Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Linkin1994

    senior tag

    válasz Shyciii #33 üzenetére

    Nem volt programozó csere.Csak annyi hogy mint startup eddig bírták.Nem egy videóban mondták,hogy azzal a kapacitással ami nekik volt évi 2 telefont bírnak supportálni.Viszont ha nem adnak ki több telefont akkor földbe állnak ezért is olvadtak össze az Oppo-val és ezért is lett egységes rendszer.Erre a sorsra fog jutni majd nothing is.Azok is nyomják a süket dumát,hogy azért nem adnak ki új telefont mert nekik fontos a support.Ja persze csak szimplán 1 telefonra nincsen kapacitásuk :DDD

    [ Szerkesztve ]

    YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w

  • tomp

    félisten

    válasz Shyciii #33 üzenetére

    7T Pro-n Telenor VoLTE volt hivatalosan? Mutasd!
    Az megvan, hogy a VoLTE hivatalos támogatása nem csak egy kapcsoló átbillentését jelenti?
    Amíg a szolgáltató nem adja át a hivatalos szolgáltatói konfigurációt addig nem kapcsolhatja be a telefon gyártó. Az egy dolog, hogy esetleg root után bekapcsolható(ha ROW a default konfig) vagy a OP logkitben.
    Amúgy miután alaposan teszteltem a Telenor Bulgária konfigurációt nyugtáztam a support felé, hogy ez tökéletes. Meg is csinálták onnantól, hogy a magyar Telenor kártyával a Telenor Bulgária konfigurációt alkalmazta a telefon. Azaz csak egy logkit-es VoLTE switch "on" művelet kellett.
    Most már jobb a helyzet. Miután összeálltak az Oppo-val a Yettel konfiguráció már az Oppo-tól van mivel az Oppo jelen van a szolgáltatónál. A Oneplus viszont nulla supportot kapott a telenortól. Még akkor is mikor forgalmazták.

Új hozzászólás Aktív témák