Magyar adattár-megoldás kisvállalkozásoknak

Ha egy cégnél több számítógépen dolgoznak elektronikus dokumentumokkal, nem könnyű feladat megoldani a fájlok rendszerszintű kezelését. A felhasználók sokszor szembesülnek olyan problémákkal, hogy nem tudják, hol található egy bizonyos dokumentum, melyik annak legfrissebb változata, vagy hogy lehet egy nagyobb méretű dokumentumot eljuttatni egy üzleti partnernek. Fájlszerver alkalmazása és a dokumentumok könyvtárstruktúrában történő tárolása ugyan sok gondot megoldhat, de még ennél a módszernél is maradnak nyitott kérdések. Ezek a problémák a kisvállalkozásoknál is megjelennek, ezekre adhat megoldást egy most bemutatott hazai fejlesztésű informatikai szolgáltatás.

A Central-DOC kimondottan egy kisvállalkozások számára kifejlesztett magyar dokumentumkezelő rendszer, amely központi szerveren tárolja egy adott cég összes anyagát, támogatja a csoportmunkát és a kommunikációt a belső és külső munkatársak között. A dokumentumokhoz egy webböngészőn keresztül lehet hozzáférni, így nem szükséges semmilyen kliens telepítése, és gyakorlatilag azonnal elérhetők a cég összes gépéről. A rendszer "aktív szűrésen" alapuló kezelőfelülete leegyszerűsíti a dokumentumok keresésének és kezelésének munkafolyamatát, és használatához nincs szükség speciális számítástechnikai ismeretekre.

A Linux-alapokra épített Central-DOC beépített védelemmel rendelkezik a fájlsérülések és a vírusfertőzések ellen. A rendszer az uralkodó Internet Explorer böngésző mellett a Firefoxot is támogatja, említésre méltó az is, hogy a termék használatával lehetőség van az elterjedt windowsos irodai infrastruktúra mellett hatékony Linux-alapú irodai rendszerek építésére is. A szolgáltató szervere korszerű környezetben, állandó operátori készenlét mellett üzemel, 24 órás technikai támogatással. Ezen felül a Central-DOC részét képezi a telefonos ügyfélszolgálat is, illetve a több mint 180 oldalas PDF és HTML formában elkészült dokumentáció.

Azóta történt

Előzmények