Még mindig rengetegen játszanak a Candy Crush nevű cukorforgató játékkal, illetve az azt készítő King Digital Entertainment több mint 200 másik címével. 2015 harmadik negyedévében például havi 474 millió aktív felhasználója volt a vállalatnak. A húzónév továbbra is a Candy Crush Saga, de a mikrotranzakciók száma 2013 óta apad. Nem vártak tovább, hagyták, hogy felvásárolja őket az Activision Blizzard (a két cég 2008-ban olvadt össze), piaci ár fölött, részvényenként 18 dolláros áron. Az üzletet jóvá kell hagynia az ír hatóságoknak is, várhatóan 2016 tavaszára fejeződhet be a tranzakció.
Az 5,9 milliárd dolláros vételár a felhasználószám és a forgalom alapján (2014-ben 1,33 milliárd dollár) nem kiugróan magas, főleg a tavalyi Facebook WhatsApp felvásárlás 19 milliárdja után, azonban így is komoly összeget kell letennie az idei év végére 36 milliárdos bevétellel kalkuláló Activision Blizzardnak.
Hogy egy leszállóágban lévő, mindeddig megújulni nem tudó vállalat megéri-e a rá fordított összeget, hamarosan kiderül. A Zynga és a Farmville esete jól mutatja, hogy a csúcson túl elbocsátásokra és átalakításra van szükség, a siker pedig ennek ellenére nem garantált. A facebookos játékok ráadásul egyre kevésbé érdekesek a felhasználóknak, főleg úgy, hogy a fiatalabb generáció szerint a közösségi oldal már nem menő.