Új pénzügyi konszolidációs megoldás az Oracle-től

Az Oracle ebben a hónapban piacra dobta Financial Consolidation Hub rendszerét, amely az adatelemző alkalmazásokat felölelő Corporate Performance Management csomag legújabb tagja. Az új megoldás a különböző forrásokból származó információkat egyetlen átfogó pénzügyi nézetbe integrálja. Az összevont adatok birtokában a vállalatok könnyebben meg tudnak felelni a beszámolási kötelezettségeiknek, valamint a kiterjedtebb közzétételi és a hiteles belső ellenőrzési feltételeknek, amelyeket például a Sarbanes–Oxley-féle törvények, az Egyesült Királyság egységes törvényei, illetve más nemzetközi hatóságok előírásai követelnek meg.

A Financial Consolidation Hub az Oracle konszolidációs rendszereinek harmadik tagja: a nemrégiben bemutatott Product Information Management Data Hub a termékadatok, a tavalyi évben megjelentetett Customer Data Hub pedig az ügyféladatok egységes, központi kezelését és megjelenítését biztosítja különböző alkalmazásokból származó adatokból.

A most bevezetett modul a leányvállalatok adatainak beérkezésétől az összevont eredmények szétküldéséig a teljes konszolidációs folyamatot automatizálja, így csökkenhet a manuális adatrögzítésből eredő hibalehetőségek száma, és lerövidülhet az eredmények elkészítéséhez és szétküldéséhez szükséges idő is. A munkafolyamat-alapú bővíthető keretrendszerben a felhasználók a proaktív értesítések, illetve a konszolidáció egyes szakaszaira kiterjedő részletes nyomkövetési adatok révén mindig naprakész információkhoz juthatnak. Az Oracle megoldotta a fejlesztés során, hogy az „azonnali” konszolidációs funkcióval lényegében egyetlen gombnyomással összevonhatóak legyenek akár több száz fiókiroda adatai is. A konszolidációs rendszer többdimenziós kimutatáskészítő lehetőségeivel értékes elemzések végezhetők; a forgalmi adatok valós idejű visszakeresésével például különféle tendenciákat és ok-okozati összefüggéseket lehet feltárni.

Azóta történt

Előzmények