Új hozzászólás Aktív témák

  • karmaresz

    senior tag

    válasz Drakuf #57081 üzenetére

    Részvétem! :((

    Részletesebben írj légyszi, ha nem csak általános sajnálkozást, együttérzést, hanem valós tanácsokat akarsz.

    Cserét kértél, vagy éltél a 14 napos elállási jogoddal és így pénzvissszatérítést igényeltél?
    Nem tudom milyen modell lehet, de jó eséllyel nincs raktáron, meg a karácsonyi hajtásban nem akarnak foglalkozni vele, azért húzzák.
    Mikor szállították ki a november 20-i rendeléshez képest?
    A doboz is sérült volt-e?
    Ha igen, arról vettetek-e fel jegyzőkönyvet a szállítóval?
    Dokumentáltad-e videóval, fotóval a kicsomagolásnál egyből a helyzetet?
    Csak telefon volt-e közöttetek, vagy írásbeli kommunikáció is?
    Ha ez utóbbi, elküldted-e nekik a fotókat és volt-e valami írásos válaszuk?

    Először ismerd meg a jogaidat: [link]

    Once, I thought I was wrong but I was mistaken

Új hozzászólás Aktív témák