- PDF topik
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux - haladóknak
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Legjobb bug eddig, amikor a recoilless M5 hőkövető rakétát lő, ha éppen úgy gondolja.
Nem panaszkodom, ahányszor eddig megtörtént mindig kapóra jött. -
Fitzgerald
veterán
Simán lehet amúgy. Nemrég jött a hír, hogy Vince Zampella (CoD, Titanfall, Apex) lett a capo di tutti capi az EA-nél Battlefield ügyben, és átstrukturálják a franchise-on dolgozó csapatokat (magyarul egy rakás embert kirúgnak). Minden BF-el kapcsolatos dolgot, illetve minden Battlefield játékon dolgozó csapatot ő fog összefogni...
-
-
Fitzgerald
veterán
Nekem kifejezetten tetszik, hogy nincs túlszexualizálva a koreai csaj (ellentétben a mókusruhás fekete brit karakterrel...), nem csináltak belőle ilyen egyszálbelű, fejhangú, 12 évesnek kinéző idol-szerűséget.
Erősebbek az arccsontjai, de azért még mindig nőiesen néz ki.
A Falck meg egy fapina, de az nem baj. -
Fitzgerald
veterán
Volt már itt róla szó emlékeim szerint, de valamennyire még aktív Hell Let Loose játékosként jókat mulatok a "sokat kell futni" jellegű hozzászólásokon.
Én abban a játékban voltam ki igazán ettől, még amikor elkezdtem játszani anno.
Ott tényleg az a gameplay 95%-a, hogy az ember futkározik egy valóban rohadt nagy mapon.
Futsz 10 percig, aztán egyszer csak valaki, akit nem látsz, lelő valahonnan.
És ha valamelyik csapattárs nem rakott fel outpostot (ami kb. a Battlefieldes spawn beacon megfelelője HLL-ban), akkor kezdődik elölről a futás.
A meccsek meg jellemzően másfél órásak, és ha kilépsz a vége előtt, a teljes progressedet buktad.
Szóval ahhoz képest a kis szaladgálás a 2042-ben lófasz, de meg tudom érteni, ha valakit frusztrál az ilyesmi...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz bandi0000 #8092 üzenetére
Nekem 4000+ órám van összesen Battlefieldekben, hogy ez sok vagy kevés, azt nem tudom eldönteni, fogalmam sincs ki mennyit játszik.
1942-vel kezdtem amikor megjelent, 21 éves voltam (tehát 40 vagyok), szóval ott voltam a kezdetekkor. Aztán jött a Vietnam, ami ugyanazt a formulát követte, majd még egy évvel később a BF2, ami tökéletesítette azt (a kor elvárásaihoz képest).
2142 lényegében egy BF2 reskin volt, viszont a BC2 (pécés vagyok, első BC kimaradt) már egy teljesen más irány volt, a maga korában meg is kapta a magukat hardcorenak érző fanoktól, hogy ez nem Battlefield. Ugyanígy a BF3 is egy évvel később.
Majd a BF1 is, mert újítani mert mind a setting, mind a játékmenet tekintetében.
Én mindegyik játékkal jól szórakoztam.
Még a BFV-be is ment vagy 700 óra, pedig azért nem tartottam vissza a véleményemet azzal a játékkal kapcsolatosan sem.
Számomra ez az első olyan BF, aminél egyértelműen azt érzem, hogy már nincs meg benne igazán a Battlefield DNS.
Viszont 100 óra környékén alapvetően még mindig jól szórakozom vele, de tökre meg tudom érteni ha valaki csalódott, nem erre számított, vagy bármiféle fájása van a játékkal kapcsolatosan.
Létezik egyfajta igénytelenség, ami valamilyen formában szerintem előbb-utóbb mindannyiunkat utolér. Amikor azt mondjuk, hogy ez nekem elég jó ahhoz, hogy ne verjem hangosan a nyálamat. De attól még tudom, hogy tök jogosan vannak felháborodva azok, akik fel vannak.
Nálam a 2042 ez a játék. -
Fitzgerald
veterán
válasz Sayiid919 #8117 üzenetére
A core gameplay eddig valóban nem sokat változott, viszont a pre-Frostbite érában, és a Frosbite éra elején megjelent Battlefieldeknél volt egy éles váltás, ami sokakat elidegenített.
Már említette valaki itt feljebb a kisebb mapokat BC2-ben, illetve a taktikusabb játékmenetet is ide írhatjuk.Egyébként tegnap jött ki a Tom Henderson videója Youtube-on, amelyben részletesen beszámol a fejlesztést övező mindenféle parákról. [link]
Tényleg egy Warzone-szerű battle royal-nak indult a játék, aztán azt a koncepciót idővel kukázták, illetve ebből lett a hazard zone.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Sayiid919 #8227 üzenetére
A Battlefield körítés önmagában is elég lehetett volna a sikerhez, ha F2P modellre váltanak. Pont a br-őrület csúcsán jártunk, még Barbie témájú br-al is lehetett volna pénzt csinálni.
Ahogy írták a többiek is: nem volt ingyenes, nem jött bele kontent, illetve még házon belül is konkurenciát állítottak neki (Apex). Ugyanez lesz a sorsa a hazard zone-nak, bár azt szerintem sokan nem fogják siratni, a Firestorm azért nem kicsit volt jobb...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Azért kategóriánként legalább egy fegyver remélem jön első szezonnal.
Új shotgun mondjuk kb. nem érdekel hogy lesz-e úgy egyáltalán, de 110+ óra alatt talán 10x lőttek le shotgunnal, szóval láthatóan mást sem nagyon izgatnak a shotgunok ebben a játékban.
Használható AR-ből kettő is jöhetne kb. azonnal, AK24-en kívül egyik sem tetszik.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Látom a "revre várós breakdance", meg a "nem tudok ugrani space-el" bugok már legacy feature-nek számítanak lassan...
-
Fitzgerald
veterán
"Amúgy arról van már hír hogy mikkor jönnek pályák, nem egy vagy kettő sok pálya"
Soha. Nincs már premium BFV óta. Jön majd 1-1 map a nagyobb frissítésekkel, néha talán kettő is.
Legideálisabb esetben a játék életciklusának végére lesz 15-20 közötti nagy conquest map, és ennyi. -
Fitzgerald
veterán
Ukrán VPN-el orosz rubelben számol az Origin ahogy láttam, így 11800 forintra jön ki a játék a mostani leárazással. Persze ha valakinek van olyan kártyája, amit elfogad utána - tehát elsősorban Visa, Mastercard - nekem UnionPay kártyám van, azt magyar IP-ről elfogadja (csak úgy nyilván drágább), ukránról nem.
Epic-en is megnéztem az árakat ukrán lokációval, 9200-ra jön ki a standard, természetesen UnionPay-t ők sem fogadják el Ukrajnában.
Epic-el vigyázni ha valaki megpróbálkozik lokáció állítással és utána vásárlással, blokkolhatják a vásárlásaidat ha valami nem tetszik nekik, és utána lehet a supporttal szenvedni. -
Fitzgerald
veterán
Na, teljesítmény mennyit javult official 64 fős conquesteken? Ugye a 128 player volt a fő vesszőparipája azoknak, akik a DICE helyett magyarázták a bizonyítványt a fos pécés teljesítmény miatt...
Már csak holnap tudom kipróbálni. -
Fitzgerald
veterán
Láttam tart még az akció, 8 napja járt le az EA Premium Access-em, 115 órám volt addig benne, azóta nem nyomtam. Elvoltam Hell Let Loose-al igazából, illetve ma jött ki a Ready or Not early access is.
De ha már ünnepi költekezés, akkor behúztam 40 euroért a 2042-t is, úgyhogy mától hivatalosan is része vagyok a problémának.Amúgy ez most komoly, hogy a 64 playeres conquest/breakthrough csak ideiglenes módok? Hát nem tanultak ezek semmit a BFV-ből bazmek?
Költői volt.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ja tényleg, Epic-en mindig van ez a 10 dolláros kuponakció az ünnepi szezonban, talán RDR2-t vettem így tavalyelőtt. Csak sajnos azóta már nem Mastercardom van, a jelenlegi kártyámat meg a nagy online platformok közül csak az Origin fogadja el.
Mondjuk az összes többi BF is Originen van meg, nem baj ha egy helyen vannak.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz kopidoo #8991 üzenetére
Az előző is live service-nek készült, aztán másfél év után elkaszálták. A Pacific-en kívül nem is jött bele értékelhető tartalom. 15 conquest map lett a vége (az konrétan fele annyi, mint a Battlefield 1-ben), talán 40 fegyver (BF4 konrétan annyival starolt anno) a keleti front meg teljes egészében kimaradt.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #8995 üzenetére
Igen, ez a modell valahol talán közelebb állhat az egykori premiumhoz, de majd meglátjuk mennyire erőltetik meg magukat seasononként.
Én személy szerint 2 AOW, 1-2 Portal mappal, 3-4 fegyverrel, 1-2 új járművel lennék elégedett/season. Majd márciusban kiderül mennyire lógott bilibe a kezem. -
Fitzgerald
veterán
Ez feature.
Én az előbb a burdzs kalifában egy liftaknába spawnoltam, ahonnan nem lehetett kijönni.
Előttem egy fal ami az épület lobbyjára néz. Én átlátok a falon, de engem vélhetően senki nem látott, mert meg sem próbáltak lelőni.
Kicsit olyan volt, mint az Interstellar végén a faszi a tesseractban. -
Fitzgerald
veterán
válasz RoliHero #9717 üzenetére
Ugyanez a konfigom van. PBO+curve optimizer (-15). Inkább csak hűvősebb lett így a proci (és magasabbra boostol kicsit), a teljesítmény nagyjából ugyanaz mint stock állapotban.
3700x-ről jöttem, ahhoz képest azért volt előrelépés minimumokban még 1440p-n is, de semmi egetrengető.
Hardware Unbox CPU tesztes videójában magyarázta a Steve srác, hogy a játéknak régi négymagosokon is el kellett futnia, és ezért nem használja ki rendesen az erős, modern procikat. Magyarul nem skálázódik jól az erősebb hardverrel.
FFR semmit nem csinál nálam (driverből sem, ott ugye Radeon Anti-Lag a neve), de el tudom képzelni, hogy gyengébb kártyákkal működik, ahogy írják itt feljebb.
Mondjuk ahogy hallottam a DLSS sem működik, szóval ki tudja...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Ez az, hogy nálam nem hagyja abba még sok-sok játékóra után sem, és nem tudom miért. Csak a 21.11.3-al működik normálisan. Ötletem sincs mi lehet, neten kb. semmit nem találtam erről...
Viszont chaten néha érdeklődök, és más AMD-s userek is megerősítették, hogy ők is ugyanezzel szopnak.
22.1.1-ről váltottam tegnap vissza ismét 21.11.3-ra, teljesen dinamikusan fut, stuttering nélkül.
Amúgy csak a 2042-t érinti. Sem a korábbi Battlefieldeket, sem más, általam játszott játékot nem.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Lendova #10112 üzenetére
Én is arra kezdtem gyanakodni, hogy az image sharpening-el basztak el valamit 21.11.3 után a BF2042 kapcsán, amit a legtöbb user valószínűleg be sem kapcsol. Én viszont minden játékban 70-et állítok be. 2042 bétában 90-100-at állítottam anno, ami ott a bokros részeknél segített (amikor megmozdult egy bokor, távolról úgy nézett ki mintha ott lenne valaki), de ezt a teljesre javították.
Most ki fogom próbálni, tegnap felraktam a 22.1.2-t. -
Fitzgerald
veterán
válasz oberschurke #10126 üzenetére
Ha döglődik a táp, jellemzően akkor szokott ilyen történni. Vagy akkor, ha túl sokat húztál a VRAM-on.
-
Fitzgerald
veterán
válasz oberschurke #10136 üzenetére
Ha csak egyszer történt meg, akkor valószínűleg nincs para. Ha elkezd valamiféle trendet, rendszert mutatni a dolog, akkor van valami gáz.
-
Fitzgerald
veterán
Na, stuttering kapcsán azt figyeltem meg így két hónapnyi vergősés, driverekkel való kísérletezgetés után, hogy ha mindent ultrára állítok, akkor gyakorlatilag megszűnik.
22.1.2-es driverrel (6700 XT, 5800x, 16 giga 3600-as RAM) teszteltem most.
Ha csak high-ra veszek vissza mindent, és a textúrákat ultrán hagyom, újrakezdődik.
High-ultra közötti váltás nálam kb. 10 fps-be kerül 1440p-n, ami azért nem kevés egy olyan játékban, ahol átlagban sincs meg a 100.Ugye írtam korábban, hogy csak a 21.11.3-as Radeon driverrel nem volt stuttering high-on, ultra textúrákkal.
Ennek tükrében én úgy látom hogy ez most kivételesen az AMD sara, nem a DICE-é.
Tehát egyelőre onnan indulunk, hogy ha nem ultrán játszok, akkor ezzel a konfgiggal proci limites vagyok.
Ez elég röhejes egy játékokban közel 5GHz-re boostoló 5800x-el , de oké, legyen.
Viszont a 21.11.3-as driverrel nem tapasztalható ez a jelenség.
Most még azt megpróbálom, hogy egyenként visszaveszem a beállításokat ultráról high-ra, és ha elkezd stutterelni, akkor meglesz az a beállítás, ami ezt okozza.
De lehet nem ilyen egyszerű a helyzet, meglátjuk.
Mindenesetre küldök egy reportot AMD-nek.
Biztos nem olvassák el, vagy ha igen, akkor jót röhögnek majd rajta recskázás/kávézás közben, de hátha. -
Fitzgerald
veterán
válasz RoliHero #10173 üzenetére
Nem monitorozom folyamatosan benchmark mode-ban, de biztosan kimutatná.
Frametime grafikon viszont folyamatosan ott van OSD-ben.
A minimumok biztos hogy nem jók továbbra sem (illetve nyilván a frametime grafikon sem fog teljesen kisimulni, mint mondjuk BFV-ben), de stuttering alatt leginkább arra gondolok, hogy beakad pár tizedmásodpercre a játék akár célzás közben, akár valamilyen más helyzetben.
Na ezek a dolgok szűnnek meg nálam ultrán 22.1.2-vel.
Illetve 21.11.3-al ezek egyáltalán nem voltak meg a feljebb említett ultra textúrák/high minden más beállítással sem, a meccs első 20 másodpercét leszámítva, amikor ugye még nincs tétje a dolognak (már ha a meccs elejére érkezel, és nem egy már zajló játék közepébe).
Nem tudom milyen felbontáson játszol, de első körben az ultra presetet próbálnám a helyedben.
1080p-ben szerintem reális egy 110-120 körüli átlag, és lehet nálad is megszűnik a stuttering.
Ha 1440p-ben nyomod, olyan 90 lesz az átlag (abból kiindulva hogy szinte ugyanolyan konfigunk van).
Gondolom neked sem 60Hz-es monitorod van ahhoz a konfighoz, nekem is fáj hogy itt a jó kis 144Hz-es 1440p monitor, és nem tudom élvezni ebben a játékban.
De inkább alacsonyabb átlag stuttering nélkül, mint magasabb átlag stutteringgel. -
Fitzgerald
veterán
válasz RoliHero #10176 üzenetére
Félreértettem akkor, azt hittem még mindig probléma nálad is a stuttering.
Minimumokban (1%, 0.1%) nem hiszem hogy várható előrelépés pusztán egy driver update-el.
Ez viszont már a DICE sara, hosszútávon rajtuk múlik majd, hogy ez a játék a legszarabbul összegányolt Battlefield címként vonul-e be a játéktörténelembe, vagy sem (most a játék hiányosságait inkább nem említem). -
Fitzgerald
veterán
Ennyire nem. Most két nagyságrenddel szarabb, mint eddig bármikor.
BF1-BFV-ben a stutteringet a standby memória okozta főleg, de arra viszonylag gyorsan lett megoldás egy Win10 task formájában, annak idején postoltam is a BFV topikba.
Aztán később lett ISLC, én amúgy azóta minden kompetitív játékhoz használom.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #10217 üzenetére
Nincs új a nap alatt. Ha benézel pl. a Cyberpunk topicba, vagy bármely, azzal a játékkal kapcsolatos hír komment szekciójába (ilyenből ugye nem sok van mostanában), jellemzően ugyanaz a 2-3 nick védi a játékot. Persze a vesszőparipájuk a picsogás meg a sírás, meg hogy valójában te a vásárló vagy a hülye, mert azt hitted hogy a bab is hús.
-
Fitzgerald
veterán
válasz RoliHero #10251 üzenetére
Hello, automatikusan üríti a készenléti memóriát Win10 alatt. Ez leginkább akkor fontos, ha relatíve kevés ramod van (mondjuk 2x8GB), és az általad játszott játékokban magas ramhasználatot tapasztalsz.
Pl. a BFV akkor stutterel (nem mikrolagról van szó, hanem hirtelen, pár tizedmásodperces dropokról), amikor kifogy a ramból, és a Windows üríti a standby memóriát.
ISLC-t te magad állítod be.
Meg lehet adni hogy ha mondjuk a standby memória mérete eléri a mittomén...1GB-ot, akkor a progi automatikusan kiüríti számodra a háttérben, miközben játszol.
Nem minden játék profitál belőle természetesen, de pl. a BF1 és a BFV igen.
Nálam így van beállítva az ISLC 2x8 giga ramra.
Csak megnyomod a startot, és aztán minimalizálod az ablakot (tehát ne x-eld ki).
2042-höz nem hiszem hogy kell amúgy (itt tök más oka van a stutteringnek), de ha játszol régebbi Battlefieldeket, akkor hasznos lehet (illetve egyéb játékokban is). -
Fitzgerald
veterán
válasz FollowTheORI #10297 üzenetére
"oké átgondoljuk a dolgokat, visszaülünk a tervezőasztalhoz kicsit..."
Ilyesmit hiába vársz tőlük. Látod milyen lett ez a tervezett scoreboard is amit bemutattak, gyakorlatilag tökéletesen illusztrálja az ottani mindsetet. Mégis csak svédek.
-
Fitzgerald
veterán
válasz prokxy #10406 üzenetére
Nekem ezzel még nem is lenne bajom, ha tudnám hogy mit kapunk majd.
Mondjuk alap kiadásom van 15 rongyé, de attól még ez egy fél játék fele, ami ráadásul g#ciszarul is fut.Döglődik a BF-franchise kapcsán:
A Dragon Age-en kívül talán már nincs is más, nagy franchise-uk (ok tudom, Sims) amit ne nyírtak volna ki az elmúlt néhány év során.
Úgyhogy én úgy gondolom, hogy a Battlefield-et nem engedhetik elsüllyedni.
Mindenesetre abból hogy milyen lesz az első szezon világosan látszik majd, hogy mi az EA szándéka a játékkal, illetve a Battlefield branddel.
Nyilván ők is tudják hogy két darab szotyoládé meg három darab skin, 1 új map nem lenne elég ide már márciusban sem, nemhogy júniusban.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
-
Fitzgerald
veterán
Én sem. Tudjuk milyen a live service EA-módra.
Egy darabig kussolunk mint szar a fűben, illetve úgy teszünk, mintha abszolút prioritás lenne, hogy helyrerakjuk a játékot.
Csöpögtetünk egy kis valamit, aztán megint kussolunk egy jó darabig, míg már szinte alig érdekel valakit a játék.
Közben belengetjük a következő nagy címet, hogy még inkább elvonjuk a játékosok figyelmét a korábbi, kolosszális mellényúlásunkról.
Aztán bejelentjük, hogy ennyi volt a "live service".Csak hát ez a játék nagyon-nagyon gyorsan zakózott irgalmatlan nagyot úgy minden szempontból, még a legnagyobb "tartalomgyártó" shillek is látványosan táncoltak ki a játék mögül 2 hónap alatt. Kénytelenek lesznek stratégiát váltani.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz sixpak #11288 üzenetére
Szerintem ez ízlés dolga. Én pl. tökre nem viszketek ultrawide monitorért.
Láttam, próbáltam, de otthonra annyira nem kéne.
Illetve nem ezek a 34 inchesek. 40+ inchtől felfelé kapnék olyan, vagy esetlegesen jobb felhasználói élményt egy UW monitortól, amit a 32"-es 16:9-es monitorom biztosít (számomra fontos a vertikális méret, nem szeretek ilyen lapos, elnyújtott szarságot nézni).
Ilyenből meg nem sok van, a legtöbb megfizethető, 144Hz-es, normális panellel szerelt, nagyfelbontású UW monitor 34 inches.
És igen, akkor még mindig ott van az, hogy majdnem 1.5x annyi pixel, szóval modern címekhez kell a csúcs VGA is.
Valahol értem amit írsz, annak idején a 4:3 -> 16:9 váltásnál éltem meg valami ilyesmit, de számomra valahol itt van a határ, megvagyok ultrawide nélkül, közel nincs akkora a wow-faktor, mint az említett váltás során. -
Fitzgerald
veterán
válasz spanglee001 #11383 üzenetére
Sokan már nem játszanak, jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy halk kisebbség < hangos többség.
-
Fitzgerald
veterán
Na, látom van 4-5 fps teljesítménynövekedés (legalább is AOW menüben) az előző verzióhoz képest, azonos beállításokkal. Az nálam 3% plusz. Dolgoznak keményen a srácok.
-
Fitzgerald
veterán
Összefoglalva:
Június elején indul az első season. 1 új map, 1 új operátor, új fegyverek, járművek, stb.
Illetve klasszikus fegyverek is várhatóak Portalból, amelyek átdolgozott formában kerülnek majd át, illetve lesznek használhatóak AOW-ban.
Ez az első új, kanadai map állítólag olyan lesz hogy íjj, minden tapasztalatukat beleteszik a designba, és a jövőben is ezzel a design filozófiával kreálják majd a mapokat.
Új animációk, voice lineok az operátoroknak. Az operátorok külsején is változtatnak, hogy ne nézzenek ki úgy, mint aki most jött vissza a nyaralásból.
A mapok steril látványvilágát is igyekeznek feldobni különféle tereptárgyakkal, átdolgozott, infantry gameplay-re fókuszáló terepelredezéssel, több fedezékkel.
Teljesítményen is dolgoznak, de ne várjunk csodát, nyilván nem fog 4 magos i7-el, meg 6 éves VGA-val jobban futni a játék. CPU spikeokat igyekeznek eliminálni illetve minimalizálni, ahogy azt már a 4.0-ás peccsben is tették (igen?).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN