- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Reklámblokkolók topikja
- Aliexpress tapasztalatok
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- Linux kezdőknek
- Netflix
- Synology NAS
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Egy kis kellemetlen problémával állok szemben. Áttértem erre a szolgáltatóra és pénteken azt az ígéretet kaptam hogy Hétfőn 8-12 között jönnek és bekötik a internetet és tv-t. Ez nem történt meg, fél2kor hívtam fel az ügyfélszolgálatot értetlen fejjel hogy mi van. Az ügyintéző hölgyike se tudta mi van, csak azt látta hogy a címemre ki van adva feladatnak hogy jöjjenek ki. Annyit tudott csinálni hogy módosította a dolgokat mai napra 8-12 közötti időpontra. Na az van hogy most van fél 1 és még senki nem jött ide. Nemrég beszéltem újra az ügyfélszolgálatossal aki annyit tett hogy csekkolta a dolgokat, várakoztatott 10 percig majd sűrű bocsánatkérés közepette megnyugtatott hogy holnap biztosan megérkeznek. (holott tegnap ugyanezt az infót kaptam hogy ma már biztos kifognak jönni)A kérdésem csupán annyi: ez egy ekkora céggel hogy a fészkes fenébe történhet meg? Hogy nem is 1 komplett napot késnek, az ügyfélszolgálatosok szegények mást nem tudnak csinálni csak sűrű bocsánatkérés közepette ígérgetnek fűt fát az embernek, és akkor várjál. Konkrétan két délelőttöm ment el feleslegesen, holott jobb dolgom is volna, mintsem őket várni. Pláne nem 3 napon keresztül.
Valakivel esett meg hasonló dolog? Én néhány éve még UPCs voltam, akkor nagyon elégedett voltam velük, de ez idő alatt mi történt ezekkel, hogy ilyesmi előfordul?
Hihetetlen.....All→M8
-
válasz forrest85 #8205 üzenetére
Még ha az ügyfélszolgálat lenne itt a gond. Legalább azok elég koplex benyomást keltettek bennem. Látták azt milyen telefonról hívtam őket, mikor pontosan, és milyen kérést tettem. A gond itt a kommunikáció az ügyfélszolgálat és a szerelőbanda között. Mert most vagy az van hogy az esetleges rossz kommunikáció miatt nem jutott az a szerelőkhöz az hogy ide kell eljönni, vagy egyszerűen a megadott időpontban nem volt egy szerelő se a környéken, és sz*rtak a fejemre, és még tájékoztatni se tájékoztattak. Ha esetleg ne adj isten, holnap ugyanez lesz, és az utóbbi beigazolódik, isten irgalmazzon annak az ügyintézőnek aki engem fog fogadni, mert istenemre mondom hogy életemben először kifogok jönni a sodromból elég keményen.
Életemben először húztam fel magam ennyire egy ilyenen, ami normál esetben meg sem szabadna történnie.(#8207) club1
De ilyen ne történjen már meg. Volt dolgom már a Digivel, meg a T-Home-al, azok nem követtek el ilyet. De legyen, mert alapjává véve megértő típus vagyok. Szóljanak ide hogy baj van, vagy mit tudom én, adjanak egy újabb időpontot és el van rendezve. Kevésbé lennék dühös, de legalább megérteném. De jelen esetben még tájékoztatást se kaptam hogy ez meg ez van. Még nekem kellett utána járnom a dolgoknak. Most a fogyasztó van a szolgáltatóért, vagy a szolgáltató van a fogyasztóért. Nem mindegy, mert ha utóbbi, jó messze elkerülöm őket.[ Szerkesztve ]
All→M8
-
-
-
Mókolnak valamit most a hálózattal?
50/5ös netem van. Most mértem, de ez vicc...mod:
Ok, akkor nem egyedi a hiba[ Szerkesztve ]
All→M8
-
válasz Ghostman78 #10408 üzenetére
Én manapság nem hiszek az automatáknak.
Pár napja felhívott a Té egyik automatája és közölte velem hogy 60k tartozásom van, holott nem isDe nyílván akkor tiszta mi a helyzet
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
válasz callmeakos #10409 üzenetére
Bizonyos oldalak pl. be se jönnek (Facebook, Időkép)
PH is úgy hogy a képeket hol behozza, hol nem.All→M8
-
válasz Ghostman78 #10414 üzenetére
Megemeli a régi előfizetők sávszélességét is a UPC
Mivel 120-as csomag továbbra is elérhető, ezért az eddigi 120-as csomagok előfizetői ne várják, hogy átkerülnek a 240 megabites csomagba, az az eddigi kínálat felé érkező újabb szint, régi előfizetőként ehhez csomagot kell váltani.
All→M8
-
Na most úgy tűnik megoldódott
Bár úgy tűnik vannak még gondok mert minden mérésnél más eredmény jön ki...
