Keresés

Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz _csocso_ #2023 üzenetére

    élj panasszal, de az oldalukon le van írva, hogyan kérj mikro sim kártyát

    "Amennyiben Ön már blue mobile előfizető, az alábbi módon igényelheti SIM kártyája cseréjét:

    1. Cserélje le meglevő normál méretű blue mobile SIM kártyáját hívószáma megtartásával blue mobile micro SIM-re!
    Ehhez hívja a +36 30 440 8400 telefonszámot és adja meg ügyintézőnknek a jelenleg aktív SIM kártyájának SIM azonosítóját, valamint az ügyintézőnk által kért, az Ön azonosításához szükséges személyes adatait és ügyféljelszavát.

    SIM kártya csere esetén kérjük, ügyeljen a régi SIM kártyáján tárolt adatainak (pl. mobilkészülékre) mentésére, hiszen régi SIM kártyájáról az azon tárolt minden adat (képek, zene, telefonkönyv) elvész.

    2. Otthonába kapja új SIM kártyáját!
    Futárral juttatjuk el Önnek új blue mobile SIM kártyáját, amely normál és micro SIM kártya képes mobilkészülékébe egyaránt behelyezhető lesz. Az új kártya gyors aktiválása érdekében, a SIM kártya kézhezvételét követően, kérjük hívja a +36 30 440 8700 aktiváló és válassza a „2.SIM csere esetén blue mobile kártyájának aktiválása” menüpontot!

    Sikeres aktiválás esetén pedig új SIM kártyájával használatba veheti régi telefonszámát!"

    [ Szerkesztve ]

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

  • prozodus

    őstag

    válasz _csocso_ #2023 üzenetére

    Tegyél panaszt :)

    A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

  • v-man

    őstag

    válasz _csocso_ #2023 üzenetére

    Nekem zökkenőmentesen ment. Múlt csütörtökön kértem, mondták 10 napon belül hozza a futár. Tegnap még felhívtak hogy ma elviszi tőlük a futár, várhatóan másnap megkapom, előtte hív majd a futár. Ma hívott is és már aktiválták is az új, micros kártyát, a régi mindvégig élő volt. Teljességgel pozitív tapasztalat nálam :C

    --------------------------------
    Viszont a honlapon az ügyintézésnél belépve ezt kapom:

    Hiba történt a kérés feldolgozása közben
    Technikai hiba.

    Ez valami általános hiba és másnál sem működik most, vagy csak nálam lehet gubanc?

    XO: aviktorke | Hifi: Primare I22, Topping D70s, Wiim Pro Plus, Yamaha CDX-396, Triangle Elara 07, Topping A30 Pro, Sennheiser HD 58X

Aktív témák