Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
válasz Zola007 #128319 üzenetére
Minek vasalni úgyis összegyűritek
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Cs1csó
félisten
válasz Zola007 #128506 üzenetére
Csöves jól tudja: Dolgok, amiket soha ne tegyél a mosogatógépbe
-
#33253120
törölt tag
válasz Zola007 #128521 üzenetére
Állítólag azért nem akarunk kést rakni a mosogatógépbe, mert a tablettában lévő vízlágyító árthat a kések élének, és többet kell őket élezni/fenni. Persze sima kajás alpakka késeken nem venni ezt észre, de elvben főleg a kisüzemi késekre hatással van amik nincsenek felkészítve a mosogatógépre.
Vagy valami ilyesmi.
És ott a bukó, hogy akinek rendes, márkás kézműves/kisüzemi kése van, az akkor feni amikor arra a késnek szüksége van, és bele sem gondol, hogy esetleg a mosogatógép miatt kell hanem mert a mosogatás előtt használta.. -
izee
senior tag
válasz Zola007 #128587 üzenetére
Azta, gondolom ingyen használható lesz a teszt után. Nagy lépés minden vállalkozásnak, aki nem vett még számlázót a piacról.
Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s
-
Peti78
őstag
válasz Zola007 #128600 üzenetére
Nem vettem még onnan, sőt ismerősöm sem. Viszont azt tudom, hogy már nagyon régóta minden hirdetésükben elérhető az autó dokumentációja, ezzel pedig jóval megelőzték a most már ingyenes lekérdezést. Ez mindenképpen jó pont.
A joautok molino már nem képvisel értéket, pedig a minőség garanciájának szánták. Jót és rosszat is lehet venni bárhol, kereskedőtől, vagy magánszemélytől. Szerintem bármit veszel, készíttess állapotfelmérést és a hibák orvoslására kérj ajánlatot. A tolluk vastagon fog, de ennél nagy valószínűséggel olcsóbban meg tudod csináltatni.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
zolikaDB
veterán
válasz Zola007 #128600 üzenetére
A martincar-t fenntartasokkal kell kezelni.
A tipikus polir/szepen kitakarit, utana piaci ar felett aruljuk, mint halálra kimelt autot.
En neztem annak idejen egy akkor 20 eves A6-ot, 900e volt. (Kb. 3 eve)
Az en akkor 9-10 eves, szervizkonyves Opelemet 300-ba akarta beszamolni.
50 foto a hahun. Elmentem megnezi.
Pont nem latszott a foton az oldalan alapozoig huzott karc, ami indextol indexig tartott kb, osszes sarvedo belso ive rozsdas, motor lemosva, igy hirtelen olajfolt sehol, valto kb mintha egy lavor kakiban kotornál, gumik szovetig kopva es tarsai...
Ugyes fotok, nagy marketing, tularazott autok, aztan majd eloben ahogy sikerul...Ez csak egy auto, szemelyes tapasztalat, mas hatha tobbet tud.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Zola007 #128602 üzenetére
Azért csak óvatosan. Rengeteg, sőt szinte az összes autójuk külföldi. Azokról pedig sok mindent nem tudsz meg rendszám lekérdezés alapján...csak ami Magyarországon történt vele. Az pedig egyenlő a nullával, mert most kapott magyar rendszámot.
A kocsik azért ki vannak kozmetikázva. Én már néztem ott autót és bent szinte úszott minden a szilikonban, a kormány csúszott a kezem alatt.
De ez szinte mindegyik kereskedőnél így van.Én 3éve amikor eladtam a 17éves C5-ömet (egy kereskedő számította be), elfelejtettem a pótkulcsot vinni amikor leadtam a kocsit. Másnap meló után bevittem. A C5 ott állt kozmetika után. Csak lestem. Mint egy új autó...de minimum letagadhatott volna 12-13 évet.
[ Szerkesztve ]
-
bobace
őstag
válasz Zola007 #128600 üzenetére
Nem vettem még ott, de kb az egyetlen ami hirdetések alapján korrektnek tűnik helyben.. de ez még lehet h csak jó marketing, első benyomás, amit könnyen elrontanak... Kicsit máshonnan közelítsd a dolgokat. Ha megvan a kiszemelt típus(ok), csatlakozás a face csoportba/csoportokba, és ott nézegetni ill. érdeklődni a korrekt eladókról. Sokszor beteszik a megnézett kocsikat és véleményt kérnek másoktól hogy valaki nézte e már pl. Persze low end verdáknál ez nem megy..
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
adi mester
tag
válasz Zola007 #128602 üzenetére
Grét-Car-nál a napokban láttam használt Toyota Avensis-t, ami első benyomásra tetszett. Egy külsőre jó állapotú Opel Merivát 1,1-ért, jó állapotú Ford-okat (szerintem drágán), bömbi 530D munkás autót 699-ért, meg Astra H gépeket 250-től.
Érdemes autót látott emberrel kimenni, kihívni az egyik eladót, elhinteni neki egy ilyet: Berettyóújfalui informatikus srác ajánlott és már is kerekedik egy picit a végösszeg / könnyebben elmondanak olyat az autóról, amit lehet másnak meg se említenének. Tulaj szerint jó hitelajánlatok vannak náluk, próbakör, vevő által kiválasztott márka szervizbe is elviszik a kocsit, nyilván ez a vevő költsége, de akkor is jó pont.
DB Sámsoni út 162, nem autót venni mentem, de jó a hozzáállásuk. Ha pedig nem tetszik egyik kocsi sem, 4 - 5 kereskedés van egymás mellett, 1 óra sétát érdemes rászánni a környékre.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128614 üzenetére
Nem szeretnék márka harcot vívni, de mivel ez egy topik, ergo szólhat mindenki.
Éppen fiatal vagyok, de elég régóta foglalkozom autókkal, ebből kifolyólag nagyjából tisztában vagyok a szervíz költségekkel.
Ha jól számolom, éves szinten így akkor 25-30 ezer km menne a kocsiba maximum, ami tény, hogy elsőre kilőném a dízelt, de ha jól értelmeztem, benzines vonalon mozgunk.
Ezen évjáratú autók, esetleges szervízköltsége ugyanakkor nagy lehet, s nem a motor miatt. Nem azt szeretném érni, hogy mi hány évig megy el hibamentesen, meg milyen fenntartásból, de nagyjából ez lenne a fő indok, ami alapján én is autót választok magamnak. Megfeleljen az igényeknek, s beleférjen abba a szervízköltségbe, amit még ki tudok fizetni.
Ismételten mondom, nem márka harcot akarok vívni, így aki ezt látta ki belőle, kérem ne fáradozzon az írással, hogy reagál ezen bejegyzésre.Az olasz francia vonal részemről mindig az volt (s nem párhuzam vonással), hogy a sok egybe integrált modulok miatt, egy apró hiba is nagyon költséges volt. Direkt nem írok autót, de egy példa.. Nem megy egy jobb oldali ablak, kiderül, hogy központi hiba van, ami egybe van integrálva a biztosíték táblától kezdve ami csak elektromos dolog van az autóban, komplett modul csere. Természetesen adott évjárathoz sikerült 5öt gyártani, persze az 5 nem kompatibilis, ez az egy ami ami a kocsiban volt, ez típushiba.Találj jót, vagy próbáld megjavítani a sajátod, nem egyszerű feladat. S minden drága hozzá, relative drága...
Német, vagyis astra vonal. Mindent lehet kapni hozzá, piri pénzért, ha jó gazdájuk volt, a világból ki fognak menni, ha te is az leszel. Rohadásra odafigyelni.
Távolkeleti modellek.. Legnagyobb bajuk a rohadás, illetve egy bontott kapcsoló is kb annyiba kerül hozzá, mint egyes 3 betűs autókhoz. Ha nem több.
Akkor külön egy focus. Benzines motorjaik nagyjából élhetők, minden van hozzá még lehet ingyen is, ezen évjárat még különösebben tud rohadni, bár nem nagyon van olyan évjárat belőle, ami nincs. De ezen autókon kb. a kasztni állapota a fontos.
Látásmód, s ajánlatom lenne, de azzal vitát szíjtok, így nem szeretném ezt közölni.
Addig is sok sikert, s sikeres autó keresést."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
válasz Zola007 #128614 üzenetére
Én csak saját illetve rokoni tapasztalatokat tudok írni két típusról.
Citroen C4 (nővéreméknek van 4éve), 1.6benzin, 2005-ös évjárat. Motorikusan baj nincs vele. Viszont az elmúlt 4évben volt: klímakompresszor csere, felfüggesztés/lengéscsillapító bajok dögivel, lemálló ablak szigetelések, beragadt kézifék, ismeretlen eredetű zörgés a hátsó traktusból és 1éve elkezdett beázni. Pedig nem volt törve eddig. Az autópálya tempót bírja, de elkellene egy hatodik sebességfokozat.Persze ez lehet egyedi eset. Nem minden C4 rossz.
G Astra: Nekem tavaly december óta van egy 2006/07-es 1.4-es motorral szerelt csoda. Sérülésmentes, a csomagtérajtó volt fújva a hátsó ablaktörlő mellett, mert felnyitották amikor a garázsban állt és hozzáért a plafonhoz. A kereskedő anno körbemérte és tényleg csak ott tért el minimálisan a vastagság kb. 10centis területen.148ezret futott akkor, most 159 ezer van benne. Ehhez a bódéhoz a 90lóerő elég, főleg mivel mi ketten utazunk benne legtöbbször. 90-100-ig egészen dinamikus így, autópályán is megy 130-al, de ott már elég hangos mert 4ezret forog majd' és a Classic változatokban kispórolták a tűzfal ill. alsó motortér burkolatot így hangosabbak mint a régebbi példányok. Országúton nem vészes, városban meg teljesen jó. Ha megállok egy lámpánál, nem is hallom a motort és rezzenését sem érzem.
A fogyasztása téle 6-6.4 közt alakult, pályán 130-al 6.8. Amikor jó idő van,de még nem klímázós akkor 6körül elvan. Mondjuk én 70% országút 30 % város leosztásban használom. Klímával sem változik egetverően (6.5-6.7) a fogyasztás, de megint csak azért gondolom mert nem sokat araszolok dugóban.
Kedvelem, mert megbízható, nyugis autó. El is lehet benne egész jól férni. Egy kollégámnak 1-es Focus-a van és mondta, hogy az Astrában hátul sokkal több a fejtér.
Az olaj- és szűrőcseréken kívül egyszer kellett rá költeni, a benzinpumpa reléjét kellett kicserélni. Épp egy héttel ezelőtt.
Ezekből jó állapotút 1millió körül lehet venni. Sokan azt mondják, ennyit nem ér egy G Astra. Én most azt mondom, nekem minden pénzt megér a nyugalom. Hogy tudom nem hagy ott az út szélén. Ha lenne benne hatodik fokozat és 4ezer helyett olyan 3200-3300-at forogna pályán...álomautóm lenne.
A fenntartása nem vészes, egy olaj- és szűrőcseréhez szükséges anyagköltség kb. 10ezer ft.
[ Szerkesztve ]
-
-
lizakattila
senior tag
válasz Zola007 #128622 üzenetére
Ha esetleg MK2-es Focusokat is nézegetsz, azt küldheted nekem is, ha találsz. 1,5 éve vettem az enyém, a 3 Ford a családban. Hátha tudok én is segíteni.
Vagy ha meg szeretnél egy ilyet alaposan nézni keress nyugodtan, megnézheted ezt összehasonlítási alapnak.[ Szerkesztve ]
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
-
Shokkolo
addikt
válasz Zola007 #128614 üzenetére
Diesel?
Renault Thalia 1.5 DCi vagy 1.9 DCi
Pálya miatt jobb döntés, nem szép, cserée egy jó darab örök élet +1 napNyílván mindenki leírja a tapastalatait, nos mindenkinek más.
- C4 nem rosz autó, de benzinesben akadni fog betegség, igaz rutinos szerelőnek fél órás egyik másik
- 307 ugyan az, 1 alom
- Stilo: egy jóbarátomnak 0km -es korától van, közölte, hogy a napot is átkozza amikor...
- G és H astra, nekem volt benzines H, soha többé, olyan gyenge, olyan lomha, hogy pályán imádkoztam városban meg anyáztak (1.4 benzin)
- Lacetti talán a legjobb a listában, semleges mindenes
- Focus: van aki imádja, ismerettségi kör szív vele.
Azóta a családi mondás: forddal mész, busszal jösz.[ Szerkesztve ]
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
zolikaDB
veterán
válasz Zola007 #128633 üzenetére
Astra G. Ebben a korban már kell javítgatni őket, mert nem túl fiatalok.
Sárvédőívek, tankbetöltő, küszöbök a műanyag borítás alatt rohadhatnak.
Én sosem értettem, hogy miképp bír valaki 6.5-el eljárni vele télen. Nálam a tojás a láb alatt, egyedül, főúton, 80km/h-s átlagtempóval örülök ha 7L körül kijövök. De se klíma, se -10 fok, se haladás -
Sanki
addikt
válasz Zola007 #128642 üzenetére
Ha már legalább Nyíregyházára elmentek, akkor az kb - 100 ezret jelent minimum.
Mi néztünk Debrecenben egy G Astra-t, 2004 1.6 vagy 1.4 benzin volt 1.1 millió és nem volt alkuképes.
Hasonló kocsi Nyíregyházán már 950 ezer Ft volt és 900-ért elhozhattuk. 2005 1.4 benzin, most ez a kocsim. -
Peti78
őstag
válasz Zola007 #128644 üzenetére
Szép tiszta, le van gumiápolózva. A színével ha meg tudsz barátkozni, akkor az oké. Tempomat, klíma nincs, vagy nincs jelölve? Pályára azért jó lenne a tempomat. Bár lehet nélküle élni, a kérdés, hogy érdemes-e. MIért nem látható rendszám? MIelőtt megmozdulsz, csekkold le a rendszerben. Nagyon kevés km-t futott a korához képest. Ha ez valós, akkor vagy városban használt (hajtás, futómű stb kárára) vagy csak ritkán, ünnepnapokon a templomi menetben használva. Ha mész, legyen időpontod hivatalos állapotfelmérésre, és jelezd, hogy az első utatok oda vezet. Ha ez megvan, és érdemes, akkor lehet próbakörözni, beszélgetni. Ha nem érzed a csít, akkor hagyd ott.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
diablo1984
addikt
válasz Zola007 #128644 üzenetére
Nekünk ugyanezzel a motorral van csak 2004-es évjáratú, teljesen elég lehet hétköznapi használatra, városban fürge, pályán pörög mint a disznó, igénytelen jószág, van pár "tipushibája", de együtt lehet vele élni. Ezzel a színnel az a legnagyobb baj, mint a szintén ritka sárgás pezsgőmetállal, ha hozzá kell nyúlni, akkor az látszani fog, ezt a színt többet nem tudják kikeverni annyit fakul idővel, elüt. Amúgy érdemes rákérdeni, szerintem ez is külföldről jött autó lehet, csak már magyar rendszámmal......úgy a 108e km is megmagyarázható(ha hiszed).
ja, klíma ezekben az opelekben városban szinte felejtős, annyira megfogja ezeket, hogy hihetetlen, az ezres yarist nem fogja így, de ez valami opel hülyeség. Klíma nélkül megy mint a távirat, bár nem szedi le a fejed a gyorsulás, de a rövid váltó miatt mégis megy!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Zola007 #128653 üzenetére
elbírja(működik és hűt), csak az élmény faktor az eléggé gyenge....
De egyébként, ha nem állna 4 autó is a kertemben és autót keresnék simán megvennék egy ilyen 1,4-es motoros H astra kombit is, bár az még nehezebb, de nem gyorsulni készülök, fogyasztása jó, egyszerű mint egy faék.....nekem(a feleségemnek) bevált! -
Sanki
addikt
válasz Zola007 #128644 üzenetére
Na itt vagyok, hazaértünk.
A saját kocsiról: autópályán rendesen nem voltam még vele (egyedül az elkerülőn voltam vagy 2x).
130-nál már van motorzaj, ugyanis a hangtompítás nem nagyon van meg ezeken a kocsikon (alsó burkolat és tűzfal).
Fordulatszámokat most nem tudom, reggel megyek majd munkába és azt meg tudom mondani, hogy 100-on mennyit forog 4-ben és 5-ben.A kérdezett H Astra-ról (jelzem nem vagyok szakértő, csak az opeles topikot követem, illetve saját tapasztalat).
Adatok alapján ugyanaz a Z14XEP motor lehet benne, mint az enyémben, ez 1 láncos motor.
Motorral jelenleg nekem nincs gondom, egyedül a twinport szívósort kellene cserélni (aminek az eredeti ára ~650 ezer Ft-ot mondott egy szerelő), bontott felújított pedig 45 ezer Ft + beépítés szükség esetén (azt hiszem 10 ezer Ft), ami viszont "végtelen + 1" élettartam. Jófogás link. (Műanyag a kereszt kar, ami eltörik a terhelésből adódóan... Kiváló mérnöki munka, nyílván erre sem volt budget ).
A nyári gumi mérete viszont nem gyári (195/60 a gyári váltóméret), viszont sok astra megy ezzel a mérettel, illetve még szalonból is adták ki vele. Nekem is amúgy 195/65-ös gumi van.
Belső kép alapján klíma lehet benne (nekem is van), városban nem nagyon használom főleg a fogyasztás és az erőcsökkenés miatt. Én még nem töltettem.
Motortér elég "feketének" tűnik képről, szerintem valami szilikonnal át lett kenve. Akksi is mintha valami noname lenne.Most hirtelen ennyi.
Ui.: Pesten még több lehetőség lenne, olcsóbban, de megértem az álláspontod.
Szerk.: az én kocsim saját tömege 1070 kg forgalmi alapján. A H astra a hirdetés alapján 1155 kg.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz Zola007 #128644 üzenetére
Ez a kocsi valószínű tekert (szerintem 100%).
2005-ös évjárat, ennyi pénzért kapsz olyan autót, ami 2010-es évjárat körül van (Renault Megane 3 1,5 dci). Az Opel Astra a Megane-hoz képest fapad. Szervizkönyv azért nem árt ha van. Azt is hamisítják, de amihez nincs, ott nagyobb az esély a tekert órára.
A Toyotát is megnézném a helyedben, konkrétan az Aurist, ha megbízható autó kell.Pesten pedig nem kereskedőnél kell venni, hanem magánszemélynél. Kinézel vagy öt autót, vonattal felmész és autóval jössz vissza. Egy napot megéri rááldozni, hogy sokkal jobb autód legyen.
-
zolikaDB
veterán
válasz Zola007 #128644 üzenetére
Képen jól mutat, a színe meg szerintem szép. Csak nehéz tisztán tartani.
Node, az autóknál is beütött a CSOK? 7 éve, 95e km-el vettem az 1.4-es G Astrámat 1.1m Ft-ért, de az akkor 8 éves volt, ez meg 14...
Valójában, ha csak pár évre kell autó, szerintme simán nézegesd meg a 2-es Swifteket is. Nagyon megbízható kis autók.Astra 1.4:
- megy mint a disznó: csak tapossad is
- ha taposod, azért kér enni rendesen
- ha taposod, és megy, ott van olyan zaj belül, h nem hallod a saját gondolataid
- keveset eszik: háááát, ha magas fordulaton üzemel, akkor hogy???
Nálam ez így néz ki.
Mai napig nem értem, ki hogyan járkál az 1.4-essel szinte 1.9TDI fogyasztással, de lehet az enyémben van a hiba.
Ettől függetlenül, ha szerették, nincs vele gond, könnyen javítható, olcsó hozzá majdnem minden.
Ja.
G 1.4 -> Z14XE, szíjas
H 1.4 -> Z14XEP, láncos
G és H műanyag küszöbborítás alatt hajlamos rohadni leghamarabb, tele van mindig sárral, és az kikezdi. A garázsos autó itt tényleg előnyösebb.Vegyél egy jó G-t a kínálat közepe, tetejéről, rakd rendbe, így 1m körülre jössz ki, és ismered a kocsid minden porcikáját.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen