Új hozzászólás Aktív témák

  • IreN!CuS

    őstag

    válasz ADAM1337 #127 üzenetére

    Az a baj, hogy én ha a mostani pályákat hasonlítom összes a CoD1-2-4 es war mapokkal.

    Harbor / Tigertown ( CoD1 ) | TJ / Matmata / Burgundy ( CoD2 ) | Crash / Crossfire / Vacant ( CoD4 ) mind kisebb, egyszerűbb volt. Persze voltak régebben is nagyobb pályák ( Neuville / DW / Carentan / Railyard / Strik ) de a route-ok még ott is egyszerűbbek voltak.

    Általában volt 2-3 választható út amerre mentetek ( TJ A-ra 1 nagyon max 2 bejutási pont volt / Burgundy B 1 / Crash A max kettő ), még a nagyobb pályákon is kevés támadási pont volt ( Railyard A 2 / DW A 2 / ) itt meg nagyon nagyon sok út van.
    Az egyik meccsen azt néztem,hogy 5 ember nem tudja lefogni az összes lehetséges támadási útvonalat. Ha meg nyitva hagysz 1-1 részt biztos, hogy jön seggbe a meglepi.

    És akkor nem beszélve arról, hogy egy pici összebeszéléssel túltudod tölteni az adott részt a pályán és lesz egy 2v1 3v2 4v2 szituáció amit szinte lehetetlen megfogni a shoti thompson erőssége miatt.

    És akkor jöhet a retake - ami izgi - csak nincs időd mert nem érsz át.

    Szóval nekem úgy tűnik, hogy nagyon polkorrektek akartak lenni és mindkét oldalnak lehetőségeket akartak teremteni csak túlzásba vitték.

    Nincs azzal szerintem semmi baj, ha egy pálya kimondottan védő ( harbor / carentan ) vagy támadó map ( burgundy / Railyard ). Annak is megvan a maga varázsa amikor a könnyebbik oldalon vagy de tudod, hogy nem cseszhetek el nem mert tudod fordulás után visszatámadni :) Na mindegy kicsit túlmagyarázom

    Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

Új hozzászólás Aktív témák