Új hozzászólás Aktív témák

  • thyeby

    őstag

    válasz Bubi #31129 üzenetére

    Az évi egy, az a valóságban évi kettő. És két autónál már évi négy. (A gumisnál ez szelíd, ha nyolc ropinál nem több.)
    Igazad van, hogy még így is luxus egyféle értelemben, ám esetemben másról van már talán szó. Kifulladok 8 kerék le-felszerelésétől. Öregszem.
    Használt gépeket nézegettem. Az általad linkeltben nem igazán bízok meg emiatt a szivargyújtós megoldás miatt. Viszont 25-ért már van levegős használt CP (Chikago Pneumatic), ill épp tegnap kelt el hatezerért egy a német íbén.
    Egy 220 V-os megoldás azért lenne szimpatikusabb számomra, mert a feszültséget könnyebben, hamarabb a kocsi köré telepítem, mint a légnyomást. Ám abból nem tudom, miként állítható be gyári értékre a nyomaték - ha egyáltalán beállítható.

    A berohadt csavarokkal nem szenvedek, ráteszek egy méteres csövet a keresztkulcsra, azt még az óvodás fiam is meglazíti. Ám remekül elébe lehet menni ennek a jelenségnek, ha felszereléskor egy gyufaszállal megkenegetjük litonzsírral a tőcsavarokat. Nem is fontos minden alkalommal, csak amikor már száraznak hallik/érződik a kicsavarozás.

    [ Szerkesztve ]

    Több fa van, mint asztalos!

Új hozzászólás Aktív témák