Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz wolfhgb #2275 üzenetére

    fejmozgás nélkül? Azért ugye tudod hogy a szemed tud mozogni a fejedtől függetlenül is? :) Én pl eléggé élesen látoom a vállam irányában lévő poharamat úgy, hogy közben előre nézek. De még ha nem is 200+ fok, számolj 160-180-nal, az is sok.
    Azért mondtam a 200+ fokokat, mert ez állt a StarVR specifikációjában.

    "Tehat innentol tok folos a 210 fokos latoterbol kb 100 foknyit 4k felbontasban megjeleniteni, oda kb meg full hd sem kellene, igy gondoltam azokat amit irtam."
    És hogy fogsz nagyüzemben olyan kijelzőt gyártani, ami a peremei fele 60-80 ppi, és ez folyamatosan nő több százra a képernyőn bentebb érve? Mi több, hogy fogod leprogramozni hogy nem konstans a pixel sűrűség? Nem véletlenül nem gyártanak ilyen képernyőket. Ellenben lehet azonos pixelsűrűséggel készíteni akármekkora kijelzőt, és kombinálva a pupillakövetéssel, hogy csak ott rendereljen teljes pontossággal ahova a pupilla fókuszál, a többi helyen csak közelítse, sokat lehet spórolni az erőforrásokon úgy, hogy ne kelljen mind a százmilliárd pixelt kiszámolni. Erről volt szó fentebb a foveated renderingnél. Fényévekkel egyszerűbb mint egy nem homogén koordinátarendszerben dolgozni .

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák