- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI kábel TV
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
karmaresz
senior tag
válasz Drakuf #57081 üzenetére
Részvétem!
Részletesebben írj légyszi, ha nem csak általános sajnálkozást, együttérzést, hanem valós tanácsokat akarsz.
Cserét kértél, vagy éltél a 14 napos elállási jogoddal és így pénzvissszatérítést igényeltél?
Nem tudom milyen modell lehet, de jó eséllyel nincs raktáron, meg a karácsonyi hajtásban nem akarnak foglalkozni vele, azért húzzák.
Mikor szállították ki a november 20-i rendeléshez képest?
A doboz is sérült volt-e?
Ha igen, arról vettetek-e fel jegyzőkönyvet a szállítóval?
Dokumentáltad-e videóval, fotóval a kicsomagolásnál egyből a helyzetet?
Csak telefon volt-e közöttetek, vagy írásbeli kommunikáció is?
Ha ez utóbbi, elküldted-e nekik a fotókat és volt-e valami írásos válaszuk?Először ismerd meg a jogaidat: [link]
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs