt: játék közben 3-5 percenként megáll a játék 1-2 mp-re (csak a kép, a hang megy tovább), aztán mintha mi sem történt volna, megy tovább minden szépen. Roppant idegesítő tud lenni. Na, ilyesmit NV-ben nem tapasztaltam, erre írtam - igaz, elég pontatlanul - az optimalizáltságot, valójában csak arra szerettem volna utalni, hogy nincs gondom a játékkal. Nekem az épp játszott játék a rendszervinyóról, tehát SSD-ről megy, SATA3-as porton, így nem tapasztaltam lagot a textúrák betöltésekor.
Érdekes, amit az életteliségről írsz, mert valóban, bujább a vegetációs, élhetőbb a környezet, de nekem - egyelőre New Vegas-on kívül kóborlok - totál kihaltnak tűnik minden. A növényszedés, tölténykészítés, javítás, az NPC-k játékoshoz való változatos viszonya tetszik, de nem tudok szabadulni attól, hogy alig vannak NPC-k, akikbe bele lehet botlani.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
bLaCkDoGoNe
veterán
X360 alatt szerencsére nincsen olyan sok bug.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
nagyúr
Ezek szerint szerencsés vagyok, mert eddig egy hasonló bugot se találtam (csak egy grafikait, az egyik völgyben be lehet látni egy szikla-textúra alá). Lehet, így próbál kompenzálni a játék az FO3 szaggatásáért.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xblades
tag
Nekem mondtam nyugodtan tehetsz fel kérdéseket.
Alapból szolok ha túl sok mindent változtatsz meg a játékban, minél több mentést csinálsz a moddal együtt annál tovább fogod a betöltő képet nézni. Ez tapasztalatból is mondom nekem már igy volt hogy 15-20 perc is volt a betöltési idő (4 Gb Ram-mal)
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
Xblades
tag
Nemigen tudja kezelni a sok változtatást hosszú távon, ha folyamatosan egyre több infót kell feldolgoznia, de ez van örüljünk hogy könnyű mod-olni legalább. Söt arra is figyelni kell hogy ha mod-okkal játszol és sok rámentésed van tehát hosszú a játékidőd akkor lefagy akkor is ha eltávolitod a mod-okat.
Tárolokba betenni úgy érdemes hogy létrehozol egy duplikát valamelyikből, ellátod egyedi névvel majd kikeresed a programmal. Ezután megnyitod Edit-el és ott kiválasztod jobb klikk után amit beleszeretnél tenni és azt hogy mennyit. Majd behuzzod a Map-ra oda ahova te szeretnéd.
De az is jó, ha megnyitod a tárgy tulajdonságait, átírod a nevét és OK. Megkérdi. hogy készítsen-e új ID-t neki. Yes.
A másolatoknak meg érdemes olyan nevet adni, amiből kitűnik, hogy piszkáltad. Vagy 000-lal kezded a nevet és előre kerül a listában, vagy COPY-val, vagy a saját nickeddel, vagy amit akarsz. Tényleg jó, mert így egy kupacban látod azokat a tárgyakat, amelyeket te módosítottál, nem kell keresgélni.(remélem a navmest sem felejted el jól megcsinálni)
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
Xblades
tag
A navmesh vezérli az Npc mozgását, ha az nincs vagy rossz a Npc-k nem fognak mozogni vagy beakadnak nem találják az ajtót stb. A navmesh készitéssel adod meg nekik az alapot ahol mozoghatnak.
Azzal a külön menüponttal készitheted, szerkesztheted. Kijelölöd mindhárom kockát (ami a háromszög csúcsai), és megnyomod az A billentyűt. Utána észlelni fogod, hogy aktív még a háromszög két csúcsa, ha ctrl + jobb klikket nyomsz akkor lerak egy újabb háromszöget, így könnyebben haladhatsz mintha leraknád a négyzeteket és külön-külön nyomogatnád mindegyikre az A Billentyűt.
A Tab-bal váltogathatsz az aktív két csúcs közül a háromszögön, így meghatározhatod az irányt.
De vigyázz ha túl extrém háromszöget hoztál létre, vagy pedig a háromszögek fedik egymást ami hibát okoz az MI útkeresésénél, nem engedi menteni hibát ír ki. Ilyenkor hozd elő a Navmesht, és keresd meg a Find triangle gombot ( egy háromszög kérdőjellel).
Előjön a Select Triangle funkció, itt nyomd meg a Check Navmesht, ilyenkor megkeresi a hibás részeket egyesével, ha talált egyet, akkor arra a részre ugrik, és vagy javítod, vagy pedig nyomsz egy Delete Warning Triangle-t.
A Next Warning-gal a következo hibához ugrik.Amennyiben már nincs több hiba a Navmeshben, jöhet a fedezék készítés: Find Cover Edges for current cell ( egy háromszög téglalappal), ilyenkor automatikusan megkeresi és létrehozza a lehetséges fedezékeket. ha megvan nyomsz a Navmesh menüben egy Draw Cover-t, ilyenkor fekete-fehér-kék téglalapok jelenek meg a fedezékeknél, tehát
megmutatja, hogy milyen irányban muködik a fedezék. Utána ha ez megvan Finalize Cell Navmeshes, ez véglegesíti a Navmeshedet a cellában, ilyenkor az ajtókhoz legközelebbi háromszög zöld színu lesz amirol az NPC MI-ja tudni fogja, hogy az egy kijárat.[ Szerkesztve ]
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Pont ezért szarnak a fejekre, mert nem vesznek játékot. Ez ugyanolyan ördögi kör, mint a BKV-s kérdés. Nincs jó megoldás.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
-
bLaCkDoGoNe
veterán
De! Lesz egy új trait, amivel továbbra is 30-on maximalizálhatod a szintedet (illetve az aktuális szinteden, ha túllépted már a 30-at). (Szintén fórum.)
Ja, és továbbra sem lesz egyik DLC-vel sem nyitott vége a játéknak.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Holnap a nagy nap.
Remélem most nem lesz olyan baki, hogy egyes PC-s verziókhoz nem lesz elérhető a DLC."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
félisten
-
-
-
remington2
senior tag
Érdekes dolog ez a roncskérdés.
SPOILER
Bár nem hiszem, hogy a készítők ennyire előregondolták az egészet, de nem lehet, hogy azért van kevés roncs, mert Vegas legalább nagyjából megúszta az atomokat, így az ottani lakosságnak módjában volt menekülni, és szétszéledtek? Utána persze meghalt mindenki a sugárzás miatt, az autók pedig elrozsdásodtak, de ez már messzebb történt, amikor már elhagyták a város környékét (vagyis a játékban a térképet), így az kvázi teljesen kiürült. Mint ahogy a határállomásnál is látni, ott dugó van, roncsokkal tele, talán egy pakli menekülő, bár lehet normális határforgalom is.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?
Zöld módon haltak meg, nyugodt és kellemes környezetben. Persze, a fenti hozzászólásom belemagyarázás, ami csak beugrott az agyamba a hozzászólásod olvasva, de a végét írva magam is elcsodálkoztam mennyire hihető.
A vasúti telep tényleg furán néz ki. Ha jól sejtem, ez az az állomás(?), amelyhez egy alagúton át is el lehet jutni, és jobbra lent lesz. Egy sín, aztán 2-3 kitérő bakban, meg egy megy tovább, körülöttük meg semmi. Én is meglepődtem, bár szerencsére azért elég kevés ilyen kidolgozatlan hellyel lehet találkozni. Pluszként, játékok többségében általában pontatlan a vasút ábrázolása. A stalkerben pl. egy raktárhoz megy egy dupla, villamosított vágány, a másik végén meg a következő térképen egy újabb telep van. Pluszként váltó sincs, körüljárásra így nincs lehetőség.
Ja, meg van még ilyen New Vegas területén is, egy daru, meg egy kis raktár a vágány mellett, sajna a nevét nem tudom, de egyetlen egy darab átmenő vágány van, ott aztán lehet rakodni....
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Én is ezt írtam, hogy a jó sztorit meg a jó kis játékmechanikai újításokat is tönkrevágja a kopár környezet, és méginkább a folyamatos bugok. Egyszerűen röhejnek tartom, hogy a New Vegas legalább annyiszor fagyott meg nálam az Xboxon, mint az összes többi játék (ideértve a Fallout 3-at is) együttvéve. Ez azért fáj nekem, mert imádtam a harmadik részt, viszont ezt a balfaszkodást a New Vegassal egyre nehezebben tűröm (ilyen például az új DLC-kkel kapcsolatos szerencsétlenkedés, információhiány, a folyamatos patchelések amik legalább annyi új gondot hoznak, mint amennyit kijavítanak, satöbbi). Rajongóként ezek felháborítanak méghozzá annyira, hogy inkább elővettem megint a Fallout 3-at és azzal játszom sokadjára, pedig végig akartam tolni a New Vegast hardcore módban, de másodikra egyszerűen unalmas. Hiányoznak a gyárak, hiányoznak a Vaultok (oké, Vault 22 nagyon fasza volt, ezt elismerem), a sok-sok apró helyszín, aminek az első végigjátszáskor még örültem, hogy milyen tömött a térkép, most már sokkal inkább ballasztnak tűnik nagyrészt.
Tökéletesen egyetértek veled."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
"a New Vegas miért nem ilyen lett?"
Mert nem a Bethesda csinálta, akik - nekem úgy tűnik - a szívüket-lelküket beleadták a harmadik részbe.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
CriticalHit
őstag
az obsidian eddig csak elkúrni tudott mindent, amibe belefogott....
-még a KOTOR2-t is sikerült
-NW2 csak 16 javítás után volt játszható, akkor meg a patch-ek hoztak további bug-okat. A Storm of Zehir-t ne is említsük.
-Alpha Protokol, pedig jó lett volna
-A Vegas-al pedig tovább folytatódik a sor
rühellem az obsidian-tYesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
remington2
senior tag
Ugyan a játékkészítéshez nem értek, de nem lehet, hogy a meglévő üres területeken vannak az új helyek, csak egyfajta "buborékban", elzárva a külvilágtól? Az oda vezető "utak" meg egy teleportból állnak, mint a Pitt vasútja vagy a Point Lookout hajója? Ez akkor derülne ki, ha valami falonátmenős kóddal oda lehetne röppenni, és megnézni, hogy mi van az üres területeken (ha lehet egyáltalán, vagy van ott valami).
Egyékéntt a fallout wikián az egyik, lezárt átjárónál azt írják, hogy van egy megközelíthetetlen folyosó egy ajtóval, amely visszavisz ugyanezen folyosó elejére (végtelenített) és hogy oda egy dlc fog menni. Vagy a törmelékes átjáró, oda biztosan pakolnak majd valamit.
Bár gondolom tök felesleges ilyesmivel bajlódni, ha teljesen külön is meg lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Xblades
tag
Pont hogy a F3-nál volt probléma a mod-okhoz a teljes beépítettség , mivel új területet nehéz vagy lehetetlen volt létrehozni (Geck lefagyás miatt).
Igy itt lehet gondoltak a mod-olokra és hagytak egy kis szabad helyett. Könyebb igy dolgozni, bár igy sem egyszerű.
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
Fortissimus
őstag
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Azt hiszem nem, ez a DLC a történetmesélésre lesz kihegyezve, azt meg sokkal könnyebb lineárisan megtenni.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...