Frissítve: A HP az utóbbi időben több nagy változást is megélt; bagóért árulták a TouchPadet, azt mondták, hogy megszüntetik, végül azonban megtartották a PC-bizniszt, majd többször is vezérigazgatót cseréltek. Aztán a minap futótűzként kezdett terjedni a neten hír, mely szerint új logót is kapott a vállalat, de kiderült, hogy egy félreértésről van szó.
Még 2008-ban a Moving Brands a cég teljes dizájnjának megújításán munkálkodott, a folyamatból azonban nem lett semmi, külföldi források valamiért most mégis felkapták a dolgot, Annak idején az MB munkatársai elmondták, hogy a gyártó „digitális őslakos, környezettudatos és folyamatosan megújuló”; ezt szerették volna az új dizájnnal érzékeltetni. A logó vonalának dőlésszöge ugyanúgy 13 fok, mint az eredeti logónál volt, egyben emlékeztet minket a programozók által sokat bámult per jelre. Nekünk tetszik a dolog, kár, hogy nem lett belőle semmi.