Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brezo

    csendes tag

    www.aqua.hu - garanciakezelés 0!

    Üdv mindnekinek!
    Hát hol is kezdjem, talán ott, hogy semmi bajom amúgy az aqua-val, többször is vásároltam ott, csak ha garanciát kéne kezelni, nevetnek a boltban.
    Tönkrement egy náluk vásárolt termék, garancia hozzájuk szól. A Dohány utcai bolt melletti szervíz van megadva ilyen ügyekre, de mivel csak hétközben 10-18ig van nyitva, nem tudok ebben az időpontban oda elmenni. Ezért is vettem meg ebben a boltban a terméket, mert nyitva vannak este 8ig. Hát mondom sebaj, hiszen jogszabály szerint a bolt köteles a garancia kezelésre, nem kell nekem ahhoz szervízbe mennem, ha nincs lehetőségem rá, nem véletlenül van ez így.
    Bementem, mondom mi a bajom, ők jönnek a szervízzel, hogy oda vigyem, d emondtam nekik, hogy az nekem nem jó, oldjuk meg. Ők a vállukat húzták, hoyg nem tehetnek semmit, csak a szervíz, de ha 1x oda nincs időm elmenni...? Akkor sem tudnak mit csinálni. Jöttem azzal, hogy a kereskedő köteles az általa eladott termék garanciális ügyintézésére és én ebben a boltban vettem és nem véletlenül a nyitvatartás miatt, de nem érdekelte őket. Hát erre nagyon szívesen írtam nekik egy megjegyzést a vásárlók könyvébe, persze tudom, hogy semmit sem ér.
    Jöttek azzal, hogy a garanciajegyen rajta van, hogy a szervízbe kell elvinni és abban az időpontban, és én hiába jöttem azzal, hogy az egy dolog, de ők is kötelesek tőlem átvenni, amire csak nevetve az volt a válasz, de hoyg ők nem tudják átvenni...

    Na jó, ebből ennyi elég is volt, elmentem, utólag még elolvastam a garanciapaírjukat amin az van, idézem: "A jótállás és szavatossági igény a Bp., VII. Dohány u. 36. alatti üzemelő szakszervízben vagy a vásárlás helyszínén érvényesíthető..."
    Na most erre mit mondjak? Tudatlan, illetlen és nula segítőkészség!
    Majd valószínüleg a vezetőség jobban értékeli a levelem, mint ők.
    Hát ennyi.

  • Brezo

    csendes tag

    válasz dave93 #503 üzenetére

    Nem, amíg garanci van rá és ha kiadták volna a garjegyet, ami egy másik márkaszervízbe szólna, akkor is kötelesek ők a garanciát intézni, ahol vettem.
    Ha meg el tudnék menni, nem foglalkoztam volna témával, és ez a jogszabály sem véletlenül van, mert ha 1x megvetted abban a boltban a nyitvatartási időben, valószínüleg akkor már máskor el tudsz oda menni, ha valami probléma van.

  • Brezo

    csendes tag

    válasz samatt #505 üzenetére

    Hát elhiheted, hogy nem a Hardverker tehet róla, hogy nincsen benne tápátalakító!
    Drivert meg mindig érdemes a legfrisebbet letölteni... :D

  • Brezo

    csendes tag

    Hát igen, ezt mondom, hogy a forgalmazó arról nem tehet, hogy a gyártó nem rak bele tápátalakítót, nem arról van szó, hogy kiveszik. A kártya igényel egy bizonyos tápellátást, és olyan tápot kell venni hozzá és a gyártó is ezt feltételezi, hogy aki ilyen kártyát vesz, annak tápja is van hozzá. Én pölö úgy kerestem magamnak tápot, hogy az alaplapi 8 pólusú és 2db PCI-E tápcsati legalább legyen rajta.

Új hozzászólás Aktív témák