Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz hombre[EU] #400 üzenetére
Hát például az Armed Assault sorozat especiel valóban katona-szimulátor, amit lehet tömeggyilkos szimulátornak is tekinteni.
Ezzel együtt persze kit mi érdekel. Végül is van villamos-vezető szimulátor is, sőt, PC építő szimulátor is. Szóval lehet, hogy tényleg sokakat érdekelni fog majd egy UPS (FedEx, GLS, stb.) szimulátor...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az felmerült az MGS: TPP-ben, hogy miért nem használják a helikopterek harci feladatra a Diamond Dogs-ok a játékban?
Ott lopakodunk, kushadunk, adott esetben lóra vagy autóra, sőt, harcjárműre, mi több, Gearre pattanunk, hogy harcolhassunk, de fel sem merül, hogy helikopterről lőhessük le az ellenfeleket. Ha már ott lógnak rajta a fegyverek...
Itt ugyan ez a kategória, mi a fenéért kell Sam-nak gyalog (pardon, akár külső vázzal) cipelnie pár száz kilogrammot, ha egy sima terepjáró vagy helikopter ennek a többszörösét tudja elvinni? Ha meg egyenesen az UCA elnöke "támogat" minket (vagy mi őt?), többek között a legmodernebb technológiával, akkor ezt miért nem lehet megoldani? Szóval egen...
Az ilyen logikai bukfencek azok, amiktől én a falnak tudok menni a Kojima játékoknál (és persze sok más játéknál is, na). Persze, ha az ember csak szórakozni akar, akkor elengedi az ilyen problémákat, és csak élvezni próbálja a történetet és a játékmenetet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nézd, most nekiállhatok nagyon mélyek katonai-technikai szinten lebontani a dolgot, de tartok tőle felesleges lenne. A lényeg az, hogy ha már a szállítást megoldották, akkor a többi onnantól kezdve elhatározás kérdése, mert ugye a szállításkor is a környékre megy a helikopter, sőt, ugye a "lufis" kimentéseknél a terület felett húz el a DD repülőgépe. Hogy ha elhúz felette (és mindezt az amúgy lemodellezett légvédelmi radarok mégse észlelik... valamiért), akkor fegyvert is tudna oldani...
Ami a bázist illeti... gyakorlatilag az 1960-as évektől kezdve folyamatosan műholdak pásztázzák a Földet - a tenger közepén álló úszó fúrótorony-bázis sok minden lehet, csak titkos nem - főleg, ha figyelembe vesszük milyen hatalmú emberek üldözik ugye a DD-t...
Ezek logikai dolgok, megmagyarázzák a miértet, de a gyakorlat (még az adott korszak színvonalán is) egy vicc kategóriájába esik. Ha az ember elengedi, akkor hurrá, lehet élvezni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Én végigjátszottam az MGS-ek többségét. ^_^
El tudom engedni a dolgot, nem erről van szó. De attól még a logikai bukfencek ott vannak. Nem azért szerettem eddig sem Kojima munkásságát, mert logikusan van felépítve, hanem azért, mert nagyon jól vannak megcsinálva...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Kojima is azt mondta a Gamescom-on, hogy nyugi ami ott látható volt az a játék egy ici pici része, majd a TGS-en lesz sok gameplay. Lett. De nem biztos, hogy mindenki erre várt.
Nagyjából itt a probléma...
A gameplay arra szolgál, hogy ízelítőt adjon a játékmenetből. Erre mintapélda a Cyberpunk 2077 tavalyi gameplay videója. A rajongók meg oda és vissza vannak a játéktól, pedig lehet, hogy a hype miatt nagy pofára esés lesz belőle (persze valószínűtlen, de van benne egy ilyen lehetőség).
Itt viszont fordítottan működik a dolog, mert mindenki mást várt. Persze, lehet azt mondani, hogy Kojima megmondta: ez most más lesz. Csak az a probléma, hogy így tényleg nem kellett volna gameplayt mutatni. Semmilyent. Kellett volna a karaktertrailerek (Mama, Fragile, Amelia, stb.) meg pár CGI és kész.
Igen, a japán piacot ez nagyjából nem érdekli, talán nem is véletlen, hogy "csak" itt merte így bemutatni a gameplayt Kojima. Ezzel együtt a nyugati piac is fontos (mindig is az volt, hiába állítanak egyesek mást), és nekik ezek bizony negatív hatásúak.
Tisztelem és becsülöm Kojimát, de lehet, hogy kellett volna valaki mellé, aki néha a kezére csap, legalább a promóciós időszakban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Bocsi, de figyelembe véve az előéletet, miért gondolod, hogy a Sony ott ül Kojima nyakán, és Kojima semmit sem twittelhet ki a Sony tudta nélkül?
Szerintem Kojima egyszerűen túl sokszor kapta már meg a kérdést, hogy mikor jön a PC verzió (így, hogy a RDR2 ugye most jön PC-re), és tiszta vizet öntött a pohárba. Magasról tesz rá, hogy a Sony mit gondol erről...
Én örülök neki, a DS miatt sem vennék PS4-et, megvárom PC-n, és majd ott megnézem. Plusz alapból az addonok miatt is inkább PC-n játszanék (az MGS:V esetében is kismillió tök jó addon jött ki...).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz hombre[EU] #797 üzenetére
Még 1x: miért gondolod, hogy egyeztettek?
A PS4 megjelenés előtt ez a bejelentés teljesen felesleges, ahogy azt már többen is kifejtették. Erős kétségeim vannak, hogy erre a Sony rábólintott volna, ha Kojima feltette volna a kérdést nekik, hogy mehet-e.
Ez nekem nagyon Kojima saját szakállára történt kijelentésének tűnik. A Sony-val megegyezett, hogy lesz fél-egy év exkluzivitás a PS4-nek. Nem volt titok, de eddig nem is hangoztatták...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Te magad is emlékszel szerintem arra, hogy a Sony anno azt mondta, hogy nem fogják béklyókba kötni Kodzsimát. Korábban is voltak hírek arról, hogy amikor Kodzsima elkezdett a saját stúdióján dolgozni, és a Sony producerkedése mellett az első játék fejlesztésébe fogott, gyakorlatilag egy csomó ötletük volt, és csak kísérletezgettek, vagyis a Sony teljesen szabadkezet adott neki, nem egy konkrét játékra szerződtek le.
Simán elhiszem, hogy Kodzsima csak egy A4-es oldalnak megfelelő szerződést írt maga, amely arról szól, hogy egy játékot fejleszt a Sony pénzéből, amiért cserébe a Sony mondjuk kap 6 vagy 9 hónap exkluzivitást, illetve a bevételekből mennyit kap Kodzsima stúdiója. A "szabvány" szerződésekben lévő zilliónyi apróság, ami azt is megszabja, hogy ki merre, hány fokos szögben meghajolva pukizhat, pedig hiányzott belőle
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz james001 #830 üzenetére
Lehet ezért kibannolnak, de aki ilyet keres, az csak beírja a Bing-be (a biztonságos keresést jobb oldalt felül ki kell lőni), hiszen meztelenkedett eleget a különféle filmekben...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egy csomó francia és amerikai művészfilmben játszott a karrierje elején, ahol vetkőznie kellett (Belle épine, Grand Central, Warmest Color, Roses à crédit, Farewell my queen, stb.). Pár éve már "befutott" színésznő lett, azóta nem vetkőzik a kamerák előtt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz hombre[EU] #840 üzenetére
Ebben mi a para. Azon kívül, hogy megszegte az NDA-t.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Gondoltam megnézem. A Twitch-en azt mondja, hogy a reklám után visszatér a csatorna. Harmadszor nyomja a képembe a CoD:MW magyar reklámját ( ), de a trailer sehol.
A videók között sem.Kissé komolytalan ez így...
Szerk.: Oké, Oriic linkje működik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Gondolom itt is az lesz, hogy büntet a játék a felesleges fegyverhasználatért. Már várom mi lesz a DS féle változata annak, ami anno amiatt ment az MGS:V-nél, mert vérben úszik a karakterünk és szarvat növeszt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Sirandrish #940 üzenetére
Annál lefele 10-20 pontot...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Azért amit negatívumnak tartanak (ismétlődő, unalmassá váló küldetések; logikátlan történetvezetés; nem a legélvezetesebb harc), azt máshol is felhozzák. Azt sem lehet mondani, hogy Kodzsima-szűz írta, aki bámul a játékstílustól a képernyőre, mint borjú az új kapura. A 35 pont talán túlzás, de ha úgy nézel rá, hogy neked nincs türelmed egy ilyen játékra, illetve inkább egy MGSV-öt vártál inkább, akkor azért elgondolkodtató, hogy adnál-e többet rá.
Ilyen téren nekem amúgy a VG247 tesztje inkább ellentmondásos. Hosszasan sorolja azt, hogy mi a probléma a játékkal, felemleget pár jót, és a végén ad neki 60%-ot...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Szigorúan saját vélemény, de okai voltak annak, miért nem tetszett sok embernek az MGS:V. Amitől én is a falnak mentem, az, hogy hiába volt szerteágazó a side-story, ha a fő ág kínosan lineáris, és csak az a jó út, amit Kodzsima-san annak vél(t). Ahogy attól is, hogy annyira lopakodás-párti a játék, hogy a fegyverek 90%-át nem érdemes használni. És a többi. Igen, zseniálisan volt kivitelezve (ahogy gondolom a DS is ilyen lesz), voltak tényleg vérprofi pillanatai, de őszintén szólva ugyanúgy megértem azokat, akik utálják a játékot, mint azokat, akik imádták.
A DS terén én tényleg félek viszont ettől a hordár-szimulátor játékmenettől. Meg a szokásos Kodzsima-logikátlanságoktól. Ami miatt mégis érdekel, mert erős a gyanúm, hogy a kivitelezés továbbra is messze átlag feletti lesz...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.