- Windows 11
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Hálózati / IP kamera
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
D55
aktív tag
válasz cocka #130744 üzenetére
Szerencsére nem jött ki rajta semmilyen szilánk (valami FET vagy VRM repült szét benne), de pont odahajoltam, mert ha jól emlékszem így tizen év távlatában, akkor talán kikapcsolt előtte és a főkapcsolót akartam ki-be nyomni rajta. Viszont a hang és fényhatás ekkora közelségből önmagában egy maradandó élményt adott a Codegen márka kapcsán
-
maxpayne
csendes tag
válasz kabelmania27 #130751 üzenetére
Köszi! Már 4,4 MByte/s-t is láttam felfelé a qbittorrent-ben. És még nem is lett visszaállítva ipv4-re meg nem lett bridge módba téve. Szval van még remény... Remélem a héten előkerül vmelyik dobozból a jó öreg TP-Link router, akkor tudom folytatni a tesztelést.
-
cocka
veterán
válasz Voice24 #130754 üzenetére
Hát itt kb. napi szinten megy a panaszkodás a netek sebessége, pingje, jitterje miatt. Ennyire sok helyen egyszerűen nem lehet szar a vodafone-exUPC hálózata.
Én is exUPC-s vagyok, de ebből a sok "már megint nincs netből" meg "megint nem jönnek be a weboldalak" nyígásból egyszerűen semmit nem érzékelek, biztos a Cisco modemnek hála. -
NoOne1976
őstag
Sziasztok! Lemaradtam valamiről?
Megjött az augusztus havi számla. Az eddigi 7073 Ft 8389 Ft-ra emelkedett. Úgy, hogy már januárban felment 6573 Ft-ra, majd áprilisban 7073 Ft-ra nőtt, ezen most megint emeltek.
Volt már infláció követő emelés, "sima" emelés, ez most mi? Megint infláció követő? -
Adams84
tag
válasz NoOne1976 #130759 üzenetére
Igen, "évközi" áremelés is történt, a júliusban kelt számlán lettek értesítve az érintett előfizetők. Akárhányszor emelhetnek egy évben, ha ezzel egyidejűleg biztosítják a felmondási jogot az előfizetőnek.
Az alábbi, régebbi (már lezárt) díjcsomagokat érinti a mostani árváltozás:
[link] -
Adams84
tag
válasz NoOne1976 #130764 üzenetére
Ha felhívod fel a 1270-et, hogy le akarod mondani a szolgáltatást, akkor kaphatsz a weboldalon szereplő árnál jóval kedvezőbb ajánlatot is.
4-es menüpont (adminisztratív ügyintézés), majd 6-os gomb (előfizetés lemondása).
Vicces, hogy -szerintem- annyira el van dugva a lemondás menüpont, hogy sokan szerintem meg sem találják ... -
ates2
senior tag
X éve mikor lemondtam otthon a szolgáltatást mert elköltöztem, akkor a havi 11e Ft-os árból egyből tudtak csinálni 6e Ft-osat Akkor 240-es net volt meg Full tv csomagom.
És azon a címen (V.kerület ) csak Telekom van jelenleg is 30/5 Mbps nettel...
Mégis a feléért oda adták volna,csak hogy maradjak.
[ Szerkesztve ]
-
-
freelancer68
tag
-
Submarine
senior tag
Sziasztok!
KAON PG2141N -en ha a hátulján resetelem, vagy a menüben nyomok egy factory reset-et mi fog történni?
Be fog jelentkezni magától a rendszerbe, vagy hívhatom a vodát?
Ennél már nincs bejelentkezési emil meg jelszó, mint régen adsl-nél. -
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Lenne egy kérdésem, de ha valaki tudja az ügyfélszolgálatot hogy érem vagy milyen menüvel tudok leghamarabb élő emberrel beszélni, azt is megköszönöm.
Két médiabox van, a lényeg hogy az egyik a gyermek szobájában, de totál kihasználatlan, ergo porfogó és havi 1000 Ft. De mint kiderült a másik fizetős, ami a mi szobánkban van.
Na most az érdekelne, hogy szimplán kicserélem a boxot működni fog vagy ügyfélszolgálat, szakember és egyebek kell egy ilyenhez? -
pjen
félisten
válasz Harbinger85 #130778 üzenetére
Mindegy , egy ingyenes, egyébként simán ki is cerélheted.
-
kezo0
addikt
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
mrlujoak
veterán
-
KBL001
tag
Sziasztok!
Van opció arra,hogy bolti átvétellel kérjek egy tv-t?
Webshop-ban nem találom. Vagy fel kéne őket hívni? Esetleg személyesen bemenni? -
tPedro_
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a CB-t nem lehet megnyitni?
Modem módban van, a 192.168.100.1-es címen próbálkozok.
Vagy nem tölt be egyáltalán, vagy csak pl az alábbi módon, bejelentkezni nem tudok.Először azt hittem, hogy a routerem a ludas (bár korábban működött azon keresztül is), de közvetlenül a modemhez csatlakozva se sikerül.
Újraindítás volt, többször is.Jelszinteket ellenőriznék, mert utóbbi időben naponta többször szakad a net (először itt is a routerre gyanakodtam), de közvetlenül a CB-hez kapcsolódva is szakad.
Kezd tönkremenni? Van tippetek?
Köszi előre is.
Üdv. -
st6969
őstag
Sziasztok!
Olvasom, hogy még mindig van "ügyfélmegtartó csoport". Van valakinek közelmúltbeli tapasztalata, tényleg ajánlanak lényegesen jobbat? Digi behúzta az optikát az utcába, most már az is elérhető, de régebben ezt biztos, hogy nem figyelték, mert semmi értelmes konkurencia nem volt, mégis adtak jobb ajánlatot, ha "ki akartam lépni". De vajon hogy van ez most?A másik kérdés, hogy ha tényleg lemondom, tudok újra szerződni új előfizetőként másnap? Régebben úgy rémlik, még a UPC-nél volt valami 3 hónap, ameddig nem lehettem újra előfizető, de most nem találtam az erre vonatkozó részt, talán a Vodafone-nál nincs ilyen? Mert megnéztem a honlapon, új előfizetőként 5-6eFt-ért lehetne új szerződést kötni, a mostani emeléssel a 10ezer közelébe kerültem (500Mbit net, családi tv csomag).
-
9-kor elment a net cégnél. (Balatonfüred) Oké akkor üzleti vonal, beírom a upc azonosítót hibás ügyfélazonosító...jó akkor számla elő begépelem az ügyfélazonosítót... az sem jó. Oké akkor átkapcsolt lakosságira.. húú már itt rosszul kezdődik.
Mondom nincs net esetleg központi hiba van? diktálom az azonosítót.. adjak valami pin-t...azt nem tudom (azaz mondtam hogy mi lehet szerintem) myvodafone fiókban megnézhetem...mondom nincs net...nem tud beazonosítani így nem segíthet.. Okéé akkor mondja meg hogy ezen a településen van-e net vagy szolgáltatlásban van-e hiba...azt sem mondhatja meg...Akkor mit tud mondani? Így Semmit...
Tehát net kell hogy hibát jelentsek be...vagy fáradjak be egy vodafone-ba ahol kaphatok pin-t... az nem megoldható részemről, áll a cég adjon infót mivan mert úgy állítom a tartalék netet. Kérek másik ügyintézőt... az sem adthat. Beazonosítani nem tud mert nincs név hozzárendelve...Mihez? a 10+ éves előfizetéshez?
Hát mondom upc is egy rakás szar volt de a voda ezen is túl tesz..(kicsit erős volt de sajna igaz) Ha otthoni előfizum lenne már lemondtam volna..na kezdjük az elején.
Van-e központi hiba a településen...nem tud beazonosítani és nem mondthatja meg...Jó akkor barkóbázzunk tovább
Segítek talán az a gond hogy jelszintet kellene állítani mert téli módban van a modem? (fos a jel, csillapítók vannak, évente szokták állítani) talán azt próbáljam meg hogy kiszedem a csillapítót? Vagy van-e a településen valami hiba, nem nálam hanem amúgy? Most mit csináljak?
Erre lerakta....kívánok sok ügyfelül lesz ezzel a hozzáállással.
Oké lehiggadok....akkor kikerestem a myvodafone fiókot bejelentkeztem mobilról (persze fos az oldal és csak inkognitóban lehet belépni) megvan nagy nehezen a pin megváltoztatása.
Na újra ügyfélszolgálat... másik ügyfeleshez kerülök...azonosító pin bemond, én vagyok-e Oké beazonosítottak..Hurrá én vagyok az atyaisten..ismernek.. központi hiba van... tééényleg??? Ezt nem lehetett volna elmondani az elején földi halandónak. Délután-este kész lesz valószínű.
Ok akkor nem csesztetem a csillapítót és benyomom a tartalék netet ami NEM vodafone-os.Mik voltak a hibák:
A telefon szám alapján nem tudott beazonosítani, nem is fog mert valami bug miatt a upc átálláskor elveszett (?) minden adat és a myvodafone-ban valami totál ismeretlen +31??? szám van beállítva. (ez az egyik vodás mobilnet kártya lehet ami egy másik telephely tartalék netje, melyik gyökér gondolta hogy mobilnetkártyával akarnék telefonálni??? nem is lehet vele) Név alapján sem mert nincs személyes adat felvéve...akkor hogy lehet előfizetésünk? Pin kód oké ez alapján most már működik.
De a fő kérdés: Mi a rákos fenének kell akár milyen azonosítás ahhoz hogy benyögje központi hiba van és az egész városban megállt a kábel? Mi olyan rohadt titkos infó azon hogy megállt központilag ne csesztesd a csillapítót/modemet/routert stb mert nem nálad van a baj...
Ha átállás volt upc-vodára akkor miért nem történt adategyeztetés?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #130791 üzenetére
Miután helyreáll a szolgáltatás írd meg az értékeket lehet már nincs szükség már csillapítókra. A hármas csillapítót leveheted amennyiben nem változott a bekötés, elég egy csillapító.
[ Szerkesztve ]
-
-
zzola
félisten
válasz MasterDeeJay #130791 üzenetére
Ha nem tud beazonosítani, akkor nincsen személyes info kiadás, ez teljesen rendben van. Ellenben a település hibát (ha az van), elmondhatta volna.
-
válasz zzola #130794 üzenetére
UPC időkben be tudott azonosítani, pontosabban ott elég volt az ügyfélszám és hogy az üzleti számot hívtam fel.
De az aztán nagyon személyes infó hogy a modemet látja-e vagy sem.
Micsoda visszaéléseket lehet elkövetni olyan infóval hogy x usernek megy-e a netje. Nekiállnék random ügyfelek netjét lekérdezgetni aztán betörök oda ahol nincs net...
A poén az hogy még a szokásos szöveget sem mondta be hogy próbáljam ki és be kapcsolni.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
zzola
félisten
válasz MasterDeeJay #130795 üzenetére
GDPR miatt a fenti adatokkal nem lehet már azonosítani. Érdemes lenne egyszer letisztázni az adatokat.
Hidd el, ezek a szabályok a személyes adatainkat védik."Micsoda visszaéléseket lehet elkövetni olyan infóval hogy x usernek megy-e a netje."
Pl. egy betörőnek elég jó info, hogy off-e a modem vagy van rajta adatforgalom és ez csak egy példa volt.... -
válasz zzola #130796 üzenetére
Rossz példa mivel a riasztóknál alap hogy saját előfizetéses mobilnet/gsm van. Nem divat saját netet használni a riasztónak, csak olyan helyre ahol nincs nagy érték vagy közel van a biztonsági szolgálat vagy a tulaj.
Nekem egyik telephelyes riasztó vinnyog a telón ha nincs áram vagy nincs net ez a legócskább rendszer tudja. A fő telephelyen meg saját simkártyája van, de még a kapunak is a távnyitáshoz. (500ft/hó a kapu előfizetése)Betörő meg nem fog saját számmal telefonálgatni. Ha ócska rendszert akar kiütni akkor elvágja a netkábelt meg az áramot.
De amúgy annyiban igaz a dolog hogy faék buta betörő hozzáálhat így is a dolgokoz de tényleg elég ritka lenne hogy ez haszonos infó egy betörőnek azaz az már egy régen rossz rendszer.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
tPedro_
őstag
válasz kabelmania27 #130790 üzenetére
Nem sajnos.
"A webhely nem érhető el
A(z) 192.168.100.1 túl hosszú ideje nem válaszol."Ilyenkor, ha frissítgetem, van hogy félig-meddig betölt a bejelentkező képernyő, de utána se tudok tovább lépni.
(Másik böngészőből, másik eszközről is ugyanez a helyzet. Eközben a kapcsolat rendben, a net is működik.)
-
Toth_Jani
őstag
válasz MasterDeeJay #130797 üzenetére
Pár hete egy munkatársamhoz betörtek, (kiderült, hogy a szomszéd), pedig az ajtó 10 pontos törhetetlen, és az ablakban is törhetetlen üveg van, ráadásul az utcára 2 kamera van egyik a kapura néz a másuk az ablakokra.
Oszt' szépen az udvar felől a régi kamra ablakot benyomták, a riasztó meg bambán bámult, de az üvegszilánk megvágta az egyik tettest és vérmintát tudtak venni. (Meg a cuccot is megtalálták a lakásban)
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest