Webáruházat nyitott a Rossmann

A Rossmann az elmúlt hónapban megnyitotta saját webshopját a Fotexnet Áruházban, és ezzel a nagy drogériai láncok közül elsőként lépett az e-kereskedelmi piacra. Az internetes boltban mintegy 1200 állandó és több száz akciós termék található, amelyek között a hagyományos drogériai és szépségápolási termékeken túl olyan kategóriák is megtalálhatók, mint a játékok, a babafelszerelés, a bio- és reformélelmiszerek. A Fotexnet Áruházban megrendelt termékeket futárszolgálattal szállítják házhoz, a leadott rendeléseket akár már másnap kikézbesítik a futárok.

A Rossmann fontos stratégiai lépésnek tekinti az online kereskedelem felé történő nyitást, amely a tervek szerint jelentősen megváltoztathatja a drogériai termékekhez kapcsolódó hazai vásárlási szokásokat. Ennek jegyében a cégnek a Fotexnet Áruházban megjelenített teljes termékkínálata hamarosan a vállalat saját weboldalán is megvásárolható lesz. Az önálló, honlapba integrált webáruház, amely jelenleg fejlesztés alatt van, szintén a Fotexnet Kft.-vel együttműködve készül.

Azóta történt

Előzmények