- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pilipi
aktív tag
3 éve használom a Simple-t és 3 éve bajlódok a tokenekkel.
Megszámlálhatatlan üzenetet és javaslatot küldtem a fejlesztőknek de természetesen semmi csak a szokásos sablon ctrl+c, ctrl v szöveg: jelentkezzek ki az alkalmazásból vagy telepítsem újra, stb-stb.
Az alkalmazás egyébként tökéletesen működik addig amíg el nem fogynak a tokenek.
Tokenek letöltése folyamatban.... és csak pörög-pörög az idők végezetéig.
Így minden 10. fizetés után marad az alkalmazás eltávolítása, adatok törlése majd telepítés, érintéses fizetés igénylése (nem mindig sikerül) majd újra tudok fizetni 10x.
Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyire sz....k az egészre.
Tényleg olyan mintha egy csapat gimis fejlesztené az alkalmazást infó órán plusz jegyért. -
pilipi
aktív tag
válasz viktorhu #3312 üzenetére
Éppen ezért érthetetlen számomra, hogy amire kitalálták csak azzal a résszel van gond általában (mobilfizetés / tokenek letöltése)
A többi sallang bezzeg hibamentes (könyv vásárlás, kaja és jegyrendelés)
Feltehetően azért mert azt nem ők csinálták csak beillesztették az alkalmazásba. -
pilipi
aktív tag
válasz huberpe #3323 üzenetére
Én soha nem lépek be az alkalmazásba és mindenhol így is elfogadja, képernyő kinyit-készülék ráhelyez és kész.
Visszajelzés így is van mert ha elfogadja felugrik egy ablak egy kis zöld pipával.
Pedig az alkalmazás nem fut a háttérben, a feladatkezelőben leállítottam szinte mindent.
Annyit vettem észre, hogy a régi web1-es terminálokon (pl oldschool postákon) bekéri a terminál a pin kódot 5000 forint fölött, az újabbak szerencsére nem. -
pilipi
aktív tag
Csodálatos dolog történt ma velem.
A legutóbbi simple frissítés után, 3 év óta először frissítette a tokeneket az alkalmazás.
Egy könnycseppet elmorzsoltam, hátha jó úton járnak a srácok.
De nem akarom elkiabálni. -
pilipi
aktív tag
Ez azért nem egészen így van, ez túl elfogult, ahhoz, hogy elfogadjam.
3 éve bajlódok a Simple-val volt Galaxy S7 Edge, Huawei P9 stb készülékem, egyiken sem töltötte le a tokeneket.
Nem kis kínai gyártó ismeretlen készülékei és mégsem.
Néhány héttel ezelőtt (még írtam is a topkiba) letöltötte a tokeneket.
3 év után első alkalommal (halleluja ) nem kellett 10 vásárlás után törölnöm az alkalmazást és újratelepítenem.
De nem kellett csalódnom a srácokban, azóta volt 2 frissítés a Simple-nél és visszaállt a rend, megint elfogynak a tokenjeim.
Kértem őket(több mint 2 éve), hogy legyen egy tokenmutató és tokenletöltő gomb, ha véletlenül mégsem tenné meg automatikusan megtegyünk mi manuálisan, semmi csak a sablonos válasz (jelentkezzen ki majd be stb,stb,stb )
Ez hozzá nem értés és belesz....s a javából nem a többezer konfig problémája -
pilipi
aktív tag
Csak a Simple-t használom nincs más az érintéses fizetési beállításoknál.
A 3 év alatt több 100 alkalommal használtam, nekem nem volt vele más gondom csak a tokenek.
Gyorsan és megbízhatóan dolgozik, de nem tölti le a tokeneket ami nagyon gyakori probléma a G-Play felhasználók leírásai alapján.
Az alkalmazást azért kell eltávolítani és újratelepíteni minden 10 vásárlás után mert nem tudok újra vásárolni vele tokenek hiányában.
Kijelentkezés- bejelentkezés nem segít, bankkártya újraregisztrálása nem segít (digitális kártya kibocsájtása sikertelen), cache törlés nem segít.
Csak az ha eltávolítom az alkalmazást, majd újra feltelepítem, bejelentkezek , megigénylem a digitális kártyát és van újra 10 tokenem a vásárláshoz.
3 éve ez megy, már rutinos vagyok és az egész procedúra 1-2 perc alatt megvan, csak szeretném ha megoldanák már és nem kellene ezzel foglalkozzak.
Amint említettem más gond nincs az alkalmazással, nálam még soha sem hibázott, nem hagyott cserben és stabil, ennek az az ára, hogy ha már látom, hogy 1-2 tokenem van nem indulok el és nem bízom a véletlenre a dolgot, hanem eltávolítás.... stb -
pilipi
aktív tag
válasz huberpe #3417 üzenetére
Ha kikapcsolod a mobilnetet csak akkor jelenik meg, ezt is kértem már a fejlesztőktől, hogy legyen egy tokenmutató amit mindig lát az ember és nem kerül kellemetlen helyzetbe amikor elfogy a token és nem tudja letölteni és csak állunk bénán a pénztáraknál.
2 éve (2018-07-04) vetettem fel az supportnak, hogy így is lehetne, mert a hírveleek mindig megjönnek (természetesen) mellette lehetne egy tokenmutató és esetleg egy manuális token frissítő gomb is:
-
pilipi
aktív tag
Most ránéztem a Simple Google play oldalára, az legutolsó hozzászólás szintén token gondokról számol be, a Siple válasza:
Szia, a tokenletöltés automatikusan működik, ha 5 token marad már csak (maximum 10 lehet), akkor automatikusan letölti a hiányzókat, amint netkapcsolatot észlel az app. Ha nincs netkapcsolat, üzenetben figyelmeztet a hátralévő tokenek számára 5 token alatt. Kérjük írd meg az ügyfélszolgálatnak, ha nem ezt tapasztaltad.
Tehát ezek szerint az előző képem nem is készülhetett el mert azon a maradék tokenek száma 3, a Simple pedig azt mondja 5-nél automatikusan frissül.Ilyen nincs is és mégis van
Az ügyfélszolgálatnak írni semmi értelme már legalább 10 alkalommal megtettem, teljesen hülyének nézik az embert. Szokásos tanácsok, kapcsoljam be a netet!!! , indítsam újra a készüléket, jelentkezzek ki és be, töröljem az átmeneti tárolót stb
Másik felhasználó:
Nem tölti le folyamatosan a tokeneket! Erről persze csak akkor tájékoztat amikor ott állok a pénztárnál és fizetnék, már ez is elég kellemetlen volt korábban de még viselhető, viszont ma még mindig a pénztárnál állnék, mert 1 órája csak felkészül a fizetésre!
tehát az eset nem egyedi, sajnos igencsak jellemző probléma[ Szerkesztve ]
-
pilipi
aktív tag
válasz jotzo01 #3424 üzenetére
Most hívtam az ügyfélszolgálatot, a hölgy azt mondta, hogy tömegesen jelezték a problémát és az ő oldalukon van a hiba(ezt még eddig soha nem ismerték el).
Azt mondta elküldi az email címemet a fejlesztőknek és aki teheti jelezze a hibát, mert így talán gyorsabban reagálnak a dologra, ha látják nem egyedi esetekről van szó.
Elég nagy a nyomás most a fejlesztőkön, remélem ha sokan jelezzük komolyabban veszik a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
pilipi
aktív tag
válasz spiky03 #5046 üzenetére
Az érdekes lenne, hiszen a Simple Plus aktuális verzió1.9.0.
Bár én a sima simple-t mondanám 0.8 bétának a simple plus-t pedig 0.1 pre alfának.
Soha nem fog felnőni, soha nem fog rendesen működni, 6 hónapig nem volt gond a token letöltéssel, most megint csak akkor tölti le ha teljesen lefogyott.
Idétlen tehetségtelen banda, hihetetlen, hogy az OTP miért nem b....a már ki az egész napközis fejlesztő csoportot érthetelnen. -
pilipi
aktív tag
Csak azt nem értem, ha valami egyszer működött (évekig vártam rá, 2017. 09.28 óta használom) akkor azt már csak direkt lehet elbaltázni.
De a középiskolai informatika szakkör lelkes kis csapata visszatért és:
"Mi az, hogy nincs panasz?
Na fogd meg a söröm... ÉSSS sikerült, mondtam JózsiBá, hogy megoldom"Nem olvassák a topikot? Pedig tanulhatnának belőle.
Szánalmas, siralmas és nevetséges egyszerre[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- Logitech Combotouch 920-009625 Ipad - 7-8&9 TH Generációhoz.
- Eladó iPhone tartozékok !
- Akció! USB-C - Lightinng kábel és Adapter! A készlet erejéig 2500Ft egyben!