Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
félisten
Kipróbáltam, minden gond nélkül vissza tudtam küldeni 500 Ft-ot. Nálam működik.
Beírom az összeget, rányomok alul a visszatöltésre, majd a következő oldalon rányomok a kártyára ahol kis felugró ablakban megjelenik a kártya elnevezése, a visszatöltendő összeg, alul 2 gombbal: mégsem és rendben. Itt a rendben-re rányomva már küldi is vissza a pénzt.
A beharangozott 500 Ft-os bónuszt én nem kaptam meg - ez másnál is elmaradt?
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
fujifilm1
senior tag
Koszi a választ!
Azrét kérdeztem mert valamelyik dijnál 1-essel megjelolték és kiirták hogy eltekintenek tole, de pl a visszavezetési dijaknál nem volt 1-es...
(És nem is vonták le a visszautaláskor. - magyarul 500Ft ot kaptam az OTP-től!!, ami elég fura, mert eddigi életemben csak én fizettem nekik - nem is keveset ) -
oromisu
csendes tag
Az a feltölthető keret nem vonz, baromság. A MasterCard-os Telenoros sem lenne rossz, de ahhoz meg SIM kártyát kellene NFC-sre cseréltetni, ami baromság. Külföldi alternatívák nincsenek? Nem akarom elhinni, hogy egyik országban sincs még olyan, amibe bármelyik kártya feltölthető, maximum csak adott országban letölthető. Na de persze az APK-t letöltöm.
-
tomp
félisten
Számomra érthető. Már van egy sokrétegű app. A Simple. A strandbelépőtől kezdve szinte mindent tudsz vásárolni. Inkább ebbe rakták bele az NFC-t mint a SmartBank appba.
SmartBank = netbank azaz utalás, díjnet számla fizetés, csekkfizetés(még soha nem működött), kártya letiltás/limit módosítás. Azaz a számlával kapcsolatos dolgokat tudja.
Simple = sokrétegű fizető/vásárlási app.
Regisztráció nem egyenlő a digitalizációval. Regisztrációnál a valós kártya adatok kerülnek rögzítésre. Digitalizáláskor viszont a valós kártya adatokhoz készít a rendszer egy digitális kártyát ami kizárólag digitális formában létezik.viktorhu
Kártya regisztrálás 100Ft-ban kerül. De ez csak próbaterhelés azaz ideiglenes zárolás. Így ellenőrzik le, hogy valós kártya e. Ha igen akkor 1-2nap elteltével ez a 100Ft visszakerül a számlára. -
fil
őstag
Biztos, hogy a telefonról fizetésnél kér 5000 felett pin-t? Ha igen ,akkor persze ua. mint a kártya.
Nálam (MKB) Kötelező ,hogy a teló zárolt legyen valamiképpen, aztán az app is kér jelszót mikor megnyitom, viszont ,ha így fizetek ,akkor nem kér pint 5000 felett sem. Ha a fizikai plasztikot használom ,akkor kér. -
tisvol
aktív tag
Jó lenne, ha a Simple-nél is lenne ilyen lehetőség. Eccerűen nem tudom megszokni, hogy az S8-on hátul van az ujjlenyomat ovasó. Emiatt le is szoktam a telefonnal való fizetésről. Amíg az OTP-nél a Mobiltárca volt, azal lehetett feloldott képernyő nélkül is fizetni. Tehát: lehetne egy olyan fícsör, hogy nem feloldott telefonnal 5000 Ft-ig mehet a fizetés, e fölött kérjen PIN-t. Biztosnságos módon feloldott telefonnal 5000 Ft felett se kellejen PIN.
Üdv:T.
-
xcds
őstag
Jó lett, köszi. Kiírta, hogy van egy érintéss fizetésrehasználható bankkártyám és akarom-e használnistb.
Nem igazán értem, miért volt ez. Így is eléggé nyűgös, mert jelszót kér fizetésnél az első érintés után.
Csak akkor terveztem használni, ha nincs nálam se kártya, se pénz, de rendesen izgulok, hogy sikerül-e. -
PistiSan
addikt
Nekem simple alatt sokszor előfordult, hogy kiírta fizetéskor hogy már csak 2 vagy 3 fizetés van hátra, 1x olyan is volt hogy kírta hogy csak adatkapcsolattal lehetséges a fizetés, gondolom elfogytak a fizetési lehetőségek.
K&H mobiltárcával soha nem volt még ilyen bajom, illetve rendszer frissítés után is működött tovább.Olyan is volt már, mind Simple, mind K&H appal, hogy a terminál nem fogadta el a telefont, nem elfogadható kártyatípusra hivatkozva, persze előtte és utána is fizettem már azon a helyen.
Összességében nagyon jó ez a mobil fizetés dolog.
-
Kobe
veterán
Hetvegen kint jartam parndorfban, rengetegszer hasznaltam a kartyam. A 20-30 euros fizetesek kozul tobb is full offlineba ment (pedig kint meg pint is kerte a terminal) a bank oldalan azonban semmi nem zarolodott.
Legalabbis az ugyintezo elmondasa szerint.Szerintem nem az en igenyemmel van a baj, hanem a bank trukkozik valamit...
-
Kobe
veterán
Ujra elmondom, hogy ezekkel en mind tisztaban vagyok, viszont akkor aruld mar el, magyarazd el legyszi azt is hogy ugyanilyen modszerrel a paypassal fizettett, ertekhatar felleti es meg a pos terminalon PIN autorizaciot kero tranzakcioknak miert nincs szinten semmi nyoma? engem ez telleg erdekelne technikailag.... Hiszen a terminal is kijelzi ilyenkor hogy kapcdolodas, mi tortenik a hatterben, meggondoljak magukat a bitek?
Engem speciel nem a napi szinten fogyasztott 120ftos kave erdekel, hanem mondjuk 6-7ezres vasarlasok.... Azokat azert szeretnem azonnal "erezni" az egyenlegemen, es nem excelben irogatni mondjuk 21. szazadban sztem nem lehetetlen....
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
És egy adott terminál esetén mitől lesz OTP kártya esetén online,CIB esetén pedig offline a PayPass tranzakció.
A kérés szerintem biztos eljut a bankhoz, csak a bank esetleg nem ellenőrzi a PayPass kéréseket, hanem egyből OK üzenetet küld a terminálnak, s így sikeres a tranzakció.
-
Bozek
nagyúr
-
Bozek
nagyúr
Tehát ha mondjuk OTP-s vagyok, akkor tudom használni mindenféle plusz díj nélkül a K&H fizetési módszerét? Mert itt arról volt szó, hogy ha nem annál a banknál van valaki, a K&H oldalán meg éppen a feltételeknél van ott, hogy "legyen a K&H Banknál e-bankod". OTP-s számlatulajdonosként nekem sincs plusz költsége a Simple-nek.
-
PistiSan
addikt
Onnantól fogva, hogy nekem ez 1ft-omba is kerül, abba fogom hagyni a mobilfizetés használatát.
Annyi helyről lehúznak így is minden féle összegekkel, nem hiányzik még egy.Csak hogy egy példát hozzak, KH appban lehet csekket be fizetni, ami után átutalási jutalékot, és tranzakciós díjat is felszámolnak, ugyan ezt a csekk befizetést az icsekk postai appban teljesen ingyen meg tudom csinálni. Egyetlen hátránya az Icsekknek, hogy csak QR kódos csekkel működik.
-
h@jMi
csendes tag
Igen, ez benne volt valahol a leírásban, hogy a tetején van a jeladó. Csak épp a kártya is pont arrafelé van.
Nade úgy tűnik, ez a probléma csak egy bizonyos fix kártyaolvasóval jön elő (vending machines), szerintem nagyon érzékenyre van beállítva. Az általános bolti termináloknál 100%-os a beolvasási "index".
Köszi! -
viktorhu
veterán
Mit értesz eszközalapú fizetés alatt? Az elmúlt időszakban megjelent rendszerek mind a Mastercard megoldását használták, ami telefonos kártyaemulációval működik.
P.S. szerintem az okosóra meg egyebek ilyen használata nem a bankok miatt korlátozott, hanem alapesetben az Androidból hiányzik a külső NFC ilyen értelmű támogatása, itt magára az okosórára kellene a fizetési appot telepíteni.
[ Szerkesztve ]
-
nutfile
aktív tag
persze, ezt tudom, de a felsorolt országok miért érdekesebbek/fontosabbak ennyivel?
ok, Lengyelország jóval nagyobb piac, de a másik 3 országban nem hiszem, hogy többen használják a G-Payt, mint amekkora igény nálunk lenne. (tudom, Ukrajna is lényegesen nagyobb, de talán sokkal szegényebb...)
de így, hogy egyre több banknak van saját (MC-vel közös) megoldása, egyre kisebb esélyét látom, hogy legyen nálunk is G-Pay... -
dptrsk
addikt
Érdekes módon se K&H, se Gránit, se MKB appra nem nagyon jön panasz, csak a Simple-re...
Persze az is benne van, hogy 10ből 5 használ Simple-t, s a többi 5ön osztozik a másik 3 app, de nekem akkor is furcsa, hogy csak Simple-s panasz van.Gránitot 2-3 hónapig használtam, nem volt vele semmi gond.
kb. fél évig használtam a Simple-t nagyjából 65-70%-ban volt sikeres a fizetés, számos alkalom volt, hogy elő kellett venni a kártyát, mert vagy eltűnt a digitális kártya az appból, vagy többedszerre is elutasított a terminál.
Jelenleg a K&H app-ját használom, kb. megjelenés óta, eddig 1 alkalommal hagyott cserben, a többi alkalommal semmi gond nem volt vele.Persze lehet, hogy a terminálok készültsége is magasabb most, mint régebben, de nem gondolom, hogy ezen múlik, hisz a legelején a Gránittal is minden rendben volt.
Az már egyéni preferencia, de én a mobilbankot használom és jobban örülök, hogy jelenleg nem kell külön egy app az NFC fizetéshez...
-
tomp
félisten
Naplózza a sikeres tranzakciót(ezt a weben belépve is meg lehet nézni), a sikertelent(miért lett az) és tudtommal azt is, hogy mivel lett a felhasználó azonosítva. Azaz PIN-t használ e(magát a PIN kódot nem naplózza) vagy ujjlenyomatot vagy jelszót.
olyan készülék, hogy Samsung Galaxy S7 az kb. 32 féle gyártói hardvert jelent).
Alap android rendszerre kell fejleszteni és akkor nagyrészt jó lesz. Amikor az OTP a smartbank appnál behozta az ujjlenyomatos belépést a samsungoknál ez nem működött mert a smartbank a google féle ujjlenyomatolvasó api-t használta viszont a samsung sajátot. Azóta a samsung is lecserélte az api-t. -
tomp
félisten
Sikertelen tranzakciónál tudtommal a naplózás tartalmazza, hogy miért is lett sikertelen. Azaz terminál hiba volt e vagy app hiba. App hiba esetén pedig, hogy mi váltotta ki a hibát. Azaz miért futott hibába.
Na igen a piac 95%-a ilyen gyárilag sz@rrá módosított droidos telefonokból áll...
Simple-nél az elején volt még némely samsung modellel ujjlenyomatos gond. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A71 mobilfox tok + ajándék üvegfólia
- Akció! USB-C - Lightinng kábel és Adapter! A készlet erejéig 2500Ft egyben!
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Sony Ericsson P990i dokkoló
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz