Új hozzászólás Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz #41133696 #72098 üzenetére

    Ma miközben mentem a Penny-be gondolta felhívom őket, hogy mi a helyzet. Sikeresen odaértem, és még be is vásároltam, mire ügyintézőhöz kerültem. Kiderítette, hogy augusztus 9-én akadt el a hívószámkijelzés megrendelésénél a rendszer (ezt eddig is tudtam). Tehát ez volt egyszer. Aztán azt is, hogy 6 nappal korábban a második STB üzembe helyezésénél is a szerelő nem jelentette le az Telekomnál, hogy kiszállította, és mi lett a sorsa az STB-nek, sikeres volt e stb... Azért ez kemény, 24 napja pang a rendszerben. Abban maradtunk, hogy egyrészt megpróbálja a hívószámkijelzés megrendelését visszatörölni, másrészt a második STB-vel letisztázni a dolgot, és majd hétfőn visszahív. Az az alvállalkozó aki az STB kiszerelését végzi dolgozik a UPC-nek is és talán az Invitelnek is. Ha ez a két dolog nem lenne, már menne a Családi + HD ezen a címemen, és az HBO Max Pak is. Most ezért szívni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák