- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kvelstadt
veterán
hát akkor sajnálom de máshogy nem tudok segíteni. de am akkora nagy dolog elmenni újra odáig?
én hc-ba a 7 fejezeti első mentés előtt meghaltam vagy 15ször. és ott kezdhettem full előről az egészet onnantól h nicole bejelentkezik a legeslegelején. de akkor is volt hogy egy nap nekimentem vagy 3szor."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
Szerintetek, hogy futna a 2. rész a gépemen? Érdemes lenne-e megvenni, vagy marardjak a PS3-nál?
Gépem: 3 gb ram, Intel Caleron E3400 2.60 ghz, Ati-Radeon 5450 HD.
Az első részt épp ma szereztem be fillérekért, nagyon jól fut a gépemen max. beállításokkal is. Egyébként előtte PS3-on kijátszottam legalább vagy 5x, nagyon tetszett a játék.[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #153 üzenetére
ha az első maxon is jól fut akkor szerintem nem menne a 2 is.
konkrétan nem néztem utána mennyi fejlődés volt a két játék között de annyival nem is lett szebb. konkrétan én nem is nagyon vettem észre jelentős fejlődést."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #155 üzenetére
egyébként nem én vagyok a szaktekintély az ügyben hogy mi hogy fut mind de ha az első pörgött akkor legalább egy mid-en ez is megy. azt tudom hogy nálam majdhogynem ugyanazokon a beállításokon ment és voltak benne max-os opciók.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #157 üzenetére
nemtom konzolon hogy volt neked de pc-n van egy olyan bug hogy ng+-ban sem adja be az újabb ruhákat. szal csak az első 4-et lehet megszerezni. plusz a van az amit kapsz valamelyik végigjátszásért és annyi.... ...lenne de kiadtak egy patc-het amit ha felrkaksz akkor az összes létező ruhát megkapod a boltba ingyen plusz még az összes specó dlc és egyéb fegyvert is.
bár ez így nekem nem tetszett hogy nem kell keresnem hanem az arcomba tolják ugyh csak megnézegettem őket aztán többet nem raktam fel a patch-et."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
válasz Kvelstadt #158 üzenetére
Na megszereztem PC-re. Hát nem fut olyan rosszul, 720p-ben közepes grafikai beállításokkal tud olyan 30-35 FPS-el , szerintem még játszható kategória, legalábbis számomra. 3 chaptert azonnal ki is végeztem, és idáig nagyon elégedett vagyok, bár az első részt jobban felépítettnek érzem. Sok kérdésem is lenne a történettel kapcsolatban, de nem akarok spoilerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #159 üzenetére
azt elfelejtettem írni hogy engem nem érdekel hogy hd meg ilyenek. a gépemen az alapfelbontás az 1366x768 és így játszom a játékokat is de ha lejjebb kéne húznom a felbontást az sem érdekelne.
én az asassin játékokat toltam 35fps-el de egy rossz szavam nem volt rá így sem.
nekem kedvencek között van a DS sorozat és azon belül is az első rész a legjobb. jó a kettő is másért meg a 3 is megint másért de azt szoktam mondani hogy "hol van már az Ishimura.."
kérdezni meg kérdezz nyugodtan. tedd elé hogy spoiler meg rakd off-ba és akkor semmi gond."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
Az egyik kedvenc nekromorf-om:[link]
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #161 üzenetére
a hangja?
mert nekem ebből a szempontból a divider hangja tetszik 0:26-tólegyébként meg a leaper mert a legszívósabb legmocsokabb dög.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
válasz Kvelstadt #162 üzenetére
"egyébként meg a leaper mert a legszívósabb legmocsokabb dög."
Igen én is így érzek, ráadásul szerintem a 2. részben még gyorsabb lett a mozgása, sokszor még normálon is szarakodok vele, hogy megöljem. Azt szoktam csinálni, hogy közel engedem magamhoz, lelassítom, aztán ívfegyverrel lövök egyet a szeme közé.
Divider-től mindig a hideg futkos a hátamon, pláne amikor megölöm és jönnek ki belőle azok a kis nekromorfok, azok de idegesítőek tudnak lenni...Más: Dead Space 2-vel játszom esténként PC-n, és PS3-on is, 11 Chapter-nél járok, és azt kell mondjam idáig nagyon bejön a játék, teljesen megérte azt a pár ezer FT-ot, habár valamiért az első rész mégis közelebb áll a szívemhez. Nagyon nagy ötlet volt ez, hogy vissza kellett menni az Ishimurára, nem sokat változott 3 év alatt, volt egy kis takarítás, de azért megmaradt annak ami volt korábban is. Szerintem amúgy a 2.rész sokkal nehezebb, mint az első, pedig csak normálon játszom, de így is sokszor kerülök reménytelen szitukba. Képzelem mi lesz majd Zealot-on, meg Hard Core módon. Biztos nem egy leányálom...
Gondolom te végigjátszottad, nehezebb fokozatokon is?[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #163 üzenetére
a legmocsokabb alatt pont azt értettem hogy gyors. ugrál ide oda stb. főleg mikor már a feketék jönnek belőle. 2. részben van egy terem ahol jön egy karantén aztán két nagyhasu. azok nem vészesek de aztán jön összesen 6db leaper és emiatt az a terem HC módba kritikus pont volt. főleg mert nem egyesével hanem ha nem ölöd le őket hamar akkor akár az egész csapat is rád ront egyszerre. szóval ő az az ellenfél a játékba aki tényleg ellenfél.
divider hangja nekem telefonon ébresztőhang volt. ara tuti felkelek!
ds2 ishimura fejezete a legjobb. ott visszatér a ds hangulat. persze elvégre az ishimura-n vagyunk. de az a sok leragasztott fal, az a kurvanagy csend, a kivilágított vérfoltok meg ugye az emlékek. nagyon ott van.
szerintem nem nehezebb a 2. rész.
alapból itt már az első pár fejezet alatt tudtam olyan plasma-t csinálni aminek a sebzése és a tára max-os.
az első rész imp fokozatán legalább a játék feléig eljut az ember mire azt mondja hogy értelmes a sebzés és a sztázis is alakul már.
van egy két húzós rész ahol vagy kicsi a hely vagy karantén van de ezeket leszámítva ez sem nehezebb mint az első.
meg itt már normálisan működik a kinézis. tudod dobálni a csápjukat meg mindent ami hegyes. marha nagy előny tud lenni. az elsőben lapjával kinéziselte csápot és nem is sebzett.én mikor legelőször toltam a 2. részt zealot-on még ott jártam amit az elsőben megtapasztaltam. hogy a plasma minden helyzetben megállja a helyét. szóval zealot először plasmával volt meg.
aztán már legközelebb használtam detonator-t és contact beam-et de azokkal meg igen könnyű lett a játék.persze én már minden részt letoltam minden fokozaton. de tőlem ez alap. a kedvenc és kb egyetlen olyan lövöldözős játék ami tetszik.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
batman91
őstag
válasz Kvelstadt #164 üzenetére
Nekem az első rész jött be igazán, mert szerintem az sokkal parásabb mint a 2. vagy a 3. Azok tele vannak akciójelenetekkel, viszont az első kőkemény túlélőhorror. De ez nem azt jelenti, hogy a másik kettő ne lenne nagyon jó játék.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Kvelstadt
veterán
válasz batman91 #165 üzenetére
az első a legjobb. ez tény! a többi is jó de azok sajnos már áldozatául estek a szokásos formulának. "csináljuk meg úgy hogy nagyobb legyen a vevőkör mert az több pénz.."
DS3 Hc módba ahol egy halál törli az egész addigi állást sem volt elég kemény. akkora bika fegyvereket lehet összerakni hogy a játék során egyszer sem volt olyan helyzet hogy ellenfél öl meg. ilyen téren a2 is nehezebb volt.
egyedül az instant halálos jeleneteknél kell figyelni. na ott izgi volt de nem azért mert nem csináltam meg még 10szer hiba nélkül hanem mert ha sikerül elrontani akkor emiatt repül az egész.szóval szerintem a DS3-ban már a HC módot is visszavették hogy a casual játékosok isérezhessék hogy húdeügyesek voltak...
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
válasz Kvelstadt #164 üzenetére
Hát szerintem meg a 2. rész a nehezebb. Az elsőt végigtoltam lehetetlen módon, de szerintem nem olyan nagy kunszt, jó nem azt mondom, hogy könnyű, mert volt pár rész ahol nagyon megizzadtam, de meg lehet csinálni.
Ehhez képest a DS2 legnehezebb fokozatában 3 mentési lehetőséged van, és chekpointok sincsenek, vagy lehet rosszul tudom?
Egyébként milyen fegyverkombinációt ajánlasz majd a Hard Core végigjátszáshoz?
Én a DS1-ben lehetetlen módon plazma vágó + ívfegyver kombóval mentem, elég jól bevált, itt most a DS2-ben
plazma + ív + detonátor, ez is nagyon jó, pláne a rohadt stalkerek ellen hasznos ez a detonátor.[ Szerkesztve ]
-
batman91
őstag
válasz nokia párti #167 üzenetére
Én a plazmavágó + ív fegyver + impulzus karabély kombót ajánlom, ezek fejlesztve nagyon pusztítóak tudnak lenni.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #167 üzenetére
na írtam egy szép hsz-t élményeimről tanácsaimról ezért természetesen jött egy áramszünet.
majd menj vissza 2 és 3. rész után az első részhez. rá fogsz jönni hogy az nehezebb. bár leginkább a nehézkesebb mozgás miatt. kinézises tüskelövés szinte használhatatlan de nagyon lassú is. a "verekedés is lomhább stb. ja meg 2résztől ki van nyalva a segged a jó fegyverekkel.
az első részben vagy 6 fejezet volt mire értelmes sztázisom és plasmám volt. a 2. részben nem jártam még a 4. fejezetnél sem mire a plazma sebzése és tára vagy újratöltése már maxos volt.jól tudod a 3 mentés plusz no checkpoint. és tulajdonképpen itt igazad van. de nem az a baj hogy a 2be csak 3 mentésed van hanem hogy az első részben bármikor menthetsz. mivel nehezebb az első rész lehetetlen fokozata a többi fokozatnál ha mindenhol menthetsz és a check is megy? semmivel.
a 2. részben már elkezdtek kitalálni egy igazi hc fokozatot.a saját tapasztalatom tudom ajánlani hc-ra.
kezdésnek nálam a line gun felejtős. már az első részben sem szerettem. hiába erős meg széles a lövése maga a lövedék lassú. sokszor kimozogtak a lövésből és had ne kelljen már folyton sztázisolnom hogy el bírjak találni valakit. főleg hogy a plazmával ez alap dolog sztázis nélkül is.szóval én ds2 hc-ban legelőször 7 fejezetben mentettem. ennél korábban szerintem mentéspazarlás.
ott jön a liftes tripod-os rész ami meg tud szopatni akkor is ha jól el vagy látva.
7 fejezetig only plazma. más fegyver nem olyan hatékony. sokan ajánlják még a belezőt a játék első felében de én jól elvoltam a nélkül is plazmával.
(ja egyébként az első részben lehetetlenen is két dologra van szükség amivel simán le lehet tolni. a plazma és egy jól felhúzott sztázis.)szóval míg meg nem kapod a detonátor fegyvert addig el lehet lenni plazmával. aztán ha az megvan akkor azt is érdemes felhúzni. ezután már csak azt kell megvárni hogy meglegyen a contact beam. ha az megvan akkor a plazma már nem is olyan fontos mert a detonátor testre lőve is igen hatásos. ez marad is a végéig.
contact beam meg leginkább a másodlagos lövése miatt hasznos.
én azt csináltam hogy kiszedtem a gócokat a plazmából és felhúztam a contact másodlagos lövését.
az ugye a földbe lő ami ha jól fel van húzva darabokra szakítja a köréd gyűlt népeket plusz a speckó fejlesztése még be is sztázisolja azt aki esetleg túléli az első lövést. onnantól megkezdve csak mentem előre és ha közel értek akkor contact másodlagos majd mentem tovább. a bosshoz is bőven elég a contact. a kis gyökereknek adsz másodlagost és fekszenek mikor meg kinyílik a marker lősz bele két elsődlegest. ezt megcsinálod vagy kétszer és vége is.
de egyébként nicole ellen is jó a másodlagos. őt is belassítja szóval távol tarthatod magadtól plusz sebzi is szóval nyitja a marker-t hogy lőhesd azt is.ha érdekel a 2. mentést én nagy vakmerően a fúrókocsi és az azt követő nagy termes rész után követtem el. a legutolsó mentést pedig közvetlen a boss előtti utolsó mentésnél. túl a regenerálódós dögön meg a hozzá tartozó banda után.
annyi még hogy, ésszel kell menni. nem rambózni. sok helyen ki lehet használni hogy egyszerre nem tudnak sokan rádjönni és bebiztosítod magad előtt az utat detonátor aknákkal. vagy nekem van egy olyan kedvelt taktikám hogy behúzódok egy sarokba ami jól védhető és nem nem sarokba szorítom saját magam hanem biztosítom hogy mögöttem ne tudjanak támadni.
[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz batman91 #168 üzenetére
az impulzus pusztító tud lenni? én egyszer kipróbáltam a 2. részben, maxra húztam és a másodlagos lövése nem is rossz de az elsődleges az ahhoz képest amennyi golyót kiköp nem valami hatékony. még gojószóró létére sem. gyakorlatilag az első fegyver a játékban amit nem győztem drop lőszerrel hanem boltban vennem kellett hozzá. az meg hogy boltba lőszert vegyek egy fegyverhez naggyon durva.
(#170) nokia párti ha adhatok még egy tanácsot. ne add fel!
nekem sem elsőre lett meg a HC. első 7 fejezetig volt vagy 5 halálom és úgy hogy csak hétvégén tudtam játszani és egy hétvégén max 2 próbálkozásra volt energiám, türelmem.
volt hogy a metró ajtó ölt meg ami leszakad az előttem száguldó metrókocsiról mikor át kell repülni. jó nagy baki de ez is előfordult.
persze ez után vagyis a 7 fejezet után már detonátor meg contact meg türelmes előrehaladással már halál nélkül letoltam a játékot.
mikor először olvastam hogy hc-ba csak 3 mentés van és nincs check szidtam a visceral-t hogy ez nagyon dúrva meg lehetetlen.
ja és akkor még elmondom hogy nem vagyok az a türelmes ember. szeretem a kihívást de hamar eljön az a pont hogy kész elegem van. csak itt arról volt szó hogy ez dead space játék ami nálam best lövöldözős játék, szóval nem hagyott nyugodni míg ki nem toltam."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
nokia párti
őstag
válasz Kvelstadt #171 üzenetére
Tegnap este végigtoltam a DS2-t,( az első rész nálam 10/9, ez olyan 10/8) nagyon tetszett a final boss, és az ending is, habár lenne pár kérdésem a történettel kapcsolatban.
Spoilerveszély: Ezek a látomások is végül Isaac-nek, mik voltak? A jelölőoszlop okozta ezt vagy mi?
Nem tudom én voltam-e figyelmetlen, de nem derült ki, hogy, hogy került Isaac erre a klinikára, és mi történt ezalatt a bizonyos 3 év alatt?[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz nokia párti #172 üzenetére
Spoiler
ezek a látomások bizony a marker miatt voltak. már az első részben kapcsolatba került a marker-al csak mível ő egy okos ember rá nem hatott olyan komolyan mint a környező hullákra. van is egy infó valamelyik részben hogy a kevésbé inteligens emberek sokkal erősebben haluznak míg végül megölik magukat és a marker ezt akarja mert hullák kellenek neki ahhoz hogy nekromorfokat csinálhasson.
de mível épitettek egy sokkal nagyobb erősebb marker-t a kettőbe erősebbek a halucinációk is plusz isaac is kicsit megkattant az első rész eseményei után.s mivel nem tudta magát túltenni nicole halálán a marker rá ezen keresztül próbál hatni. ez a gyenge pontja.
az gondolom már tiszta hogy az első rész végén mikor isaac elmenekül és a kis mentőhajóba megtámadja nicole az is csak halu.van egy animációs filma a két rész között Aftermarth címmel ami a sprawl-on játszódik ée van egy kis rész ahol említik hogy megtalálták isaac-ot és behozták.
de lényegében elmenekült a darabokra robbanó aegis7-ről aztán beájult vagy iylesmi és sokáig sodródott az űrben míg végül a sprawl megtalálta és elkezdték visszafejteni az elméjéből a marker tervrajzát.
ja igen. al egtöbb ember megkapja ezt a kódot csak mivel nem elég inteligens megőrül a jelektől és ezért megőrül és ezért vannak teleíva a falak vérrel marker jelekkel.
mert ugye a marker terjedni akar tehát bemásolja magát az emberek fejébe hogy aztán az ara alkalmas értelmesebb ember addig nem fog nyugodni (mert a marker kódok nem hagyják és tudat alatt irányítják az embert hogy el akarja készíteni az újabb markert) míg el nem készíti és kész is az újabb marker.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Csabulator
tag
Sziasztok!
Örülök, hogy kicsit felpörgött a topik. Jó látni, hogy az emberek játszanak még ezzel a nagyszerű játékkal! A DS1 vs DS2 dologhoz annyit hozzászólnék, hogy valóban nagyon jó hangulata volt az 1. résznek, engem is teljesen magába szippantott a túlélő horror mód, viszont a 2. rész is nagyon tetszett. Mikor az első jeleneteken túltettem magamat (elég sokkoló volt, hogy merre is rohanjak?!) rá kellett jönnöm, hogy ez bizony INTERAKTÍV. Számomra nagyon szórakoztatók az apró mozdulatok, az átvezető animációk, mivel ezek teszik emberibbé a játékot, míg az 1. rész kicsit olyan robot mozgású volt. Nem tudom értitek-e mire célzok. Sajnos a 3. részről nem tudok nyilatkozni, mert azt még nem vettem meg. Nem igazán szánok időt már a játékokra...
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
Weareus
addikt
válasz Csabulator #175 üzenetére
Az első rész az Isten.
Nekem is most változott meg a véleményem, annak fényében, hogy hirtelen felindulásból 3-4x letoltam egymás után az első részt (alap, hogy legnehezebb fokozaton), most a második résszel küzdök, és hát, khm...
Én sokáig úgy tartottam, h. a második rész a király, de ez mára megváltozott. Az első rész egyértelműen átgondoltabb, teljesebb, horrorosabb, monumentálisabb. A második részben sajnos elég sok a szkript, lineáris, bugos (észveszejtően zavaró dolgok fordulnak elő néha), és örömlányra nehéz is. Pl. milyen már az, hogy bemegyek egy helyiségbe, beömlik az ellen, visszalépek a másik szobába és a nyitott ajtón keresztül nem tudom őket lelőni, besztázisolni, stb.? Ráadásul a második rész impossible módban - írd és mondd! - egyesével adja a lőszereket, a sztázis szinte használhatatlan (ok, lehet, h. az első részben volt overpowered, de akkor is: nyilván ahhoz viszonyítom), az enemy-k a felmaxolt sztázisból is szinte pillanatok alatt kijönnek, stb. Kissé zavaró így, és hihetetlen, de - a három rész viszonylatában - a 2. rész most a bronzérmes, az első egyértelműen aranyérmes és a 3. rész kapja az ezüstöt.PS: az első rész irányítása eleinte engem is zavart, de néhány (ok: jó néhány) trükkel olyan szintre sikerült eljutni, hogy tökéletes az irányítás. Ha érdekel, küldj pm-et, szívesen segítek...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Kvelstadt
veterán
örülök hogy megtaláltad a megvilágosodás felé vezető útat gyermekem.
egyébként ez az ajtón visszalépés az első részben is jelen van. persze legtöbb helyen keresnek egy szellőzőt de sok helyen ha vissza kilépsz akkor ők is visszavonulnak. míg rájöttem sok lőszert engedtem beléjük de hatástalan mint ahogy minden más ha nem lépek be az adott terembe."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #177 üzenetére
A liftezős rész után van egy terem, ahol elmegy a levegő és sokan jönnek, ki kell tartani, amíg Ellie kinyitja az ajtót. (Az a lift, amikor a tripodok jönnek körbe és a karjaikat lehet ellőni). Na, ott a teremnél volt bajság. Egyszerűen nincs jó taktika: vagy túléled vagy nem. Sok kölyök jön, több hányós, a kétlábú egyfarkú gyors izék, jönnek slasherek és még a fegyverek sincsenek feltápolva... (Sztázist kimaxoltam, meg a dárdavető kapott párat.) A liftezés amúgy nem olyan gáz, de ez a terem...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Kvelstadt
veterán
ott annyi a taktika hogy futsz körbe körbe míg ki nem nyílik az ajtó. nem tudnak utolérni. aztán mikor kinyilk az ajtó még befejezed azt a kört és beszaladsz. hozzád se fognak érni.
a lift-es tripod-os résznél meg legjobb a detonátor fegyver. mellkason lövöd őket és kirepülnek de akár mindkét karjuk is leszakad. bár még így is oda tudnak csapni hátulról és hc-ba elég durvát sebeznek szal ott az első mentés helye."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #179 üzenetére
Na, letoltam én is a második részt hardcore módban.
Illetve izé...
Majdnem...
Szétplaccsantam a legvégén annál a résznél, amikor Ellie után kell repülni, hogy felvegyen a hajóra...
Epic fail.
Nem ismerős valahonnan?
Szerencsére a szembe szúrás rész előtt van egy mentésem, de ma már tuti nem kezdem újra...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Kvelstadt
veterán
öcsém élt át hasonló örömteli élményt
szembeszúróst meg nem lehet elrontani. mutatja milyen messze van a tű hegye a szemedtől meg mutatja a pulzust. minél gyorsabban tolod le a tűt annál jobban izgul és forog a szeme. vársz, megnyugszik és mehet a tű.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #181 üzenetére
Na, most tolom kettedszer ( ) Hc-ban a kettedik ( )részt...
Közben volt néhány impossible végigjátszásom, hogy tapasztalatot szerezzek.
A liftezős rész alap, hogy cutter, amúgy jó volt az a körberohangászós tipp, soha nem jöttem volna rá, mondjuk én inkább küzdöttem...
Ha négy fegyverrel kell tolni, akkor: cutter, belező, ívfegyó (nem, nem a detonátor!) és mondjuk a végére az energiacucc...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #185 üzenetére
Hát nekem meg a detonátor nem jött be. Maxra húzva is elképesztő dolgokat produkált. A hányósba pl. 3-at belelőttem (direct hit, mellkas), ő meg köszönte szépen és hányt tovább. Ívfegyóval egy másodlagos és cső. A kirakott aknákat meg legtöbbször nekem sikerült aktiválnom arccal meg ilyesmi, persze attól még lehet, h. másnak bejön, de én nem élveztem ezt a taktikázást a DS2-ben.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #187 üzenetére
Igen, nem értek hozzá. A cuttert jobban szeretem. A hányósnál én is azt szoktam, csak van amikor nem akar hányni, meg ki szoktam próbálni, hogy melyik fegyverrel mit lehet ügyködni.
Pl. rájöttem, hogy a tripodos liftnél nekem a cutter legjobb: link.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #189 üzenetére
Igen, én is próbáltam detonátorozni, és pont ez volt a baj, hogy nem elszállt, hanem beszállt, mármint a teteme a liftbe és volt, hogy akadályozta a célzást a következőre, azt jól felrobbantottam magam . Ha meg kinézissel félrehúztam, akkor már jött is a csáp az arcomba a következő tripodból. Meg kicsi a tárméret és lassan tölt újra; nekem ezért jobb a cutter ott. Már nem hibázok vele, addig ki tudom maxolni és ugyanúgy egy lövés kell, ami elég hogy elmenjen a kedvük a támadástól, viszont nem nyírja ki őket és nincs tetem.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Kvelstadt
veterán
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #191 üzenetére
Srévizavi kaptam el vagy mi
Párbeszéd:
- Halló Isaac, itt a torony, zavart észleltünk a ruhádba épített GPS-lokátor jelében, minden rendben?
- Nem is tudom, kissé szétszórt vagyok. A transport hubnál a második támadáskor nem futottam körbe-körbe, ahogy kellett volna, hanem harcba szálltam a nekromorfokkal, de úgy érzem, megoldottam...
LINK
Vagy mégsem?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #191 üzenetére
Azért próbálgatom ezt a detonátort.
Nem is olyan rossz.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #195 üzenetére
Az hogy lehet, hogy tecsőn (Zevik-től) látni olyan hc-végigjátszást, amiben az alap mérnöki ruhával kezd, de nem 10, hanem 25 kelléktári hely van rajta?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #197 üzenetére
Newgame+ HC-ban? Olyan nincs. Én inkább dlc-re tippelek vagy arra, hogy az első rész fenn van neki és azért kap valami bónuszt (pl. a módosított cuttert is akkor kapod meg), ez utóbbi mégsem lehet, mert nekem is fenn van az első rész, a cuttert beadja, a ruhát nem. Szóval szerintem dlc. Azért is fontos, mert hc-ban a 10 inventory-s mérnöki ruhával kezdve elég sok cuccot kénytelen otthagyni az ember, mert ritkán vannak a boltok, a következő ruhát meg csak jóval később veheted meg, mert a tervrajza odébb van és ráadásul még az is csak 15 férőhelyes, míg Zevik a mérnökivel tolta le és mindent fel tudott venni, meg lehetett is látni, hogy 25 hely van.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Itt a ruha hc-ban. A színe nem sárga, szóval nem a fejlesztett... És 25 hellyel tolja...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...