- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbuzas
újonc
Twitteren is hasonló a válasz:
"@imaginecurve One of my weekend purchase doubled and debited again this morning. What happened?"
"Hi Balint, we have taken a look and it is not immediately clear what has happened here. We have raised this with our payments team who are looking in this for you."
Legalább az kiderült, hogy fogalmuk sincs mi történt.
-
gabter
tag
Nekem is triplázták az eredeti vasárnapi vásárlásomat, most jött az értesítés az app-ból, majd az email is, hogy visszautalták. De sajnos egyelőre csak az egyiket, tehát még mindig dupla összegnél tartok, tehát ment egy újabb reklamáció. Viszont kaptam +300 pont jóváírást a reward kártyára kiengesztelésül, kár, hogy nem tudom felhasználni, mert korábban frissült az app.
-
KTU
addikt
Tranzakció duplázásról.
Vasárnap (02: 10.) volt 1db tranzakcióm amit dupláztak.
De ez a tranzakció nem látszik a bankomnál (Curve kártya "alatt" lévő kártya, amivel valójában fizettem).
Csak a "második" terhelés (02. 12.), de mivel csak 1db terhelés van, ezért az idézőjel.Friss alkalmazásba (verzió: 2.1.11+20111) működik a Rewards kártya.
Próbáltam "kivenni" pár GBP-t pontokból, Rewards-ról, Revolut-ra,
a fizetési link és a kártyás Top up sem megy.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz nutfile #2927 üzenetére
mondtam... az egy dolog hugy uk-s, de amíg a szolgáltatás nem elérhető egy adott országban,addig nem tudod regisztrálni rá a kártyát. ugyan ez a baj a spay-jel és gpay-jel...van,létezik,tök jó,csak nem nálunk
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz nutfile #2941 üzenetére
Nyilván tudják hogy melyik országba kérted a kártyát, és ahhoz az országhoz társítják a lehetőségeket. Ezért írtam, hogy a VPN erre nem megoldás. Egyes szolgáltatások hiába engednék, ha a bank vagy kártyakibocsájtó visszautasítja a kérelmet.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
tomp
félisten
válasz nutfile #4201 üzenetére
Nekem az előző telefonnál nem volt rajta gyárilag. Nekem kellett telepíteni a Play Áruházból(igen onnan!). Az új telefonnál már rajta van gyárilag. A rendszer konfignál jön is értesítés, hogy állítsam be a mobilfizetést de nem hozza fel az appot mert még előtte fagyasztotta. Play Áruházban kell engedélyeznem. Onnantól viszont megy rendesen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...