- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Bittorrent topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz snake1977 #64246 üzenetére
Fényes nappal próbálj meg készíteni róla egy képet, tipus ismeretében ki lehetne számolni a bejövő jel erősségét.
Ez a modem érzékenyebb a jelszintre, mint az ubee, nézd meg csillapító nélkül javul-e a helyzet, lehet több lenne az snr és így kevésbé akadna.[ Szerkesztve ]
-
snake1977
őstag
válasz kabelmania27 #64252 üzenetére
Rendben, bár egész nyáron nem volt gond vele ezért is érdekes, de egy próbát megér, köszi.
Okés, leszedem a csillapítót holnap, most nincs szerszám a közelemben.[ Szerkesztve ]
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Januárban költözök Debrecenből Budapestre, ahova megyek ott is UPC lesz, milyen módon tudnám a mostani csomagomat költöztetni? A mostani csomagban 240-es net van, digital gold hd csomaggal, havi 8000 forintért - nem szívesen válnék meg tőle. Ahol most élek az a lakás szüleim nevén van, a UPC-s előfizetés édesapám nevén, ahova költözök pedig a nagybátyám lakása (apukám öccse), itt perpillanat nincsen UPC előfizetés. Ezt csak azért mondom, mert egyik helyen se rendelkezem tulajdonjoggal, a lakcímem is egy harmadik helyre van bejegyezve - szüleimhez. 2018. júniusáig hűségidő van a fentebb említett csomagra. Van arra bármiféle mód, hogy én ezt a csomagot elköltöztessem Budapestre? Ha igen és majd arról a helyről elköltöznék, akkor milyen módon tudnám majd ismét költöztetni a csomagot?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Willie
őstag
válasz Gubek-Einste #64256 üzenetére
Köszönöm a gyors válaszodat. Ennyi lenne az egész? Ezt hűségidő alatt is be lehet játszani?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Willie
őstag
válasz Gubek-Einste #64258 üzenetére
Szuper! Ilyenkor újraindul a hűség vagy marad a régi lejárati idő?
szerk.: Ahol most lakok lakás valószínűleg ki lesz adva albérletbe. Gondolom a mostani szolgáltatás költöztetése után gond nélkül lehet majd újraszerződni. ?
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
válasz Gubek-Einste #64248 üzenetére
Kedves Gubek!
Ezt az említett IPv6-t hol tudom megkeresni?
Előre is köszi -
cris78
őstag
Ha hétfőn este fizettem be egy számlát bankkártyával és jött vissza email is, hogy sikerült, akkor most az a számla miért van még ott a my upc-ben?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
4Grider
nagyúr
válasz cris78 #64263 üzenetére
Mert gondolom a - nagyobb hazai távközlési cégekhez hasonlóan - a banki kivonat könyvelésekor történik a saját ügyviteli rendszerükben a kiegyenlítés. Nálunk pl. a banki kivonaton jellemzően két munkanappal később jelenik meg a bankkártyás befizetés. Így egy hétfő esti befizetést ma vagy holnap érkeztetünk.
-
o.gaby
tag
A csomagoknál megadod az új címet, és ha olyan csomagokat is látsz, ami pl MIX valami, akkor van egyedi ajánlat.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Willie #64255 üzenetére
Üdv!
1221-et felhívod kérsz egy megadott napra költöztetést, eszközöket átviszed az új helyre és a kért időponttól élni fog a szolgáltatás, ha már a lakásba bevan vezetve a kábel kérhetsz saját beüzemelést.cris78: Kell pár nap mire lekönyvelik, de attól még jó helyre megy az összeg.
[ Szerkesztve ]
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet! Ezek milyen értékek:
Up:
1 43 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 43.8
2 44 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 43.0
3 45 Locked 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 43.0
4 46 Locked 53200000 64QAM 5120000 ATDMA 43.3Down:
1 8 Locked 410000000 256QAM 6952000 43.1 8.7
2 9 Locked 418000000 256QAM 6952000 43.2 9.2
3 10 Locked 426000000 256QAM 6952000 43.2 9.1
4 11 Locked 434000000 256QAM 6952000 43.2 9.1
5 12 Locked 442000000 256QAM 6952000 43.2 9.0
6 13 Locked 450000000 256QAM 6952000 43.1 8.5
7 14 Locked 458000000 256QAM 6952000 43.1 8.5
8 15 Locked 466000000 256QAM 6952000 43.2 8.5
Technicolor eszköz.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Willie
őstag
válasz kabelmania27 #64267 üzenetére
Szia! Ez jól hangzik, köszönöm szépen!
-
adp
őstag
válasz kabelmania27 #64269 üzenetére
újratettem a wint, eddig nem volt szükség sehol sem wifi driverre,csak ez az új konnekt box szarakodik...
win8at használok, az leszedi magának, de egyébként manuálisan is feltettem és semmi....írtam, hogy más hálózat és kábel oké[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Üdv Urak. Ma beszéltem az üfsz. el, felajánlották a CB. - t500 as nettel ingyen kiszállítással. 300Ft Al kevesebb lenne az előfizu. Most Cisco van 120 as nettel. Cseréljem?Leginkább WiFi kell, sima böngi, kis történt stb.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz kabelmania27 #64275 üzenetére
Még van egy év hűségem, nagyon nem kéregethetek.Ezt sem kértem, ők ajánlották. Nem tom mi legyen, routert venni nem akarok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomszli11 #64262 üzenetére
Ellenőrizni, hogy ez így van-e azt úgy lehet, hogy megnézed az admin felületen a Rendszer/Switch mód menüpont alatt, hogy van-e lehetőség váltani a router és a bridged mód között. Ha nincsen akkor biztosan IPv6 módban van az eszköz.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
pjen
félisten
válasz kabelmania27 #64278 üzenetére
Még van egy év hűségem.
-
pjen
félisten
válasz kabelmania27 #64278 üzenetére
Nem a 300Ft a lényeg, jobb lenne e a CB 500 mint Cisco 120?
-
4Grider
nagyúr
-
rellif
senior tag
A horizon go alkalmazás másnál működik?
-
faranus
aktív tag
Sziasztok újra!
Tanulságos story/továbbiakban tanács kérést olvashattok
3 hete szenvedek a budaörsi UPC internetével! (kb 2 és fél éve néhány modem meghalást leszámitva tökéletes volt a UPC szolgáltatása, 500 net, 3 TV-re Digital Gold, +HD csatornák minden!) Kb 3 hete kezdte el, hogy esténként, vagy nagyon lassú lesz a net, vagy el is megy fullra, de ezt irtam is akkor nektek!
Na a következők történtek:
Három ügyfélszolgálatos telefonváltás után sikerült elérnem, hogy kiküldjenek egy technikust! Persze a különböző ügyfélszolgálatos emberek, rendszerint ellent mondtak egymásnak, az egyik azt mondta központi a hiba, a másik közölte, hogy biztosan az én eszközömmel van a gond, stb. szó szót követett, a lényeg hogy kijött a technikus srác, (persze mondtak hogy ha nem talál semmi gondot akkor ki kell fizetnem a kiszállást!!), direkt mondtam, hogy esténként szokott előjönni a jelenség, napközben tökéletes, ilyen este 6 tól éjfél, 1 ig!
Egy fiatal srác volt, nagyon lelkiismeretesen végig mért mindent, meg is mutatta a saját tabletén, hogy milyen jelszinteket mér, meg sávszélességet, és minden rendben volt. Mondtam neki, hogy igen most jó, de akkor itt fogsz ülni estig, hogy hátha elő jön a jelenség (persze délelőtt tudtak csak kiküldeni, pedig külön kiemeltem, hogy este van a gond!!) mondta, hogy nem és elhiszi, hogy idegesitő a probléma stb, de semmi mást nem tud tenni, mint hogy kér egy karbantartást a hálózatra, ami abból áll, hogy megnézik a kábeleket a póznákon, és hátha ott rossz egy csatalakozó, vagy ilyenek! Nagyon kedvesen elbeszélgettünk, persze szidta a UPC-t rendesen, meg hogy majd jön a Digi, de az se a Kánaán stb.Két napig, nem hivtam őket, mert mondom nem megy egyik napról a másikar a karbantartás stb..
Tegnap este (kedd) megint elment a net, és hosszú tizen percekig vissza se jött, se kép se hang! Na mondom okés, felhivom őket, a 1221 /2/2 utan egy robot hang közli velem, hogy beazonositották a számom, és a körzetbembe hibát észleltek, de a technikusok már dolgoznak rajta és órákon belül helyre áll a rendszer, ha akarom kérhetek SMS értesitést, ha megjavitották akkor küldenek! Persze, hogy kértem, ma reggel jött is az SMS, hogy a hibát elháritották, és élvezhetem tovább az internet nyújtotta örömöket.
Egészen ma estéig, fél 9 ig birta, ugyan azokat a tüneteket produkálva csetlik, botlik, szarakszik a szolgáltatás.
Most hivtam őket, közel 40 perc zene hallgatás után se vették fel nekem!Szerintetek, mi legyen a következő lépés, én mint előfizető, mit tehetek hogy észre vegyenek! Fenyegessek, kérjek kötbért, keltsem a rossz hirüket, vagy csak simán törődjek bele?
Ha bárkinek, bármi ötlete, hogy mi legyen a következő lépés, akkor azt nagyon megköszönöm!Megvan mindenkinek a neve és minősége, akivel beszéltem telefonon, valamit én is rögzitettem az összes beszélgetést!
tisztelettel faranus :R
-
sixpak
nagyúr
válasz faranus #64286 üzenetére
Hozzám pénteken jön a szerelő, hasonló a gondom, ha kicsit visszaolvasol, megtalálod.
Én mondtam az ügyintézőnek, hogy feleslegesen jön a lakásra a szerelő, mert itthon minden rendben, de azt mondja, hogy máshogy nem megy. 4 körül fog jönni, ma pl. 9-kor ment gallyra az egész hulladék rendszerük.
Mondjuk én már 2 hete napi 5-10 mérést csinálok és mentek el minden lehetséges formátumban, hogy ha erőskődnek, akkor meg tudjam mutatni a 0,01mb feltöltést, meg a 0 letöltést, 350 jittert....
Volt, hogy egymás után 10 mérést csináltam, egyik tökéletes, fél perccel utána halott az egész.
Én még mindig azt mondom, hogy a mindenkinek 120mb/s-ra emelés miatt van az egész, nem bírja a hulladék hálózatuk, persze ezt elismerni nem fogják soha, én viszont bármeddig kész vagyok elmenni, annak érdekében, hogy ez az állapot megszűnjön, vagy így, vagy úgy.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Watercolour
aktív tag
Ha nincsen kimondottan szükséged az 500 megabitre, én nem váltanék a Connect Box unalomig ismételgetett problémái miatt.
-
Watercolour
aktív tag
válasz faranus #64286 üzenetére
Leírásod alapján a helyzeted kísértetiesen hasonlít az én nyáron történt 3 hónapos vergődésemre, melyet véletlenszerű szakadozás-packetloss hullámok okoztak. Az enyém talán valamivel még egyszerűbb is volt, mert nekem az elejétől elismerték, hogy látják, hogy valami hiba van, csak nem javították ki.
Összességében a következő tanácsokat tudom neked adni:
- MINDEN történésről vezess naplót. Percre pontosan jegyzeteld, kivel beszéltél, mit mondott, mi történt, mi volt a hibajelenség. Tudom, fárasztónak hangzik, de sajnos ez egy hosszú menet lesz. Tapasztalatból mondom.
- Ha van lehetőséged, építs egy monitorozó rendszert, mellyel éjjel-nappal megszakítás nélkül, másodpercre pontosan naplózni tudod a szakadásokat, csomagveszteségeket, és ezt tudasd is az ügyfélszolgálattal.
- NE rögzítsd a telefonhívásokat, mert törvénytelen. Ezért kell a napló vezetése. (Vagy legalábbis ne hangoztasd és ne használd fel semmire.)
- Higgadtan, de erélyesen mondd el az ügyfélszolgálatnak, hogy a hiba továbbra is fennáll. Ne hagyd, hogy lerázzanak. Ragaszkodj hozzá, hogy legyen nyitott (tehát nem lezárt) hibajegyed, ezt a MyUPC-ben meg tudod nézni a "folyamatban lévő ügyeim" menüpontban.
- Olvasd át a hatályos ÁSZF vonatkozó részeit (szolgáltató hibajavítási kötelezettsége, elmaradás esetén mi történhet: kötbér, rendkívüli felmondás, stb.)
- Higgadtan fenyegetőzz NMHH bejelentéssel és az ügy végén tedd is meg a bejelentést. Mondd el, hogy naplót vezetsz a történtekről, és a hatósághoz fogsz fordulni. A hatóság az eljárás alatt egyébként a hangfelvételeket ki fogja kérni a szolgáltatótól, ezért nem szükséges neked (és nem is szabad) rögzíteni.
- Ragaszkodj ahhoz, hogy kötbért kérsz, hiszen nem tudták a hibát 72 órán belül kijavítani. Ha elutasítják, panaszold meg, és kérj írásban pontos jogi indoklást arra, hogy miért nem kötelesek kötbért fizetni. (Ezt valószínűleg megpróbálják elcsalni úgy, hogy a te hibajelentésed a technikusi kiszállással lezárták, tehát elvégezték 72 órán belül, viszont a "külső hálózati hibát" akár hónapokkal később is kijavíthatják, szerintük azért neked nem kell kötbért fizetniük. Három alkalommal tettem panaszt, a legutolsóban pontos jogi indoklást kértem arra, miért nem fizetnek, mire úgy döntöttek, hogy mégis fizetnek és bocsánatot kértek.)Kitartást, nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz faranus #64286 üzenetére
Nem egyszerű eset.
Lehet leterhelt a környék este, bár akkor szerintem csak lassulás lenne, és nem menne el teljesen a net.
Mindenestre olvasd el az topik összefoglalót, mert hasznos dolgok vannak benne.
Nézz modem értékeket mikor jó a net, és amikor rossz (192.168.100.1, "Compal modem esetén az eszköz alján található jelszóval tudsz belépni." -ha még nem változtattad meg a jelszót, magyarán ha még sosem léptél be a hgw admin felületére). Így kell kinéznie.
Az értékeket írd meg ide, de magad is megpróbálhatod értékelni az összefoglaló alapján (bár kabelmania27 véleményét én mindenképp kikérném).a legfontosabbak:
-"lefelé irányban/Downstream Channels szekcióban -6 és 12dBmV között megfelelő"
-"Az SNR/Jel-zaj viszony minél magasabb annál jobb, 30-32dB felett már rendben van"
- "Felfelé irányban/Upstream Channels esetén...50 alatti érték megfelelő"A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
dr.bubo
őstag
Üdv!
Connect box tűzfalán mit érdemes bekapcsolni?
Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
-
faranus
aktív tag
válasz Watercolour #64289 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Hát akkor elkezdem én is a "harcot" Ha esetleg abba tudnátok még segiteni, hogy mivel tudom naplózni non-stop az adatfordalmat, akkor az sokat segitene, most cmd-ben pingelem a google egyik oldalat (a technikustól lestem el) és azt szoktam screenshotolni, és mentegetni, de gondolom nem ez a legjobb megoldás, meg ott csak a timed outokat látom amúgy megy tökéletes minden érték, meg a speedtest szokott menni, viszonylag gyakran, azokat szépen mentegetem jpg-be meg a linkeket is elrakom!
tisztelettel faranus :R
-
Vangelis
nagyúr
UPC üzletben lehet számlát befizetni?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Handball94
aktív tag
-
Vangelis
nagyúr
-
Watercolour
aktív tag
válasz faranus #64292 üzenetére
A semminél jobb a ping, de 24/7 monitorozásra kissé alkalmatlan. Windowson talán pingplotter vagy multiping használhatóbb, és talán az ingyenes verziójuk is működik erre a célra.
Linuxon (pl egy raspberry pivel) igazán profi monitorozást lehet összedobni 1-2 óra alatt (collectd/telegraf, influxdb/prometheus, grafana/chronograf).
-
Lacccca87
őstag
válasz Watercolour #64296 üzenetére
vagy WinMTR ( ha jól melékszem a nevére)
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #64298 üzenetére
Azt én kicserélhetem, hogy bemegyek a boltba, jónapot aztán kicserélem, vagy hivjam ki őket, hozzá nyúlhatok egyáltalán a szarjukhoz?
tisztelettel faranus :R
-
kabelmania27
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest