Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz Sumi #136598 üzenetére

    Akkor az is beleesik az általam említett pár százalék kivételbe. Ha nem is akarod bővíteni az ügyfélkört, akkor meg különösen. :)
    Ettől függetlenül én akkor sem alapoznék a lakossági telekomos emailszolgáltatásra. Főleg így, hogy még egy egyszerű jelszóváltoztatás sem egyszerűen és biztonságosan megoldható. Annál akkor már egy gmailes cím is jobb megoldás. Vagy akár Protonmail, ha érzékeny adatok is előfordulnak a mailekben. Vagy üzleti telekomos email minimum, ha mindenképp ragaszkodnék a szolgáltatóhoz.
    És ezek szerint nem olyan nagy az ügyfélkör, hogy ne tudna rövid távon felfogni egy emailcímváltozást, és nem kell többezer értesítő emailt sem kiküldeni :)
    Mondjuk meg is kérdezhetnéd pár ügyféltől, hogy mit szólnak hozzá, hogy a levelezéseitek egy olyan platformon folynak, ahol a jelszómódosítás csak egy harmadik fél bevonásával megvalósítható. Kíváncsi lennék a véleményükre...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák