- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz wolfhgb #2275 üzenetére
fejmozgás nélkül? Azért ugye tudod hogy a szemed tud mozogni a fejedtől függetlenül is? Én pl eléggé élesen látoom a vállam irányában lévő poharamat úgy, hogy közben előre nézek. De még ha nem is 200+ fok, számolj 160-180-nal, az is sok.
Azért mondtam a 200+ fokokat, mert ez állt a StarVR specifikációjában."Tehat innentol tok folos a 210 fokos latoterbol kb 100 foknyit 4k felbontasban megjeleniteni, oda kb meg full hd sem kellene, igy gondoltam azokat amit irtam."
És hogy fogsz nagyüzemben olyan kijelzőt gyártani, ami a peremei fele 60-80 ppi, és ez folyamatosan nő több százra a képernyőn bentebb érve? Mi több, hogy fogod leprogramozni hogy nem konstans a pixel sűrűség? Nem véletlenül nem gyártanak ilyen képernyőket. Ellenben lehet azonos pixelsűrűséggel készíteni akármekkora kijelzőt, és kombinálva a pupillakövetéssel, hogy csak ott rendereljen teljes pontossággal ahova a pupilla fókuszál, a többi helyen csak közelítse, sokat lehet spórolni az erőforrásokon úgy, hogy ne kelljen mind a százmilliárd pixelt kiszámolni. Erről volt szó fentebb a foveated renderingnél. Fényévekkel egyszerűbb mint egy nem homogén koordinátarendszerben dolgozni .Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...