Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92080 üzenetére
Nem csak napfényben, mert mehet éjjel is, de valóban a köd és eső ki van zárva.
Darabszámokra mondjuk kíváncsi lettem, ezek is el vannak kenve a hírekben, hogy hol mennyi.
Azt két évvel ezelőtt írtam, hogy elég gyenge teljesítmény ha nagyvárosok közt, egyenes úton maximum 70 km/órával mehetnek és úgy könnyű sok futott kilométert felmutatni. Akkor még úgy nézett ki, hogy a Tesla is lesz egy valami. Aztán nem lett :-D
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #92086 üzenetére
Igen, en se latom hogy lehet tovabblepni. A gepnek be kell tartania a szabalyokat ott nincs kivetel. Az ember az biza lehet pofatlan. Es kenytelen is neha hogy haladjon.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92083 üzenetére
Szerintem ez volt az egyik link, amiből kiindult a téma, de lehet már én sem tudom :-D
Ha nem kérte, akkor azért hülye. Miért ne tette volna, főleg a főhadiszállása környékén? Logikailag hol máshol lenne jobb, ha odafent a vezetés is nyitott ilyesmikre, nem kell lefutni mindenféle alap köröket, támogatják, saját nagy fejlesztő központja is a környéken van. Merre máshol kérje? Kiskunszicília legyen megnevezve az előző évi akkor még titkos prezikben? De a ott nem, akkor nézzük meg, merre igen. Ezt is írtam, hogy elsőre nem találtam róla semmi hasznosat, ellenben:
"The Chinese search giant is the sixth company to receive a fully autonomous testing permit from the state’s Department of Motor Vehicles (the others being Cruise, Waymo, Nuro, Zoox, and AutoX). Currently, 60 companies have an active permit to test autonomous vehicles with a safety driver in California."
Valószínű valami helyi NKH/köhémes jogszabály miatt egyzerű a tesztelés. Ha Kínából is ide jönnek, akkor az tényleg gyanúsan kézenfekvő. Tesla idén is mehet sofőrrel, míg a többiek már tavalyelőtt sofőr nélkül nyomták, vagy robottaxis tesztüzemben.
-
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92093 üzenetére
"A jelen lévők közüól kinek van arról papírja, hogy nem vagy fogyatékos? Gondolom nincs. Jaa hogy senki nem is kért ilyet soha?"
Nem kell kérni, adják mert munkahelyre és NAVhoz is kell. Fogyatékosság és csökkent munkaképesség is külön rublika A munkahely előtti időszakról meg Dóri tud okosat, eleve támogatás, kedvezmény, utazáshoz pöcsétes papír kell.
-
Sipi-
senior tag
válasz WiZARD #92111 üzenetére
Inkább az a kérdés, hogy a amatőr (szakadt golffal agy akár közel luxuskocsival közlekedő) "versenyzők" hülyeségét ki tudja-e védeni. Meg azokét, akiknek fogalmuk sincs, hogy merre megy a kocsi az úton és ez megfejelve a nálunk szokásos felbontásokkal, kopott felfestésekkel, stb.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #92111 üzenetére
Szerintem nem a 10% a problema, hanem a szabalyosan lekuzdhetetlen szituaciok. Savvaltas nyomulo bunkok kozt, kifordulas suru forgalomban. Meg a mogotted allo dudalo nepek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
válasz WiZARD #92080 üzenetére
Megpróbáltam belenézni, most van egy kis szünet. Ha jól értem a Tesla kamera nem a hagyományos tartományban néz, hanem valami infra hybrid. Szóval a sötét az relatív, vagyis inkább nem tényező. A hó egy nehezítés, mert rücskösebb, mint a sima aszfalt és az algoritmusnak kell tudnia kezelnie.
A kátyú kikerülése jó dolog, ez dícsérendő. Ha jönnek szembe, akkor belemegy vagy kikerüli a szembejövő oldalán? Ha van egy kutyasétáltató oldalt, akkor mit csinál? Ha refivel jön szembe egy nagyobb Land Cruiser, akkor mit csinál a teljesen elvakított előre néző kamerával?
Az én eredeti feltevésem ma az volt, hogy jobban hiszek egy szenzorfúzióban, mint egy extremitásban (legyen az akár fúj LIDAR vagy fúj kamera).
Mindegyiknek más erősségei vannak. Ha például esik valami csapadék vagy erős a köd, akkor rögtön más a leányzó fekvése. A különféle LIDAR megoldások is eléggé eltérnek a kezdeti óriási pörgő vödör a tetőn koncepciótól. A modernebb cuccok egy minimális púpot eredményeznek csak ott, ahol a jelenlegi esőérzékelős és city safety cuccok ülnek a mai autókban.
A Mercedes-Benz már elképesztő régen tudott olyan dugóasszisztenst felmutatni, hogy meg is állt és onnan ment tovább talán. Vagy azt még lábbal el kellett indítani, már nem emlékszem. Tizensok éve. Ők nem tudom mivel foglalkoznak most, de egy ideig legalábbis az S-klasse volt az a típus, ahonnan a részben biztonsági funkciók lecsorogtak a konzumer modellekbe.
A Tesla kapcsán engem az foglalkoztat, hogy ha ennyire elképesztően sok adatuk van, ennyire régen ott a tuti, nem zavar be semmiféle külső beszállító töketlenkedése, akkor miért van még mindig fantom fékezés? Miért vannak még balesetek velük? Ha tényleg igaz, hogy a többi gyártó a fasorban sincsen és ilyen 3 autós szériákkal bohóckodnak idealizált körülmények között, akkor nem kellene mindenkinek kábé azonnal meghalnia a hagyományos autók vezetése közben? Mert ha a másik irányba extrapolálok nagyon messzire, akkor a lemarketingelt önvezető tesztelés és fejlesztés alapján azt kellene hinni, hogy egy tempomat bekapcsolása is azonnali halált okoz mondjuk egy Toyotában.
Az igazság valahol máshol van, de ezt a mi korlátozott rálátásunkkal nehéz lesz megfejteni.
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92116 üzenetére
Azért a vizes és ide-oda elhúzott, kopott sávok, buszsáv megszűnik, alakul, vagy tábla alapján ha tudod, hogy jön a vége vagy rutinból ismered és előtted lévő utolsó pillanatban kikerüli estébé, ezekben az esetekben kíváncsi lennék mit csinál. Enpera tán tudja, kövtávokra kíváncsi lennék.
-
npera
őstag
válasz WiZARD #92127 üzenetére
Ah, már azt hittem azt is észreveszi. Talán Audi vagy Mercedes-Benz tudott olyat már sokéve, hogy figyelte a kátyút és egyéb olyan egyenetlenséget, ami zavaróan hat a komfortra és dinamikus helyzetben a tapadásra és megpróbálta felkészíteni a csillapítást előre (!) a becsapódás kezelésére. Ez feltételezett algoritmust, mert a navigációból ki nem olvassa jelenleg az egyenetlenségeket.
Picit olyan ez, mint az anti-shuffle, amikor megpróbálod a nyomaték finom korrekciójával a kocsi bólogatását mitigálni egyenetlenségeken. Asszem még a Prius is csinál ilyet, nem csak S-klasse feature.
Szerintem aki picit is komolyan veszi a fejlesztést az egyáltalán nem veszi félvállról a Teslát. Az a fajta pocskondiázás, ami különféle fanboyok között szokott menni azért nem ugyanaz, mint ami a belsőbb fejlesztési körökben a vita alapját képezi.
A másik félig-meddig komolytalan alap az újságírok olyasféle kommentjei, amikor részben a clickbait, részben a teljes kép hiánya miatt még rátesznek a kommentmezős fröcsögésre.
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #92205 üzenetére
Mondjuk a Waymo megoldáson még nem igazán látszanak az npera által említett modernebb cuccok
A Waymo az igazi tanulóvezető style a kettő közül, és nem csak 10% az időbeli hátránya. Ha nem muszáj akkor balra se szeret kanyarodni.
Bár az igazi taxihoz közelebb áll, a hosszabb utat választjaSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
npera
őstag
válasz WiZARD #92149 üzenetére
Én nem értem a Polestar dizájnereit. Nem titok, hogy ha jó range kell, akkor muszáj jó aero a kocsira. Erre csináltak egy kockalada dizájt gyakorlatilag. Ennél már csak a most megjelenő XC40 BEV a rosszabb, ott szinte előrefelé dől a "hűtőmaszk".
Ha ránézel egy Model 3-ra, akkor kábé a pillantás is lecsúszik róla annyira áramvonalas.
PS2 EPA range valami botrányos, az XC40 meg még valami 20%-al rosszabb.
Az első áramvonalas cuccuk a Precept koncepció.
Erre meg rá lehet mondani, hogy na, sikerült lemásolni a Model S-t. Hát igen, amennyiben a SU-27 és az F-15 is egymás másolatai.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #92111 üzenetére
A tanuló vezető style nem +10%, hanem sokkal több.
Ellenben, ha minden autó önvezetne, akkor is sokkal lassabb lenne a közlekedés, mert pl. lakott területen 50-nel menne (skandallum! ).Cserébe, ami szerintem a legtöbbünknek fontosabb, tervezhető lenne. Igaz, hogy nem 18 perc alatt érnék anyósékhoz, hanem 26 alatt, de tudom, hogy ha délre megyünk, akkor 11:33-kor indulni kell és érkezéskor Chip 'n' Dale!
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92320 üzenetére
Ugyan, 5 hónap múlva lehírezik, hogy mégis használ, vagy csak kicsit :-) Vitamin sem árt, itt csak az ment félre, hogy valamilyen nagyon betegként jobban be tudod szopni, de a friss erős edzett jellem sem garancia semmire. Sem a kihordásra, sem a szövődményekre. Ebben volt csöppet elvakult.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #92149 üzenetére
Aznap délután vissza is kaptam az autót. Szakember végre rögzítette a hibát, jöhet a cella csere az akkuban.
Ezt csak 1 szervizben csinálják az országban az amúgy kellően rossz hírű Gablininél.
Csereautót nem ad senki, pedig amikor vettem az autót akkor még ígértek ilyet - a jól hangzó "Nissan Ígéretek Program" keretein belül. Ezek tényleg csak ígéretek, most lesz@rják az egészet és ráfogják importőr váltásra.
Trailerrel viszik innen Bp-re, meg majd hozzák vissza.
Alkatrészt előre nem tudják berendelni, csak miután kiszerelték az eredetit Így legalább 9 nap mire kész lesz. Erre kiváncsi leszek, de úgyis ráfogják covidra, külföldi rendelésre társaira, hogy amiatt tart tovább.Van másik autó, megvagyunk 1 autóval és nem is vágyok arra hogy valami foskotrót adjanak csereautónak. De azért elmehetnek az anyjukba az ígéreteikkel...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
npera
őstag
válasz WiZARD #92887 üzenetére
Ez jó, a bűnösök bűnhődjenek. Nem Német(h)országban vegzálták szét a zeneletöltőket is? Meg talán ott ment az a móka, hogy a rendőrségi szakértők seedeltek valami népszerű filmet és a leecheket azonnal írták is fel a listára. Aztán ment ki hozzájuk a Stázi vagy mi van Német(h)országban Rendőrség helyett.
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #92887 üzenetére
Németeknél elég érdekes irányba megy a dolog, helyi haver is a leglehetetlenebbeket szívja be, lassan azon matekozik, hogy országot vált... Most az új netes rendelet tervezeteket tuti megtorpedózzák, de csak idő kérdése, hogy milyen szigorítások és ellenőrzések legyenek. Ráadásul Ő még általános szabálykövető kispógár, semmi zavarosban nem halászik.
-
npera
őstag
válasz WiZARD #93285 üzenetére
A jelen kínálatban nehéz érvelni bármi más mellett, hacsak nincs valami nagyon szilárd preferencia ami kizárja a Teslát.
Ha van egy Standard Range Plus 3-asra zseton, akkor kábé no-brainer. Alap furgon fehér, semmi extra rá. Alap felni, alap minden. Nem kell extra AD-upgrade, semmi bling.
Akkor van WLTP 448 km, már hőpunepás legalábbis skandináv piacon. 225 km/h csúcssebesség irreleváns, ahogy az 5,6 másodperces sprint is. Mondjuk az árkategóriában odaken mindent vélhetően, de ha BEV-ként használod, akkor nem a csúcssebességet akarod feszegetni, hanem élvezed a csendet és a hatótávot.
Az egyedüli upgrade ami szerintem "kötelező" itt Skandináviában a vonóhorog, ami szaftos 14k SEK. De akkor tudsz húzni egy tonnát EU piacon. Ami több, mint elég szemetet vinni a szortírozóba vagy szófát hozni IKEA-ból. Vagy a dekk újrarakásához impregnált fát.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #93285 üzenetére
ezt irtam en is annak a f@sz handrasnak, amikor elkezdte temetni a Tesla-t tavaj novemberben, hogy uuuu alig veszik mar, mert itt az ID3 es fuuuuuuu
aztan decemberben befutott a hajo es egybol 12x annyi Tesla-t vettek, mint novemberben
ki erti ezt....?
ha havonta jonne egy hajonyi auto az is elfogyna az egesz EU-t nezve[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #93289 üzenetére
azt birom, hogy amikor jonnek ezzel a minoseg dologgal, aztan sorban jonnek a kepek fel az ID3 osszeszerelesi minosegerol is, de azt nem zengi vilagga egyik nácivágen mániás se
legjobb pelda a Speedzone-n az a Porsche 911 3.8S
8 evesen 60k km-nel mar lekopott a PDK karon a borfestek, kiesik az ablakemelo gomb, meg ujra kell karpitoztatni az ulest, egy ujonnan kb 50 millios autonal
es 3 percig sorolja a tipushibakat, es ez meg a nem_turbos nem_osszkerekes modell... kepzeld el azt ezek utantöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #93374 üzenetére
En most ott tartok, ha epitkeznek eleve ehhez igazitanam a tetofeluletet, deli fekvesu, eltolva, minel nagyobb. Napelem, hoszivattyu (akkor egyszerubb geppel felasni a kertet miatta). Rezsibol ket tetel rogton kilove. Villany, plugin autoval meg egy tetel csokkentve. Lehet hogy most nem draga se a villany se a gaz, de ez nem mindig lesz igy.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #93374 üzenetére
Az inverterre nekem eddig mindenki ugyanazt mondta, akivel kapcsolatba kerültem az elmúlt 2,5 évben napelem fronton: nem a márka számít, hanem a körülmény. Ha a padlástérben van (télen -10 fok, nyáron 40 fok), akkor hamar meghal, ha temperált környezetben (mi pl. a garázsba tettük, amiből idén dolgozószoba lesz), akkor viszont kb. örökélet!
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #93433 üzenetére
"jó szándékú, eddig semmi gondom nem volt vele, de egyre inkább azt látom hogy eléggé korlátolt ismeretekkel rendelkezik"
Es akkor en mit mondjak? Tegnap szetkuldtem hogy ajanlatokat varok egy 16 paneles napelemes rendszerre, eddig kaptam 11, 13, ket kulonbozo 14, es masik ketto 18 paneles ajanlatot (ez utobbi fel se fer). Egyetlen 16-os jott. Ebbol az egyik fel is hivott elotte ahol szoban is megbeszeltuk, hogy maximum 16 fer fel. Az egyik 18-as tole jott.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
blueboi69
senior tag
válasz WiZARD #93433 üzenetére
"nem feltétlen hiszem el neki vakon hogy az a legjobb és minden más zsákbamacska."
Nagyon helyes. Mi anno anyámnak a Hofstadter-től vettünk mindent. Teljes ablakcsere, bejárati ajtó csere, és beltéri CPL ajtók is.
Csak ajánlani tudom, kiváló minőségben dolgoznak.
Még annyit tudok mondani, hogy nagyon nagyon gondold át, hogy milyen ablakokat fogsz nyitogatni majd. A mi házunk ablakainak a 3/4-t nem nyitjuk ki soha és egyáltalán nem zavarna, ha fix üveg lenne. Ugyebár az olcsóbb, nem fog megvetemedni, kisebb a keret és középen sincs a zárszerkezet! -
Samott
addikt
válasz WiZARD #93435 üzenetére
Az a fura hogy leirtam reszletesen mit kerek, csatoltam kepet, meretekkel:
Komolyan nem ertem. 18 fel se fer. Es megis elkuldi. Az a legduhitobb hogy szerintem beszeltem mar olyannal "tanacsadoval", akinel mar en is jobban ertek a temahoz.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #93433 üzenetére
Nekünk Kömmerling van, egy ismerős ajánlotta, ők csinálták, eddig bevált. Még csak 8,5 éve használjuk, de annyi a bibi, hogy az erkényablakon (2 szárnyú nyíló ablak, 210x160-as, kvázi terasz ajtó funkció) állítani kellene, mert picit lóg, de ennyi.
Nem tudom, hogy a legjobb-e, de tény, hogy jó.
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #93547 üzenetére
"Ez a tuti mert ezt "münkhenben" felügyelik panelszinten"
Jaja, és akkor ha megemlítem, hogy a legtöbb SE telepítő szarik az ügyfelekre, GDPRre, securityre, akkor pislog és nem érti. Úgy kirakják majd a telepített cuccod linkjét a referenciájuk közé, hogy csak lesel.
Többi nagy része díleri duma, tök szopó. Pár év múlva, meg "ha" "talán"-ra nem adunk, de főleg nem cserélünk addig, míg meg nem térült, vagy az új nagyon gyorsan meg sem térül és behozza a buktát. És általában az új technológia drágább is ugye, főleg ha még nincs :-)
Az, hogy a 6. évben elromlik, attól a dumától már ökölbe szorult volna a gyomrom.
Ennek ellenére a panelenkénti optimalizáció nem árt. Télen majd pont úgy havazik, úgy lesz felhős, akármi. Kell az.
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #93547 üzenetére
Nekem viszont jo hireim vannak, kaptam pont olyan ajanlatot amit kerestem, olyan cegtol akik mar korabban is teszettek. Es arban is korrekt. Azert megvarom a tobbit is, de megnyugtato hogy van ilyen is.
Amugy ez ilyen, az uzletkotok nem feltetlenul szakemberek es biza szarozzak egymas termekeit. Amugy 19 db 330-as panel az kb 6,3kW arra a hatos is eleg, vagy ha nagyobb kell akkor 7-es. 17-es teljesen nonszensz hozza.
Solaredge jo dolog de nem biztos hogy megeri a felarat. A monitorozas se feltetlenul hulyeseg hamarabb latod ha gond van valamelyik panellel. Es nem feltetlenul kell SE hozza, tud ilyet a Fronius is TiGo-val. Vagy a Huawei a sajat cuccaval.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #93586 üzenetére
Eleteben eloszor ul ilyenben es okos akar lenni. De nem az lett. Aki ilyet vesz az ejjel feltolti, munkahelyen toltore teszi. Es nem kap sirogorcsot ha lemerul az akku, mert azert vett plugin hibridet, hogy menjen akkor is a kocsi. Abba se hal bele senki ha 500 kilometerenkent meg kell tankolnia. Ha nem tavolra megy, akkor ez amugy is sokkal tobb lehet a napi toltogetesek miatt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #93547 üzenetére
Hát, ha úgy nézzük, hogy 3 éve még a 265 wattos panel menő volt, most meg már 350-es megy fel sok helyen, akkor tényleg nagy a fejlődés.
Ellenben nincsen valami adótétel ezekre, ami most nulla forint, de bármikor emelhető?
Ha jól rémlik, az az inverter kW teljesítményére van számolva, ergo a 17 kW-os inverter (amire 20 év gari van és 837635847654 év múlva is menni fog!) még akár rossz választás is lehet... -
blueboi69
senior tag
válasz WiZARD #94013 üzenetére
Én ehhez nem értek, annyit tudok csak hozzászólni, hogy a gázkazánunk 24kW.
Az nem lehet - de tényleg csak találgatok - hogy 14kW megadása az egy összeg? Tehát a fűtési és hűtési teljesítmény összeadódik, mert nem ugyanolyan hatékonyságú?
Tényleg csak kérdezem, lövésem sincs. -
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #94094 üzenetére
Ez egy vicc, komolyan! Duna Plaza konditermében 170 ember edzett, kimentek a zsaruk és mindent rendben találtak, mert mindenkinek volt papírja!
Én meg eleinte szarul éreztem magam, hogy elmegyek nyolc után futni az utcán, egyedül. Mert igazság szerint én magamnak sem adnék ilyen papírt! Akinek van elit liszensze, azaz "profi" sportoló, pénzt kap érte és csökken a bevétele ha nem sportolhat, na ők mehessenek. De az, hogy boldog, boldogtalan, az egy nagy baromság...
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #94094 üzenetére
"Vagy hol a határ a sportoláshoz?"
Természetben pld. határjelek jelölik és mivel az állam tulajdona, nem érdemes megrugdalni
Matekozhatunk ezen reggelig, mert kifogást bárki tud gyártani, de ha elmúlt években rendszeresen indultál olimpián vagy hasonszőrű dolgokat fel tudsz mutatni, akkor az már valószínűleg sport.
Ha futva megyek a 20 méterrel odébb lévő dohánybolba, akkor az nem annyira sport. Papírt szerezni róla okosban meg fasság, két nagy pofon, menjen egyedül a mezőre kapálni, az sport. Meg biztos van még egy csomó más paraméter is, mert igazolt sportoló és versenyszerű sportoló volt kihirdetve, oszt ha most hirtelen mindenki megvilágosodott, hogy most akkor tegnap óta versenyszerűen hosszúpályás 200 méteres nehezített távolbagondolkodást fog sportolni, akkor igazából az is kaphatna két nagy pofont, oszt ballagjon el a naplementébe (kapálni). Magyarázkodni lehet, csak felesleges és bonyolult, pont elég a gyúrós fejének, a "mercsak" típusú indokolás. De tudjuk, nem akartnak elphulni, én elhízott barom vagyok, különben is a D vitamin és az erős szervezetük majd megvédi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Formula-1
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Filmvilág
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Horgász topik
- Robogó, kismotor
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-LX100 M2
- GAMER PC: Új i5-10400F/11400F -RTX 3070 GDDR6 -512GB-4TB NVMe SSD -Új 16/32GB DDR4 -GAR/SZÁMLA!!!
- Eladó Konfig I7-13700K 32GB DDR4 1TB M2 SSD RTX3080TI 12GB!
- Dell UltraSharp U3219Q - két helyen karcos kijelző! - 3840x 2160 4K IPS panel USB-C HDMI PIVOT
- ASUS ROG STRIX G513IE-HN051 Gamer Laptop (Ryzen7-4800H/32GB/2TB/3050TI) még 14 hónap garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest