Új hozzászólás Aktív témák

  • Ripley

    tag

    Mistral!

    Sztori:

    Tápot vettem a Mistraltól márciusban (Sirtec, nem volt olcsó, 11E Ft). Sajnos feldobta a talpát a hétvégén, mondom semmi baj majd garanciába kicseréltetem. Visszavittem az üzletbe, ott megmondták, hogy a papíron amit adtak kis betűkkel rajt van, hogy hol a szervízpont, (én nem láttam, de ez az én hibám). Irány a szervíz, bemegyek, sorszámhúzásos rendszer, nincs senki, de várnom kellett, míg hívtak, odamegyek a pulthoz, elmondom mi a probléma azt mondja az arc, hogy adjam neki a cuccot, odaadtam, meg sem nézte, hogy igaz-e amit állítok, könyvelte, hogy rossz a cucc. Azt mondja, hogy ilyen tápot már nem forgalmaznak, ezért ad egy papírt, levásárolhatom. Mondom jó, akkor kell egy táp, mondom legyen az enermax, arra akkor csak kb 9E Ft-ot kell ráfizetnem és lesz egy új király tápom, erre azt mondja, hogy 13490-et kell befizetnem, mert a táp amit bevittem csak 6500-at ér. De mondom az 11E volt akkor hol a többi 5500, a garancia nekem azt takarja, hogy az egész értékre garanciát vállalnak, erre azt mondja, hogy az árra ők nem vállalnak garit, (mondom mivan?), meg egyébként is hogy gondolom, hogyha például nekem elromlik a DVD-íróm mondjuk akkor ők adnak egy tök újat, ami akár 3x többet tud, nekem ingyen. Erre mondom neki, hogy az LG DVD-írómat a 4083-ast a cég ahol vettem garanciában egy az egyben kicserélte egy 4163-asra, akkor az hogyan van? Azt mondja, hogy az nem úgy van, de azt már nem indokolta meg, hogy miért, én vegyem tudomásúl, hogy a táp amit bevittem csak 6500-at ér és kész. Jó, de mondom akkor ha ők a szervíz, akkor szervízeljék meg a kütyümet, itt hagyom addig. A válasz: Hát ők igaziból ezt nekem nem javasolják, mivel ők nem is szervíz, ki kell küldeni a gyártóhoz, és az több hónap lenne, és ... Ekkor meguntam és azt mondtam, hogy megveszem a másikat, mire közölte, hogy jó, de arra csak 2006 márciusig tud garanciát adni, mert ez cserekészülék. Na ekkor már hiper ideg voltam, de mondom mihamarabb megszabadulok tőle, mert a következő okosságra már kiszedem a pult mögűl. Úgyhogy felmentem az eladótérbe a papírommal, kifizettem a 13490 Ft-ot, és átvettem az új tápot, de okúlva az előbbiekből megkérdeztem, hogy hol tudom érvényesíteni a gyártói 3 év garit, ha ők csak 4 hónapot adnak? Erre az eladó nem tudott érdemleges választ adni, azt mondta, hogy ők nincsenek kapcsolatban a gyártóval, és nem tudja mi van ilyenkor. És mondom akkor a nagyker felé kellene reklamálnom, ha vallami probléma van? Mondanom sem kell, hogy ezt sem tudta. Na ekkor lett teljesen, egy életre elegem a MISTRALból, sarkon fordúltam és hazajöttem.

    A dologból okúlva senkinek sem sem ajánlom ezt a szemét céget, ahol a garancia annyi, hogy használtáron megveszik tőled a rosszat, és vehetsz egy másikat helyette. Én tuti, hogy többet a közelébe sem megyek a boltnak, és ezt javaslom mindenki másnak is.

    Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de le kellett írnom ezt a dolgot, mindemki okulására.

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

Új hozzászólás Aktív témák