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
válasz Intruder2k5 #10422 üzenetére
http://speedtest.upc.hu/ nekem sem mér. A speedtest.net igen, és megfelelő sebességet mér, de érdekes módon vannak oldalak amiket még nem hajlandó behozni (pl. a fácse)
All→M8
-
Úgy tűnik nekem most állt helyre. Minden weboldal megy
All→M8
-
válasz Ghostman78 #10434 üzenetére
Megértelek, ezzel én sem tudnék azonosulni ha a helyedben lennék....
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
-
-
Ehhez a véleményhez én is csatlakozok. Fizetve van a számla. Innentől kezdve mint fogyasztó, nem érdekel hogy a szolgáltatónak ilyen olyan hasmenése van. Ki van fizetve a szolgáltatás, innentől az a kötelességük hogy biztositsák a szolgáltatást. Most nem arról van szó hogy évente ne csússzon be 1-2 hiba, mert az megesik. Dr ez ami itt megy már nem tudom mi óta az kezd tényleg tarthatatlan lenni.
All→M8
-
Jelentem valami nem stimmel megint az internettel. (XIII. ker) Úgy egy órája meg-meg akad az internetelérés, a router újraindítja magát, aztán megint van net. Mint pl. most. Remélem csak karbantartanak valamit.
All→M8
-
Nálunk teljesen meghalt minden. Videobox döglött, internet halott. Legalábbis mikor eljöttem otthonról dolgozni (~4:30)
(13. Kerület )[ Szerkesztve ]
All→M8
-
-
Szeretnék innen ismételten gratulálni a upc csodálatos hibaelhárítási képességének, hogy egy olyan probléma esetén ami távolról nem orvosolható, csak napok múlva tudjanak küldeni valakit. És az különösen vicc hogy dél előtt jelezve a problémát estig ne tudjanak küldeni egy szerelőt, csak Hétfőn... Vicc komolyan mondom. Addid komolyabb gond nincs a upcvel, amíg nem jelentkezik probléma, amit orvosolni kell....
All→M8
-
válasz kabelmania27 #17385 üzenetére
Egyszerű válasz: nincs internet, tv meg van.
Bonyolult válasz: egész nap akadozik az internet. Hol van, hol nincs. Most perpill. nincs. A modemet megnézve minden Led villog aminek kell, kivéve az Online-t, mert az nem világít. Ezért hívtam fel az ügyfélszolgálatot, a diszpécser ramért a modemre, látott valamit, de azt mondta ezt onnan nem tudja megjavitani, technikust kell kiküldenie. Hétfő szerinte a legkorábbi időpont mikor kitudnak jönni, holott nekem hétvégén dolgoznom kellene a gépenAll→M8
-
válasz kabelmania27 #17387 üzenetére
Most nem vagyok otthon, de ha jól emlékszem akkor azok is villognak. Pontos modemtipust nem tudok mondani. Annyit tudok így hogy Technicolor, ami WiFis. Már ha ez.számít.
All→M8
-
válasz kabelmania27 #17389 üzenetére
Megnéztem a dolgokat.
A modem pontos típusa a Technicolor 7200u. A ledek közül az online nem ég, illetve a DS villog. Az általad mutatott csillapító van használva és ahogy látom 3 ágú a koax osztó.Gubek-Einste
Ami után tavaly eljátszották, hogy új ügyfélként majdnem egy hétig sikerült bekötni a szolgáltatást, mert össze vissza kamuztak, meg a két fél egymásra mutogatott ( a upc meg a technikusok) azóta e téren azt se hiszem el, amit kérdeznek. Biztos olyan sok hiba van az éterben, hogy ide csak napok múlva érnek ide. Főleg ha hétvégén is dolgoznak.....All→M8
-
válasz kabelmania27 #17394 üzenetére
Ok, ez már picit magas nekem. Ha elmondod hol tudom ezeket megnézni, akkor megnézem. Amúgy nem volt birizgálva az osztó, 1 év alatt nem volt még ilyen gond.
Amúgy pontosítok: az US villog, a DS folyamatosan világít.[ Szerkesztve ]
All→M8
-
-
válasz kabelmania27 #17402 üzenetére
Csillapító nélkül ezek az adatok. Inkább lefotóztam, így egyértelműbb. Egyébként panel.
mobilarena.hu/dl/upc/2014-05/24/277297_aeufcnb9vvdk7rj6_dsc_0066.thumb.jpg
mobilarena.hu/dl/upc/2014-05/24/277297_ghnvixpw3woo7ykd_dsc_0064.thumb.jpgAll→M8
-
-
-
válasz kabelmania27 #17408 üzenetére
Most visszajött a net, de tegnap is ez ment. Hol elment, hol visszajött. Miután felhívtam az ügyfélszolgáltatot azóta nem jött vissza. Mostanáig. Remélem így marad ez az állapot. Azért megvárom a szerelőt, nézzen rá a dolgokra, mit mond, miért volt ez.
Amúgy Digital Bronze TV + Fiber Power 60 Net.All→M8
-
-
válasz kabelmania27 #17412 üzenetére
Azt sajna most nem tudom csekkolni, mert a TV-m jelenleg nem üzemel. Várom a cseredarabot
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest