- Apple Mac OS X
- Reklámblokkolók topikja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Drive
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Windows 11
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Mesterséges intelligencia topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Nem nagyon nem!!!
Mi köze az alapjáratod rosszul beállított értékéhez az aksinak?
Mert hogy azt jól látod, hogy a "rángatózó" motor miatt villog a lámpa.
De annak semmi köze az aksihoz.
Valószínűleg terhelés alatt egyenetlen az alapjáratod, ezért egyenetlen a generátor meghajtása és így nem kap elég feszt a világításod ami az egyik legnagyobb fogyasztó a kocsiban.Renault power
-
rob210
nagyúr
Szinte mindent leírtál, grat.
De szerintem a vákuumcsővel lesz bibi.
Ha állítják és még is dadog a kocsi akkor a karburátorba bemenő vákuumcső ami a gyújtáselosztótól jön az van elszakadva kirepedve.Ellenkező eseteben lehet a csavarok menete át van szakadva és hiába csavarjátok nem állít semmit.
Találkoztam már ilyennel csavargathattuk ameddig akartuk semmit nem csinált mert csak forgott a csavar egy helyben.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz DAVID0000 #1734 üzenetére
Ha komolyan akarsz izomgépet építeni a 120-asból, akkor lehet.
De elég költséges.
A turbót felejtsd elElső lépés, favorit motor.
Második lépés felícia henger.
3.ik lépés a felicia injektora.
4.ik lépés 4:2:1 leömlő.
5.ik lépés sport gyertya.
6.ik lépés gyári!!!!sport légszűrő.
7.ik lépés ami akár az első is lehetne teszel alá egy igen komoly féket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mert ha ezt megcsinálod a skoda gyári féke nem fogja meg az autót.
Kb elsőblikkre150Ló körül áll meg.No és utánna lehet a kovácsolt vas alkatrészek beszerzését sürgetni, meg a fokolt vezérműtengelyt.
Az összeg magáért beszél, de az is biztos, hogy a BMW sek is csak a fejüket fogják utánnad.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz DAVID0000 #1737 üzenetére
Nézd effektív mindent bele lehet tenni mindenbe, de nagyon jó esztergályos meg marós ismerős kell hozzá.
A skoda nyelestengely elég faramuci, szerintem ne próbálkozz más váltóval.
Illetve ha másik váltót akarsz akkor ahhoz vegyél motort is.
Ennek A motorját például már láttam 120-asba. Az elég dög volt, de igen komoly kasznismunka kellett hozzá.Egyszóval olcsón nem lehet tuningolni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz DAVID0000 #1745 üzenetére
Ha folyik az már régen rossz
De a csepegés helytálló.
Az Ac pumpa müködése igen egyszerű.
A motor vezérműtengelyéről kap egy bütykös megoldással (excenteres) direkt hajtást.
Azaz onnan kaphatja az olajat is ha elöregedett a tömítés.
Mint ahogy fordítva meg úgy szokott kinézni, ha kiszakad az AC pumpa membránja akkor meg felbenzinesedik az olaj.Pár 100 forintos tömítéscserével orvosolható.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1754 üzenetére
5-5500-as fordulat atya ég széthajtod a hengerfejet.
Nekem sose pörgött 4000-fölé.
Ezekre az öreg autókra érdemes odafigyelni ha nem csak költeni szeretnél rá hanem menni is vele.NA szóval a gondod a gyújtás elosztó fedeled miatt van.
Tessék szépen kicserélni egy olyanra ami nem engedi be a vizet, vagy tessék szépen ezt leszigetelni a gumigyűrűtől a szilikonos megoldásig minden jó, csak ne jusson be a víz a fedél alá.
Egyébként szerintem meg is lehet repedve az a fedél
Ha nem szétpörgeted hanem megállsz kitörlöd akkor utána nem csinálja majd és a hengered se lesz széthullvaRenault power
-
rob210
nagyúr
Ez az évjárattól is függ de 4 liter elég.
A 10W40 télen gyorsabban kezd kenni jobb a dermedés pontja, hígabb olaj.(leharcoltabb motor eszegetni fogja kicsit, de még így is megéri, mert nem kopik tovább olyan mértékban a hidegindításkor a blokk mint a 15W40től)
A 15W40 sűrűbb húsosabb olaj én csak nyárra ajánlom.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1777 üzenetére
A favorit ha nehezen indul először mindig a gyújtás elosztó fedelet kell megnézni.
Próbáld ki legközelebb amikor mennél valahova és hidegen indítanád, hogy mielőtt bármit is csinálsz vedd le a gyújtás elosztó fedelet törölgesd ki egy lakásból kivitt száraz ronggyal ami jól szívja a nedvességet.
Ha ezek után beülsz indítasz és pöcög röfög akkor csere.
Ha ez nem oldotta meg a gondodat akkor jöhet a további probléma feltárás de hidd el ez lesz a gond.
Illetve a gyújtó gyertyákat is érdemes átnézni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1777 üzenetére
Egy szakmai oldal bejegyzése
Hibalehetőségek:
- a szabadban álló autók hátsó ajtaja egy idő után csak erős recsegő hanghatással nyílik, aminek az ajtónyitás határoló berozsdásodása az oka
- az üzemanyag tartalék lámpa kapcsolójának meghibásodása
- műanyag fogaskerék törése a km-órában (nem megy a km számláló)
- VW elõtti szériáknál az ajtónyitó és ülésállító rudazatok műanyag gömbfejének repedése, törése
- csomagtérajtók elektromos érintkezőinek hibája
- elsõ futómű gumi alkatrészek gyakori ápolásra, cserére szorulnak
- a gyújtóelektronika beázása, párás reggelen, motortér mosatás után
- ablaktörlő szakaszos üzemmódot vezérlő elektronika hibája
- a km-óra műanyag fogaskerekének töréseEnnyi.
A téged érintő rész aláhúzva[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rajzszeg1 #1784 üzenetére
Az egyetlen megoldás szerintem, ha fogod a fedelet leveszed fény felé tartod megnézed van-e rajta valami hajszálrepedés.
Vagy ami még jobb kicseréled a francba 790.- és nem lesz vele bajod.
Legközelebb próbáld ki AC pumpálás nélkül és kiderül az AC-d jó-e vagy sem.
Mert amit nyomkodtál az az AC pumpa töltő karja.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1799 üzenetére
Azzal a csavarral tessék lejjebb állítani a pedált, hogy ne fogjon olyan fent.
Utána pedig a visszahúzó rugót tessék megnézni.
Annak a pedálnak nem szabad hogy lógása legyen.
Olyan meg nincs hogy alányúlsz lábbal és akkor feljebb megy.
Olyankor a pedálod megakad, amit te ugrasztasz fel.
Tehát azt kell megnézni miért akad meg meg hogy hogyan orvosolható?Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1809 üzenetére
Annak a vektrának akkor valami komoly baja van vagy neked nem csak ennyi az átalakítás.
Ha nem húz vissza rendesen a rugó illetve a kinyomó csapágyaddal is van valami akkor tudom elképzelni ezt a jelenséget.
Azt már próbáltad, hogy a bovdenházba fújsz be WD40-et hát ha csak megszorul a bovden.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1811 üzenetére
Nem bonyolult egy helyen van rá lehetőséged.
A kuplungbovdent kiakasztod a rudazatból a váltónál.(ahol állítottad.)
A bovdent megemeled és ahol a ház kezdődik oda befújod a WD40-et.
Aztán megjáratod és megint fújsz bele egy kicsit.
Ha ketten vagytok egyszerűbb a munka.
Belülről valaki tud óvatosan!!!pedálozni amíg te tartod a bovdent hogy lefolyjon a WD40.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1820 üzenetére
Hidd el ha kihagy egy henger az tuti gyújtás beázás.
Az pedig egy helyen tud a gyújtás elosztó fedélnél.
Hiába néz ki úgy hogy nincs megrepedve ha ezt produkálja akkor megvan vagy valahonnan párát vizet kap.
Ajánlatos egy vékony "O" gyűrűt használni a gyújtáselosztó fedél alá, mert ha ott van egy kis rés azon is behatol a víz.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz adamovics #1819 üzenetére
Nekem 8liter simán kijött a dugóban is.
Országúton meg ha nem mentem 130-nál többet akkor nem ivott 5.6 nál többet.
Ha 140-150-között közlekedtem akkor a 13 at simán behörpöli.
Ugyanis a magas fordulatot nem bírja.
De ehhez valóban jól beállított karburátorra és gyújtásra van szükség.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Nem kell leengedni az olajat.
Egyébként elég a membránt cserélni, mert olyan egyszerű buta szerkezet, hogy nem tud elromlani csak a membrán kiszakadni.Ha már kiszakadt akkor viszont érdemes cserélni az olajat, mert a benzin beszivárog a deknibe a bütykös tengelyen keresztül és hígítja az olajat aminek nem lesz megfelelő a viszkozitása és kenése.
A komplett AC-pumpa csere sem nagy dolog 20 perc alatt meg vagy vele.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Valahova csak be tudsz állni.
De ha nem akkor menj el egy plázába.
Nem vicc azoknak mindig melegebb van a parkolójában mint kint.
No és még sajnálni is fognak nézd szerencsétlennek itt ment tönkre a kcsija.
Én egyszer megcsináltam, nem volt kedvem -8°C nál fűtéskapcsolót cserélnem.
Lementem az egyik Pláza mélygarázsába és a sokkal kellemesebb +4°C ban vígan kicseréltem a fűtéskapcsolót 40 perc alatt.
Beültem indítottam és az egy órás ingyenes parkolást kihasználva mint aki jól végezte dolgát távoztamRenault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Egyvalamire készülj fel.
Ha a mostani favó 93as vagy előtte készült darab.
Akkor a 68 lovas feliciát is megeszi.
Nem viccelek, a felicia egy nagypapi autó, nincs benne nyomaték nem gyorsul, nem megy.
Nekem 1.4 es renault Meganom van most.
4nappal ezelőtt állva hagytam egy feliciát de nem kicsit.
Az enyém 75 lovas, nem egy erőgép, de ez is kevés néha.A 68 lovas feliciát ha megpakolod, mondjuk a csomagtartó nem túl nagy akkor kérj majd valakit meg, hogy betolja
Viccet félre téve tényleg igaz rá a kalapos skodás kifejezés.
Tempós közlekedésre alkalmatlan.
A favorit is le gyorsulja ami pedig az áttételnek és a katalizátor hiányának köszönhető.
A felicia katalizátora nagyon sokat visszavesz a teljesítményből.
3-4 hónapja cimbi 1.6os feliciáját kicsit mókoltuk.
Többek között a katalizátor helyére is gázgyorsító került.
Komolyan mondom a pofám leszakadt mennyivel markánsabb dinamikusabb lett a motor.
A katalizátort meg félretettük, majd ha kell vizsgára vissza lesz rakvaA töltés visszajelző villogása nem arra utal, hogy rossz a generátorod, hanem hogy szarul van az alapjáratod beállítva.
Két dolog vagy a hideget nem bírja a bimetál és a szivatód szarakszik, ez csak akkor él ha bemelegedve nem csinálja.
Vagy pedig a co csavarodon kéne kicsit állítani a hideg beköszönte miatt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha ti a szabályozatlan katalizátort annak nevezitek akkor rendben akkor katalizátoros.
Az utolsó szériás favorit ami már valóban injektoros az sikerült szabályozott katalizátorosra, de ha jól tudom abból összesen 2000db készült.
Ha viszont ilyenje van itt valakinek a fórumon akkor azt nagyon becsülje meg mert ritkaság.
Akit meg érdekel egy ilyen az menjen ki a slovákokhoz a skoda múzeumba.
Nagyon szép autók és egy két csoda tanulmány autó is van kint amiből mondjuk szériagyártás nem lett sajnos.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát amit én linkeltem az szabályozott katalizátoros
Erre mérget vehetsz.
A skoda múzeumban van kiállítva és bezony a műszaki leírásában benne van.
A Lettekhez gyártották limitált széria volt ahogy azt írtam is.
Ha ott rendszeresen átverik a jónépet akkor nem írtam igazatRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen