Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    A következő történik a napokban. Kb két hete elmentem a helyi T-Pontba, hogy megújítsam előfizetésemet, és a meglévő régi ADSL prémium helyett egy alapcsomagot kérjek. Az ügyintézőnek azonban nem sikerült ez a művelet túl egyszerűen, így kénytelen voltam papíron megcsinálni az új szerződést. A problémát feltehetőleg az okozta, hogy a telefonvonal elhunyt édesapám nevén volt, míg az internet előfizetés az én nevemen, egy címen egy vonalon így két ügyfél is osztozott. Hangsúlyozom, hogy technikailag semmilyen módon sem kellett volna a vonalhoz hozzányúlni, mindössze a meglévő régi szerződésem módosításáról lett volna szó.
    Vasárnap értesítettek, hogy sikerült nyélbe ütni a dolgot. Ok. Minden rendben, minden működik.
    Hétfőn hazamegyek, és látom hogy nem működik a net. A modem (Dialcom 1600) nem látja a központot, csak az Alert led világít. Ok. Megnézem, hogy működik e egyáltalán a telefon. Felhívom a számunkat, mire a "néni" közölte velem, hogy a számon előfizető, vagy szolgáltatás nem kapcsolható. Ezután megpróbáltam megvizsgálni a vonalat. Van otthon egy régi tárcsás készülékem, azt kötöttem rá (eredetileg analóg vonalunk volt), de tárcsahangot nem, csak ki-fúvást (telep) tapasztaltam. Ekkor felhívtam a hibabejelentőt, hogy ugyan mégis mi történhetett. Elmondtam hogy sem telefonvonal, sem internetkapcsolat nincs, és természetesen mindent kipróbáltam. Elmondtam neki a kalandomat a T-pontban. Erre ő közölte velem, hogy nem teljesen azt kaptam, amit kértem, hanem egy telefonvonal nélküli új digitális vonalat kötöttek be, amelyet sajnos nem tudok használni a jelenlegi eszközömmel. Szerelőknek kellett volna jönni, akik felszerelték volna az ehhez szükséges eszközt. Szerelők azonban nem jöttek.
    De nem baj, menjek el a T-pontba, és ott tudnak adni egy új eszközt, amivel igénybe tudom venni ezt az új digitális szolgáltatást.
    Elmentem ezután rögtön a T pontba. Azt sem értette a hölgy, hogy miért lett hozzányúlva a vonalhoz. Megerősítette az ügyfélszolgálatot abban, miszerint egy un. home gateway -re van szükségem az ADSL modem helyett. Viszont ők olyat nem tudnak adni, csak új, de sima ADSL modemet, amivel a szolgáltatás szintén nem fog működni. Fél órányi várakozás után ígéretet kaptam az ügyintézőtől, hogy másnap reggel felhívják a szerelőket, és utánajárnak (ez délután hat óra körül lehetett, a T-Com -nál csak hétköznap 8-16 -ig dolgoznak a műszerészek. Kérdés, hol lehet hozzájuk jelentkezni? Szívesen elmennék!). Ők sem értették, hogy miért nem jöttek szerelők, és miért nem hoztak nekem új eszközt.
    Másnap (kedd) vártam a hölgy hívását. Körülbelül délután egy óra körül fel is hívott, hogy azért nem voltak szerelők, mert a jelenlegi eszköznek is működnie kell! Mindössze szoftverfrissítésre lesz szükség esetleg, de ezt az ügyfélszolgálat el tudja végezni a központból. Viszont otthon kell lenni hozzá, mert ki-bekapcsolni kell a modemet stb. Ekkor felhívtam otthon tartózkodó testvéremet, hogy jó, akkor hívja föl az ügyfélszolgálatot, és kérjen szoftverfrissítést. Tesó visszahív, hogy nem sikerült a szoftverfrissítés, de nem baj, felvették hibának, és kaptam egy hibaszámot. Biztosították arról, hogy küldenek szerelőt, és mielőtt jönnek, fel is fognak hívni a mobilszámomon, amit megadott nekik. Egy SMS -ben el is küldték nekem a hibaszámot.
    Másnap (szerda) vártam a hívást, de senki nem hívott. Felhívtam édesanyámat, hogy voltak e szerelők. Nem, nem volt senki. Az SMS viszont megjött, hogy a hibát elhárították.
    Természetesen továbbra sem működött semmi. Nem tehettem mást, újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak vele valamit, csattogjanak ki, nézzék meg, cseréljék ki az eszközt. Biztosítottak róla hogy utánanéznek.
    Most egyenlőre várok, jó lenne végre tiszta vizet önteni a pohárba végre, hogy mégis milyen eszközre lesz szükségünk, hogy működjön a net. Minden esetre már négy napja megy a töketlenkedés, és az egymásra mutogatás, és kicsit kezdem unni.

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák