Aktív témák

  • Samtya

    senior tag

    válasz McLaca #2226 üzenetére

    Én sem találom a "Korlátozás feloldása" linket. :)
    Miután megtörtént a márkaváltás - az első bejelentkezési próbálkozásomnál az ügyfélszolgátra - dobott egy "Technikai hiba" üzenetet. Ezután kattintottam rá a "Nem tudom a jelszavam" szövegre. Ennek folyományaként küldték SMS-ben a belépéshez használható jelszót és levélben az aktiváló kódot. Ez a kód a korlátozott funkcionalitást biztosító jelszó aktiváló kódja akar lenni.
    A korlátozott funkcionalitást biztosító jelszó miben korlátozott?
    Nekem nem tűnik annak. Az előfizetések testreszabása menü alatt tudok mindent állítgatni. A személyes adatoknál van egy-két kitöltetlen rész. Szerinetek hagyjam a francba ezt a levélben kiküldött kódot?

Aktív témák