Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gridet építeni most ev miatt egyszerűen nem éri meg. Helyben nem tudsz annyit menni hogy az értékvesztés miatt valaha is gazdaságos legyen. Csak ha addig tartod meg amíg elrothad alólad. Most kicsit örülök h nem kezdtem el komolyabban hirdetni Hansot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Van itt eqc tulaj?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Andras6800 #6637 üzenetére
Ez mind szép és jó, de létezik a márkahűség fogalma is és amit már tibcsi0407 is említett, miszerint a tesla egyszerűen képtelen felnőni a valódi autós értékekhez. Sokan azért vergődnek a döntéssel mert pl nem akarják elhagyni az autó autó jellegét. Ok h tesla meg ok h ződ meg minden de nem az igazi szerintem sem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Tiédetis #6655 üzenetére
Na ez nem igaz és pont ezért kérdeztem rá. A három nagy Merkelhoni autógyártónak is csak a felső szegmense prémium. De attól eltekintve náluk nagyobb tömeggyártó nm létezik.
Nézzük az én kedvencemet, az audit.
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A fentiek nagy része Q verzióban és még akkor az avant, cabrio, S és RS szériát nem is számoltuk. No és akkor a villanyosok is. De ugyan ez a helyzet a bimmerel meg a mercivel is. Kommersz tömegtermelők. Vannak nekik prémium modelljeik de a felső egyharmad nagyon max ami oda tartozik.Amire szerintem te utalni akartál az a német autókkal kapcsolatban kialakult márkahűség és minőség igény. Ezek nagy része már elveszett a modellek nagyobb részében de igazi prémiumot (és itt globálisan írom) még mindig a németek által állított standardok szerint definiáljuk és ezt kár vita tárgyává tenni szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Noukoum #6669 üzenetére
Sajnos nem értek veled egyet ebben. A luxus ott kezdődik h egyáltalán autót tart olyan városi ember akinek csak esetire kell. Meg h van bálna pénisz bőr bevonat amit lehet választani . Ez alatt van a prémium Ahová döntés a pozíció és amitől a tesla legtöbb esetben messzi van. Ezt inkább értékrendnek nevezném ami lehet tudatos választás ami jó, de ettől a döntéstől még ugyan úgy nem prémium.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Shadowbull #6672 üzenetére
Engedd meg hogy ezt cáfoljam akár elektromos vonali is. Az i3 pl minden de nem prémium az érzékszerveim szerint. Ez vonatkozik a teslára is. Nem viccből mondom amit. Amíg nem úgy adja a csukódó ajtó a hangot mint a valódi prémium modellekben nem érdemes ezzel maszatolni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Shadowbull #6677 üzenetére
Maga a kategória sem az
Értem amit írsz meg h a 3 német az akar lenni de attól mert az embereknek ezt le lehet marketingelni és kifizetik a tudatot még nem lesz igaz. 316ti - ehhez mérve még én is prémium vagyok akkor már...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Shadowbull #6687 üzenetére
A szolgáltatás maga az autó. Minden egyéb már plusz és meg is fizettetik. Szerintem az autó által nyújtott megfogható dolgok adják a minősítést. Nem hiába pl a tesla szoftver oldali koncentrációja sem. Egyszerűen vállaltan nem cél az autó fejlesztése hanem egy csomaggal való értékesítés az amiben látják a sikerüket. Ezt próbálja a német trió is lassan de nekik meg ebben van óriási lemaradásuk mert -és szerintem ez nem lehet vita tárgya - nekik az a másfél-két emberöltő előnyük megvan a nem hajtáslánc területű termékgyártásban.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Azt nem lehet vitatni hogy a neten Cocializálódtak szerint már a mostani 400v-s rendszerek sem korszerűek és nem is szabad megvenni őket. Mert hogy ez a tanács visszhangzik mindenhol.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Andras6800 #6827 üzenetére
Ez a folyamat ül ahogy van. De ne feledd a vevő faktort. Amint remény van arra hogy jön új szebbjobb még ha nincs is neki rá való már nem akar régit (max kényszerből) és emiatt hatalmas devalváció jelenik meg. Szerintem a villanyautónál - lehet valamivel lassabban- de olyasmi fog jönni ami a hagyományos elektronikai termékeknél: fix életciklus. Ha más miatt nem is a szoftver és az akksi miatt. Már most is az egyik leggyakrabban hallott ellenérv hogy az akksi kapacitása csökken.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Andras6800 #6835 üzenetére
A piacot a vásárló mozgatja legnagyobb részt- kicsit olyan mint a politika. A félelmeket nem lehet kiirtani és mire könnyen érthető bizonyítékokkal cáfolható (lsd 10 év tapasztalat ami ellentmond neki) addigra az adott generáció olyan szintű értékvesztésen megy át amit nem mindenki tud és akar finanszírozni. Kereskedelemből látom hogy amint van bármi új a láthatáron a kezemben lévő már semmit nem ér és vért kell izzadnom hogy nullára kijöjjek vele
Persze ez nem 100%-ig igaz az autókra de azért ha most vesz az ember egy 400v rendszerű autót amit használ pl 100k méterig akkor a mostani árát az ICE értékvesztésénél jóval erősebben terheli pl az akupakk elhasználódása. És EVnél igen könnyen az autó értékének a 50+%-a a csere.
Itt a példám a hibridünkkel. Egy cella felvette keresztségben a Mihály nevet. De cellát nem lehet benne cserélni csak modult. Modul darabja 1700€ + posta. (14 modul van !) Márkaszerviz nem vállalja a modul cseréjét, de szívesen szeréli a teljes pakkot 23000€+ munkadíjért cserébe. A kocsi piaci ára valahol 14 millió körül van +-X. Ekkor a legtöbb ember és cég gtk-ról beszél. A vége modulcserével és 2,5 hónap állással 2 millió forint lett.
A dízel motor cseréje gyári motorral számlával kijön kb 3 millióból. Kéz alól pl bontott motorral a fele körül.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Andras6800 #6867 üzenetére
Itt dízel hibrid van és előtte is olajkályhával jártam. Annak nem nagyon tudok ilyen összegű hibáját felróni pedig volt 450k kméter feletti is.
Persze értem amit írsz de azt ne feledd : a laposföldhívő lesz a leghangosabb és hát egy bolond százat csinál - no meg ha nem is retteg tőle vki még nem biztos hogy ért hozzá, pl mint te. És ebből azért sok gond adódhat ahogy mondod is. Márpedig az ICE vonalon már mindent lehet gombokért kapni. Ameddig nincs elterjedt és hozzáértő és olcsó háttér pl a javításra addig ez nem fog változni szerintem. Audinál az EV óradíj tavaly ha jól emlékszem 35k+ fa volt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tuzpenge #6898 üzenetére
50 a legnagyobb és a nem sok van. 22vel teli a város de a Kossuth Lajoson vagy a belvárosban nem javalt mert perc alapú minden. Egyébben MVM töltők sokszor kérnek egy betelefonos újraindítást amikor az audit akarom nyomatni. MOD ez Szeged. Vásárhelyet nem ismerem ilyen szempontból
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Még mindig nincs eqc tulaj közöttünk?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Röff!
A mostani hírek szerint (ugye itt a rajna mellett emelt lesz a kőolajszármazék tranzit díja, meg most a kormány elkezdni bevezetni a jövedékiadó EUs minimumát ) a nyál ára elindul felfelé gyorsan de bizonytalanul. Most vajh mennyire jön ki léptékben a tankolása public csárdzseren egy 80kwh-s akksis jaószágnak? Tudom h mindenhol más de ezért a lépték.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
(#7035) WiZARD: Itthon az Ionity felém nem létezik sajnos, de azért köszönöm sz infót - a külföldi utak miatt gondoltam már rájuk!
(#7036) ratkaics : So-So. Az Xi-t néztem , e-tron 55-t meg az EQC-t. Utóbbi elfogadhatónak tűnik , mondjuk egy jó kompromisszumnak. A NiO it tetszik de ott van a bajom hogy a kínai politikai rendszert a lehető legkevésbé szeretném támogatni akármilyen létezési szintemen Volvo MG nem játszik mert még csak tetszeni sem tud egyik sem
(#7037) stickrs: tehát úgy néz ki akkor hogy a kb 0,5€ lesz a kb evridzs meg valami havidíj. Ez már kézzelfogható információ, nagyon szépen köszönöm!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Ez lenne a cél Szüleimnél van 380V uh ott is tudom tölteni. Ha meg két helyen is lenne 11kW töltő akkor kb a kétharmadát az energiának otthoni töltéssel tudnám megoldani. Csak a külföld lenne macera vagy 1-2 olyan országon belüli mászkálás ami pl nemzeti parkos v hasonló amikor nincs más csak a nyilvános töltőállomás.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Nálam is kizáró ok a középre rakott monitor. A monitorsága nem is annyira mint hogy nem előttem van. A franciáknál és az olaszoknál sem bírtam elviselni, most meg így 50 körül nem én fogok megváltozni. Azt viszont nagyon nem értem hogy nagy autógyártóknak miért nem akaródzik a nagyobb hatótávot priorizálni a böszme akku nélkül. iX is bakker 100kWh?! Hát ha bedugom tölteni behorpad a vezeték.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Gergőke88 #7053 üzenetére
Tekintsünk el attól hogy milyen formája van az autónak. A fizikát megbszni nem lehet de ez nem jelenti azt hogy egy 0,28 körüli cv-s autónak szükségszerűen 30kwh-t kell fogyasztania. Mert a régi nagy gyártóknál ez a helyzet a modellek többségében. Az eqs szerintem nem jó példa mert a drágábbnál is drágább.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Balázzs #7183 üzenetére
Melyik appban? Amelyik szerint az Auchan parkolóban és Szegeden a Deák Gimi előtti parkolóban fizessek parkoló díjat rajtuk keresztül? Az amelyik folyamatosan elveszti a kapcsolatot a szörvörrel ha 20 percen túl töltök? Az amelyik nem tudja mutatni folyamatában a kocsi által felvett energiát? És amelyikben semmilyen nyoma nincs annak a töltés előtt (ha kedvencekből nyitom meg az oszlopot) hogy mennyit kérnek majd kilowattóránként?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Balázzs #7187 üzenetére
Jah, de ugye írtam hogy nekem a kedvencek vannak mentve ahol csak ha a térképről nézem jön elő vagy ha külön belépek az oszlopba. De legyen ezt elfogadom mert lusta vagyok - de a folyamat kommunikációs hiba és a többi azért nem viczes nekem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz FIREBLADE78 #7190 üzenetére
Pont ez az h a mobiliti app mindenhol akarja hogy fizessek parkolást még ha nem is. És 5-6 nemleges nyomásra dog egy hibát majd folytatja a töltést.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz FIREBLADE78 #7272 üzenetére
Szülőfalumban este 11kor megszűnik a közvilágítás, mert nem fussa rá. Polgi meglátta a kínálkozó lehetőséget a mindenki megvédésére és most , minő véletlen , pon' este 11től a teljes falura 40-s korlátozás lett kitáblázva. Itt kell élned hogy elhidd.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szerinted mennyi ideig tart családtagnak megvenni egy licites kocsit? Nem visszatartó erő sajnos. A biztosítók is nagyon óvatosan közelítik meg az EVket mert marhára máshogy kell vezetni és amikor egy golyóálló fiatal ül bele akkor bizony adódhat baj.
Nem is értem egyébként hogy minek 4-5-600LEs kocsit az utakra. Pl a Távolkeleti EVk elég jól megvannak fogyiban is kisebb teljesítménnyel. Nem eszik a gumit sem annyira ahogy olvasom és hát a hatótáv sem mind1.MOD
Mondjuk Dánia egy egészen más dimenzió. Hivatalosan 130 a pályatempó de a határtól 500 méterre ki van rakva egy 110-s tábla és onnantól mindenhol ez a határ mert tudják a hatóságok hogy senki nem tartja be. Úgy vonatoznak egymástól 2-5 méterre hogy az asszony nem is mer ott vezetni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tibcsi0407 #7290 üzenetére
Ahogy képen látszik ott van fekete sérülés is ami szerintem a festék teljes hiányát jelenti - olyan polírról nem tudok ami azt visszapótolja.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Bandit21 #7308 üzenetére
Német Audi infó: a vag csoport hv akku tesztere egy marék lepke. Jelen állás szerint 3th party géppel végzik az alap ellenőrzéseket pilot jelleggel, ami egy generál állapotot tud jelezni. A cella szintű diag megy, de nem akaródzik a modul szintű csere sem.
Szeged nekem Hansban nem vállalta először a hv ellenőrzést , majd sok hetes könyörgésre megnézték és közölték hogy valaki olyan nagy áramot adott a kocsinak hogy a dignosztikai része meghalt. Ekkor kerestem egy privát szakit aki egy modul cseréjével mindent is megoldott.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Bandit21 #7310 üzenetére
Kötött nem kötött, nekem a PoHu megmondta anno hogy M5 v Buda de nekik is kölcsön kell kérni a szérszámot mert az egy dolog h nem mindenki tudja használni de gyk nem van az ára miatt. Cserébe minden hv gondra a teljes pakk cserét javasolják.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tibcsi0407 #7327 üzenetére
Csak ne lenne a bele olyan amilyen. Anno én is néztem amikor még audi beszámította volna Hansot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tibcsi0407 #7329 üzenetére
A 40 már 400 körül van igaz elég borsosan. De amikor megpróbálják a q7 műsz@rfalát összenyomni picibe akkor broáfka ottokár van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Elektronyos motorkocsikban a GOM számol az akksi degradációval? Vagy a nullás hatótáv lenyomatára próbál valami kalkulációt nyomni töltéskor?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Shadowbull #7571 üzenetére
Jah gondolom ő is ott ül az igazgatótanácsban és most elkezdi kirugdosni az embereket
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz FIREBLADE78 #7612 üzenetére
Szeged Gál utca az udvarunk
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
En ezzel nem azt akartam mondani h a q7 milyen draga mashoz viszonyitva. Bar hozzateszem van foto valahol h mit vsinaltak. Konkretan lokos le ket diszlec le egy szenzor csere es a foton lathato pattanas okan fenyezes. Mindez csak par ora volt.
Arra modtam ezt h minden szaki aki a gyari eloirasokat es minoseget hozza draga. Barmilyen pici is a tennivalo. Es azert mert valami nem olyan bonyolult meg lehet a szolgaltatas minosegi. Ok nem mindig de na.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- Rendszergazda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen