Új hozzászólás Aktív témák

  • #99546112

    törölt tag

    Szép napot!

    Egy érdekes gondal fordulok hozzátok és a tanácsotokat szeretném kérni!

    Nemrég elköltöztünk, de mielőtt ideköltöztünk volna, elmentem a UPC ügyfélszolgálatára, hogy megérdeklődjem, van-e szolgáltatás az adott címen, ez természetesen hangrögzítésre is került a személyes beszélgetés során!
    A következő történt. Azt mondták, hogy igen elérhető az adott címen a szolgáltatásuk és én kértem akkor a még hűségemből adódó szolgáltatás átköltöztetését (Tv, internet) az új címre, mivel ők azt mondták hogy van szolgáltatás az adott címen, ezért odaköltöztünk. Namost a gond az, hogy amikor jöttek bekötni a szolgáltatást, a szerelő srácok meglepő dolgot véltek felfedezni. Először a lakáson belül nézték meg a kábelt, bevan-e húzva, merthogy lóg jópár kábel, de mint kiderült az mind tányéros tv-nek volt a kábele meg nem is tudom minek még. Kimentek az utcára, felszedték az aknafedőt, ami nem volt egyszerű dolog, főleg a sötétben. Nagynehezen sikerült felszedni és döbbenten mondták, hogy ez ugyan UPC-s akna, de a kábel nincs behúzva! Kíváncsiságból felszedték az utca túloldalában is az aknafedőt (ez kb 4méterre van) és ott pedig volt kábel! Így azt mondták, hogy nem lehet bekötni a szolgáltatást, lejelentik beruházás címszóval, viszont még ők is megjegyezték, hogy engem átvertek, menjek nyugodtan csapkodni az asztalt. :D
    Másnap bementem az ügyfélszolgálatra megkérdezni, hogy ilyenkor miújság van?! o.O Erre a következő választ/válaszokat kaptam. A beruházás címszóval lejelentett meghiúsult bekötés alapján, kijönnek majd 1-2 héten belül kivizsgálni, hogy a szolgáltatást betudják-e kötni hozzám, illetve hogy egyáltalán a kábelt az aknába beutdják-e húzni, de a srác azt mondta, hogy erre ne vegyek mérget, mert ha nincs benne a kábel, akkor annak valami nyomós oka van, mert ha bemennek egy utcába, akkor minden oldalba behúzzák a kábelüket. Oké mondom, addig nekem nincs szolgáltatásom, de azt azért hozzátette, hogy ne vegyek mérget az 1-2 hétre se. Aztán a következő kérdésem az volt, hogy akkor addig miért fizessem a szolgáltatást, ha egyfelől nem szolgáltatnak nekem semmit, illetve önhibámon kívül történt ez. Mindenképp fizetnem kell a havidíjat, mert ha nem ezzel felrúgom a hűséget, de persze felajánlotta a szüneteltetést, ami nem olcsó, megintcsak pénz. -.-' Aztán mondom, márpedig én a semmiért nem fogok fizetni, de hűségem még van, (pár hónap) sőt amikor legelőször bementem hozzájuk, azt mondták hogy igen van szolgáltatás és még rám is akartak tukmálni +1-2 év hűséget, mert ilyen olyan akciójuk is van, ami nem hangzott rosszul, de szerencsére nem hosszabbítottam, a jelenlegi pár hónapos hűségem mellé. Hozzáteszem kérdeztem, ha hosszabbítottam volna, akkor 1-2 éves kötbért kellett volna fizetnem? A válasz igen. o.O Ha most nem fizetem a havidíjat a semmiért, büntetést ró maga után 80-100k-ig terjedő összegben. (de még nem is a fennmaradó hónapok összegét) o.O Nem győztem lesni mit mond a srác. Utánna mentem a telekomhoz, hogy azért net meg tv mégiscsak kéne, de azt már nem az én nevemre és az már más tészta, de azért úgy voltam vele, hogyha ezekre várunk semmi se lesz soha. Aztán a telekomnál gondolkodtam és visszamentem idegesen, hogy én ezt mégsem vagyok hajlandó elfogadni, kérni szerettem volna osztályvezetőt, vagy valami nagykutyát, de persze 5-kor már senki sincs bent... miért nem mentem hamarabb, bocsánat hogy dolgozom és nem érek rá. -.-' Ekkor egy hölgyel beszéltem és azt mondta, hogy várjam meg a kivizsgálás eredményét, mondom odáig rendben van, de miért fizessek a semmiért, ez a felháborító! Aztán azt monjda, miért olyan helyre költöztem ahol nincs... o.O jaaaaa mondom nehogy már Önökhöz igazodjak, mert hogy benne van a szerződésben és én aláírtam.. oké. De az nem oké, hogy én a költözés előtt megkérdeztem van-e szolgáltatás az adott címen!!! Ez felvételre is került! Aztán jött azzal, hogy a rendszer ezt biztosan nem látta stb, hát az ügyfélt hol érdekli, hogy az rendszer mit lát és mit nem?! Engem ez nem érdekel, átvertek, hazudtak nekem.

    Namost nemtudom mit kezdjek velük, essek-e nekik mégegyszer, vagy menjek a fogyasztóvédelemhez, vagy fizessek mint a hülye a semmiért, vagy mit tegyek?! :F

    Nem akarok büntetést, mert ha egyszer szükség lenne rájuk, akkor mi a fenét csinálok :S közbe meg nem tehetek semmiről :S
    Pár napja kaptam tűlük egy levelet is, amiben összefoglalják hogy technikai okok miatt nem tudják bekötni, majd kivizsgálják, addig türelem, pff ennek 1 hónapja!

    Előre is köszönöm a tanácsotokat! :R

Új hozzászólás Aktív témák