-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
Ha nem megy az ugrálás, akkor használd Havel pajzsát.
Akkor is sebződsz egy kicsit, de legalább véd. Amikor a nyakával csap azt viszont muszáj kikerülni, mert bemegy a pajzs mögé.
Ja, meg amikor a magasból fújja tüzet, akkor is el kell szaladni.
Bocs, ezzel nem segítettem."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#45687808
törölt tag
Hát én nem tudom milyen lesz az Elden Ring világa, de amit letettek a Dark Soulsal, azt nagyon nehéz lesz felülmúlni. Az nem is egy történet. Az egy történelem, konkrétan az emberiség történelme. Ennyire hitelesen, epikusan és meghatóan nem mesélt még játék, világ teremtés, tündöklés és végről. Hiszen maga a Dark Souls konkrétan erről szól. Az elmúlásról, teljesen mindegy, mennyi ideig nyújtja újra a First Flame-et az emberiség, előbb utóbb eljön az elkerülhetetlen vég. Remélem, hogy valami katartikus történelmet fog fabrikálni a From az Elden Ringhez is.
-
wierra
senior tag
-
Shadowguard
senior tag
Nem hiszem, az elején azt a tanácsot kaptam ne nézzek wikit, ezt 95%-ban tartom is. Szóval ha valami nagyon nyakatekert módon lehet odajutni lehet elkerültem. Néha azért belepislantottam, de utoljára azt hiszem akkor, mikor a kezdő területre mentem vissza.
Šolaire: Azt se tudtam, hogy olyat lehet Majd NG+-ban vigyázok rád. De ha ez vigasztal majdnem én haltam bele,
[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
Hát ennyire nem szépen, de megdöglött a nyavalyás Csak nem hagyott nyugodni a dolog, pedig estére csak South Park: TFBW volt tervezve. Körbepróbáltam mindent, páncél nélkül, csak staminás sisakban, párszor megidéztem a farkast is (de minek ), egy try erejéig még Havelbe is beöltöztem... Jobbnál jobb eredmények születtek... A kedvencem az volt, mikor háromszor egymás után a lecsapás helyett az "agyonverlek és nem tehetsz közben semmit" kombóval kezdett... A végén berágtam, visszatettem a +soulos gyűrűt (4K kivételével mindent azzal öltem,), visszavettem a kis vörös ruhámat és másodjára lement... Éppenhogy, mert majdnem megöltem magam-> csak egy ütés kell, max HP-n vagyok, roham és
szúrtelibe kapja a kombót. Azóta se tudom hogy sikerült túlélni... Utána szerencsére esőzött, volt időm menekülni és inni.
Aztán ennek örömére elindultam sárkánytól halni... Mire észbekaptam, hogy fél ötkor ébresztő... De legalább nyugodtan fogok aludni -
Shadowguard
senior tag
-
#45687808
törölt tag
Kifejezetten a halberd önmagában nem egy rossz fegyver. Egyben a Giant halberdet használtam DS1-ben, ha jól emlékszem az villám sebzést is ad. Mondjuk főleg a DS3-ban tapasztaltam PVP-ben, hogy jó ez a fegyver típus, nagyon sokszor elvertek vele. Hiába volt nálam Great Hammer amivel 2 ütésre leütöm a másikat, de ha ő nagyon gyorsan be-be támad, azzal csak nagyon ritkán lehet mit kezdeni, maximum okosan dodge-olok és amikor az ellen támad, akkor én is. Halberd és egyéb veszett gyors karakterekkel sokszor nem tudtam mit kezdeni. Aki viszont nehéz fegyverrel jött, vagy mágiával azok hullottak rendesen.
-
#45687808
törölt tag
Szerintem az mindenkit. Az a frusztráció legfelső foka már. Nekem a cicákkal rengeteg bajom volt. Az a baj, hogy ugye baromi lassan ütök (King's Ultra Greatsword - ami egyébként inkább Great Hammer), a cicuska meg ilyen hirtelen ütlegel. Na, és ott aztán nem mindegy merre dodge-olsz. De legalább ha 1x megütöm, kiütöm az egész DLC-ből, és a DS2-ből is a játékvilág fellegeibe.
Sokan egyébként a Crown of the old Iron King-et tartják a legdurvább DLC-nek, de én ott annyit nem szívtam. a Sunken King viszont egész könnyű a többihez képest. Persze ettől még Sir Alonne elmehet a fenébe.
[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
Midirnél szerintem a lerohanás a legjobb taktika, meg én nem lockoltam rá. Mindig az a lényeg, hogy a fejét üsd, és közel legyél hozzá. Ha össze vissza repked, akkor is ha leszáll azonnal oda kell rohanni. Mivel elég sok féle támadása van, nehéz bármilyen taktikát is találni rá, de nekem ez a lerohanás bevált. Ha nem lockolsz rá de közbe nézed mit csinál, a legtöbb támadásától el tudsz vetődni minden gond nélkül. Amikor leszáll, meg egy támadás sorozatot a kezével befejez, mindig lenyugszik pár másodpercre, akkor kell a fejébe párat (gyors fegyvernél 2-3 lassúnál nagyon max 2) ütni.
-
#45687808
törölt tag
Igen ez nekem is gondot szokott okozni, főleg úgy, hogy utána ha hirtelen vetődni kell, arra már nem marad semmi. Én azt szoktam csinálni, hogy odamegyek, pofán ütöm 1-2x, és amikor elkezd a kezével támadni sétálva vetődve (nem rá lockolva) elkezdek hátrálni a pálya közepe felé. Ha máshova átugrik, vagy átszáll akkor kevesebb staminát zabál a rohangálásom.
-
cyberkind
félisten
Én visszalöktem a virtuális memóriát 16GB mellett, mert úgy néz ki, hogy a Horizon ezért crashelt. Igazából soha se értettem azt, aki azt mondja, hogy kilehet kapcsolni meg ennyit belehet állítani, nekem mindig összeakadt utána a hardver.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Weareus
addikt
A nevemet nem tudom, de majd megnézem. Most épp dolgozom... Ha leszólózom Midirt, szívesen segítek, ha tudok. Az a baj, két játékosnál több lesz az amúgy sem kevés hp-ja és ha két olyan megy neki, aki nem verte még meg, nem lesz jobb a helyzet, szvsz.
Ds wikiben írják is, hogy Midir jobb szólóban. Persze ha pro lennék...de nem.Mr. Bean969 # 6327. Az a kalapács faja...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
cyberkind
félisten
Nem tudom, hogy tudtál ennyit szöszölni, én szarrá farmoltam magam a 2. részben, olyan 230-as szint körül vagyok, még van pár boss, és aztán ez ennyi, de lehet majd elkezdem a NG+-t. (a Cyberpunk után ) A 3. rész ugyanez, az is hasonló hosszúságú volt nálam, csak ott már talán a NG+-ban vagyok.
#6343 Šolaire
Én abba 15 órát tettem, a pihentetés után többet mint elsőre, és jóval több sikerrel, de nem az én játékom a harcrendszer miatt, és nem is akarom megszokni, kár ezért, mert igényes és minőségi munka mint kb minden Fromsoftware játék, csak nem soulslike, vagy nem annyira az, mint a többi. Szóval, nagyon remélem, hogy az Elden Ring full soulslike lesz, mert különben ismét ki kell hagynom.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Weareus
addikt
228-as szint. Az Irithyll Straitsworddel vertem le. Én használtam ellene pajzsot is (Havel's Greatshield). 100%-ban ki lehet védeni vele a csapásait, tüzet is elég jól kifogja. Persze csak ha lockolva van... Midirnél ez a lockolás meg az egész kamera egy külön műfaj...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Próbáltam a szintén maxos Astora Ultra Greatsworddel is, mert az ugye az Irithyll karddal ellentétben buffolható. Raktam rá villámot, meg szúrkodtam vele, mert Midir érzékeny a thrustra is. Elég masszívakat sebeztem rajta, de Midir - szerintem - egy endurance-játék és a nagy kardnál mindig gyorsan lefogyott a staminám. A jeges karddal nagyon gyorsan lehet csapkodni és staminaspórolós. Talán ezért sikerült vele.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
cyberkind
félisten
Az összes CoD és társai, sokkal nehezebb hard vagy feljebb lévő fokozaton, mert csupán annyi változik, hogy amíg te, egy tárral se tudsz megölni egy ellent (nyilván, ez nem CoD-ban van), de téged, egy lövéssel se képesek megölni, így bárki tud nehéz játékot csinálni, de például egyik DaS-ban se a játék vagy a nehézsége miatt van szopóra téve az ember, hanem azért, mert nem tudja mi a jó megoldás, és ha ez megvan, gyerekjáték, na egy CoD-ban a max nehézségen meg fekvés van sok esetben, de elég csak megnézni az új Doom-ot.
Paranormal Cocktivity