Újabb nagy cég az iPhone hálójában


Úgy tűnik, Steve Jobs már megint tudott valamit, amit a többiek nem. Erős kétségek fogadták az Apple új fejlesztésének, az iPhone-nak indulását, ám a kezdeti hatalmas siker után sorra következtek az elmúlt hetekben egyre-másra azok a lépések, amikor mind több cég kínál alkalmazásokat, lehetőségeket az iPhone-ok tulajdonosainak. Az egyik legújabb érdekes módon egy könyvkiadó – igaz, nem akármelyikről van szó, hanem a HarperCollinsról, a világ egyik legnagyobb kiadójáról.

A cég vezetői ma jelentették be, hogy kifejlesztettek olyan kapcsolatot, egy weboldalt, amely az iPhone-t használók számára lehetővé teszi, hogy külön nekik szánt részleteket (az első két fejezet 10 oldalát) megtekintve böngésszenek a kiadó legfrissebb, legkeresettebb könyveiben.

Brian Murray, a HarperCollins Publishers Worldwide elnöke elmondta, hogy a papíralapú könyvkiadóknak egyre fontosabb a digitális eszközöket használó célközönség elérése, s épp emiatt már körülbelül 10 ezer könyvet digitalizáltak. A könyveket megmutatják, betekintést nyújtanak, s várják a visszajelzéseket.

A könyvek digitalizálása, az új termékek neten keresztül történő promóciója nem újdonság, ám azt – a háttérben megkötött kereskedelmi szerződésektől eltekintve – mondhatjuk, hogy az Apple mobil eszköze alkalmasabbnak tűnik az ilyen típusú marketingre, mint az eddigiek – ha nem is feltétlenül technikailag, hanem az Apple-nél megszokott professzionalista kampány következtében.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények