A bankokat is eléri az IP-telefónia

A Cisco Systems már a nyolcmilliomodik IP-telefonját is leszállította, ráadásul sikerült meggyőznie a világ egyik vezető pénzintézeteként nyilvántartott Deutsche Bankot is arról, hogy nála is eljött a rendszerváltás ideje a kommunikációs megoldásokban. A bank a telefóniás igényeinek stratégiai felmérése után ki is választotta a Ciscót az egységes kommunikációs megoldás szállítójaként.

A német pénzintézet közel 1000 darab Cisco 7961 és 7911 IP-telefont telepít amerikai fiókjaiban, és bevezeti a Cisco Unity egységes üzenetkezelő rendszert is. Ez az IP-alapú megoldás a szokásos hangposta-funkciót webes böngészővel párosítja, így a felhasználók telefonról és PC-ről egyaránt hozzáférhetnek hangüzeneteikhez és rendezhetik azokat.

A Cisco Unified CallManager híváskezelő szoftverbe beépített Extension Mobility segítségével a bank alkalmazottai bármelyik készülékre bejelentkezhetnek, és a saját telefonszámukkal, beállításaikkal és címtáraikkal személyre szabhatják. Azok a vezetők például, akik értekezleten vesznek részt a Deutsche Bank valamelyik másik irodájában, a megbeszélés helyszínén bejelentkezhetnek bármely Cisco 7961 Unified IP-telefonra, és a saját egyéni üzenetlekérő gombjukkal férhetnek hozzá a Cisco Unity üzenetkezelő rendszeren tárolt üzeneteikhez – mintha csak a saját irodájukban lennének. A hatékonyság növelését szolgálják az olyan új, helyhez nem kötött szolgáltatások is, mint a PC-ről történő telefonálás.

Reiner Bayard, a Deutsche Bank hálózatokért felelős ügyvezető igazgatója szerint a Cisco új, egységes kommunikációs szolgáltatásaival könnyedén egy rendszerbe integrálhatják a hang-, kép- és adatátvitelt, míg a hálózat és a szolgáltatások átméretezése egyszerűen megtörténhet, a fejlődés igényeinek megfelelően.

Azóta történt

Előzmények