- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Armitage
tag
válasz HeyArtyom #18 üzenetére
Szia!
Szerintem ne akarj eladni belőle semmit garancia időn belül,mert csak felesleges idegeskedést okozol magadnak.
A saját történetem.
Itt a PH-n vásároltam egy még garanciális alaplapot.
Minden rendben lezajlott.Az eladó rendben elküldött mindent.
Körülbelül egy hónap használat után a lap megadta magát.
Mondom semmi gond,kapcsolatot felvettem a Aqua-val ,lapot elküldtem és vártam türelemmel.
Majd pár napja jött a levél hogy a lap nem javítható és cserélni sem tudják,adjak egy számlaszámot amire visszautalják a számlán szereplő vételárat a futár díj levonása után.
Meg is adtam nekik egy számlaszámot és ekkor kezdődtek a gondok.
Más nap válasz,ők csak a számlán szereplő személynek hajlandóak fizetni(akitől vettem a lapot)vagy ha ez a személy ír egy meghatalmazást akkor nekem is kifizetik.
Érdekes a történetben hogy fizetni nem akarnak,de levásárolni, levásárolhatom az összeget ha akarom.
Természetesen ezekről a feltételekről sem a számlán,garancia levélen egy szó sem esik.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...